RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimecres, de juny 26, 2013

BUSCANT EL QUE HE PERDUT by Charlie!

És curiós, però en un curt espai de temps he llegit dues opinions sobre les bondats de Collserola, del David Giró a la contraportada del Periódico i del Juanito al seu blog BalloonCollector. El primer deia "Enlloc del món hi ha els camins que hi ha a Collserola" i el segon "No som conscients de la sort que tenim els Barcelonins fins que sortim de casa amb una MountainBike a la butxaca. Collserola no té preu i cap altra ciutat del món que jo conegui, té res semblant".

Però a mi em passa una cosa curiosa, potser de tant menjar caviar me n'he atipat, de tant anar per Collserola ja n'estic fart. Per molt divertit que sigui baixar el senderillo de darrera la falsa Font Groga, quan has passat centenars de vegades i coneixes cada pedra i cada arrel ja no és divertit, passa a ser monòton. Quan desprès de voltar tant per Collserola de punta a punta ja no descobreixes cap nou camí, arribes a qualsevol creuament i saps on van a parar tots i cada un dels camins i així creuament rere creuament, ja no és divertit. I jo vaig en bici per divertir-me, no per anar a curses, per mi les curses són la última conseqüència d'una llarga cadena que comença en passar-m'ho bé, continua en anar molt el bici perquè m'ho passo bé, segueix que em poso fort perquè al passar-m'ho bé pedalo molt i acaba que vaig a curses perquè estic fort. I ara mateix Collserola no em diverteix, per això aquest cap de setmana llarg hem anat a buscar diversió a un lloc on cada creuament suposi dubtar i que cada senderillo per més merda que sigui em sorprengui.

La Cerdanya m'ha donat el que Collserola m'ha tret, llàstima que no hi pugui anar cada dia, però hi tornarem!



















1 Comments:

At 03 de juliol, 2013 10:04, Blogger Ada Xinxo said...

Sort que vas trobar la coca!! ;)

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l