RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimecres, d’agost 01, 2007

LES MILLORS FOTOS DE L'IRONBIKE (By Epic l'home diesel)
.
Aprofitant el tiron d'audiència de l'Ironbike allargarem el tema una mica més, a falta de la super-mega crònica de 200 pagines de lletra petita i sense espais que ens està preparant el Charlie!, jo he preparat un recull de fotos dels Bisontes i de gent que encara no ho és però com si ho fos, de fet em sembla que hi surt algun d'aquells barnanosequé, que el Charlie i jo els intentàvem captar per que es fessin dels nostres, però els paios es resisteixen.
.
FOTO 1: De lo bueno lo mejor, aquesta imatge és de quan encara érem verges de l'Ironbike (no tots, que el Ribi la Noe i el Power, ja venien estrenats). -Paco, Jordi, Noe, Nuria, Miquel, Dr.Power, Arnau i el Jaume, esmorzant tranquil.lament al càmping d'arribada al Piemonte.
..
FOTO 2: Els amics de Tribike es van currar un dinar de collons, avans de l'etapa proleg, pa amb tomàquet (o eren albercocs) i botifarra, amb la seva super graella semblava el càmping la Ballena alegre de Castefa, en tot cas moltes gracies per aquell dinar inoblidable.
.

FOTO 3: Mr. Arnau, que dir d'aquest home, campió del mon de Brompton, líder indiscutible de la primera etapa de l'Ironbike 2007, per cert, quan li feien aquesta foto deuria ser la 1:00 de la nit, mentre tots dormien plàcidament ell com un heroi es quedava despert per rebre aquest maillot tan xulo, olé tus güebos, és el preu de la fama.


FOTO 4: Aquí teniu dos Kracs de la bici, el de la esquerra, en Ricard quan va començar la cursa ningú s'hagués jugat un duro per ell, però es va recuperar com un campió i li va sortir el Bisonte que porta dins arrencant les pegatines al personal. A la foto el podeu veure fent el bandoler per les muntanyes del Piemonte amb la cara tapada al crit de "Saquejar i violar però sobretot violar". El noi de la dreta, l'Albert, li va passar al reves, va començar molt bé però va caure malalt a mitja cursa, segur que va ser la pasta seca dels collons i l'arròs de perdigons que et fotien per esmorzar.
.






















.

FOTO 5: Aquets pàjaru ja el coneixeu, el Charlie!!! la estrella dels Bisontes a l'Ironbike, amb la seva 8à. posició va portar els colors de l'equip fins el Top ten. S'ha de dir que els colors estan una mica barrejats Ravet/Ñeke, però a les últimes etapes tenies que agafar la roba que feia menys pudor.

.






















.
FOTO 6: La veritat és que el Forte-Chaberton em va impressionar, aquell dia vaig donar-ho tot sobre la bici per poder estar entre els 50 elegits per pujar al Chaberton, només els 50 primers que arribaven al poble de Cesana podien pujar a dormir a 3.100m d'alçada dins d'una construcció militar de principis de segle.
El Forte-Chaberton el van realitzar els italians per poder bombardejar a plaer el cantó Francès i la veritat és que els hi deurien caure pepinos per tot arreu, la situació era privilegiada. El Forte-Chaberton està compost per vuit torres que soportaven uns canons descomunals, per sota aquests, una xarxa de tunels per comunicar amb totes les bandes de la muntanya i amb les casernes que estaven situades uns metres més avall.
La organització de l'Ironbike va adaptar algunes unes de les sales de la construcció per poder menjar i passar la nit, alguns de nosaltres a sota del llit hi teniem dos pams de neu, quina nevera!!!, però totes les penúries que podies passar aquella nit, es veien de sobres compensades amb l'espectacle de la posta del sol i de la foguera que va encendre l'organització amb llenya pujada amb helicòpter, per el matí la sortida del sol no era menys espectacular.
. 2007 -------------------------------------------------------------------------------------------1940






















l