RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dissabte, de juny 15, 2013

Rebentada de Cerdanya

by David
El passat cap de setmana, tot i les pluges anunciades, tocava posar a punt les cames, la 1000 Miles està cada vegada més a prop i la màquina encara s’ha d’acabar de posar apunt, o sigui que dissabte, desprès de tancar la paradeta, posava rumb a Puigcerdà amb la intenció de fer algo gloriós els dos dies que tenia de festa.

Corriol amunt!!
Diumenge es va llevar ennuvolat però sense ploure, o sigui que si no ens volíem mullar tocava afanyar-se. Vam agafem les bici, i la Marta va decidei portar-me per la Ruta de la Serralleria a tocar d’Alp. De camí a Alp, res a destacar, tot pista i creuant-nos amb el Kilian Jornet  i amb una furgoneta vermella tocant la botzina i fent anar els intermitents d’emergència, Ostia! El Charlie i la Carol!!!! Doncs si, per no pagar peatges van decidir tornar des d’Anglaterra per l’interior, i gràcies a aquest afany de garrepisme els nostres camins es van creuar.

La roca foradada
Desprès d’un emotiu trobament vam arribar a Alp on la Marta em va guiar pels corriols més forts de la zona per fer cap al turonet de la senyera que hi ha al costat d’Alp, i desprès continuar per pista fins una cabaneta on començava  un corriol molt “disfrutón” que ens va dur de cap al castell d’Alp, per desprès tornar cap a Puigcerdà corrents a buscar aixopluc per la que estava apunt de caure i que va durar la resta del dia...

Dilluns li va tocar fer el paper de guia a l’Albert, l’anima de la botiga de bicis Go Out de Puigcerdà. Per sort, contra tot pronòstic, el dia es va llevar assolellat i calia aprofitar-ho. Amb un cop de furgoneta ens vam plantar a Bellver de Cerdanya on vam començar la primera part del recorregut, el de la Roca Foradada. Al poc de sortir de Bellver ja girem per un corriol que puja d’una manera matadora i sense descans, per uns moments penso que s’ha equivocat i que estem fent la ruta al rebés... però no. Desprès d’un tram de descans per recuperar forces passem per la Roca Foradada, un espai encantador! Continuem pujant i en pocs quilometres arribem a la cabana del Gònec on comença el descens de veritat, i aquí el Menda Lerenda amb una bici rígida com el marbre, con si fos un juvenil.... desprès de 6 km de trialera arribem a Pi per fer cap a Bellever on parem a fer una xispilla per continuar amb al segon part de la ruta.
Un cop en marxa anem a buscar un corriol que ens porta quasi a Ordèn, a tocar de Talltendre. Per no perdre el caire de la ruta, continuem pujant per corriols dignes de ser baixats, i no per fer de pujada, però tu, “Allà donde fueras haz lo que vieras...”, i apretant les dents, treient escuma per la boca i posant peus a terra, arribem a Ordèn. I des d’aquí cap avall per corriols de la muerte per veure si acabaven de caure els adhesius de la meva “empty suspension”.
Al final vam aconseguir enllaçar dues rutes de 5 estrelles cada una. Si una ruta te més de 10 munits de pista no mereix ni una estrella... així doncs, segons els meus càlculs i si la ciència no falla, el resultat va ser una ruta de 10 estrelles!!!! O com es diria en aquest blog, una ruta XTR, molt i molt aconsellable. Exigent, 90% de corriol i per un ambient alpí gens transitat!

La bestia parda de la Ceradanya

2 Comments:

At 16 de juny, 2013 11:26, Blogger Charlie! said...

Oh! Potser em deixo caure per la Cerdanya el cap de setmana llarg de la setmana vinent!!!!

At 18 de juny, 2013 12:17, Blogger David Casalprim said...

Ueeee!!!! ho tindré en compte!!!!