RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, d’abril 08, 2013

SURLY KRAMPUS by Charlie!


Finalment he tret el monstre a pasturar i he sobreviscut. En el fons un cop li tens preses les mides és només un monstre en aspecte i capacitat de passar per tot arreu, per la resta és ben dòcil i divertit.

La primera impressió és que un manillar de 72cm's és massa ample, però amb singlespeed quan la cosa es posa amunt i necessites obrir gas s'agraeix poder-te posar dret i retorçar-te sobre tota la seva amplitud.

La primera pregunta és... a quan es te que inflar un pneumàtic de 3.0 amb càmara? Difícil fer-lo tubeless, és una llanta molt especial no gaire estanca i quants litres de líquid farien falta? A 1.3bars rebotava massa, a 1.0bar la cosa millor molt, provaré a 0.8bars...


El primer error va ser pretendre fer amb singlespeed el mateix que faig amb la meva bici, en la primera rampa amunt directament vaig morir i el primera baixada se'm van caure els genolls intentant pedalar. Anar en singlespeed al meu entendre és una mica tonteria, mountainbike és això, muntanya amunt i avall i poder-se adaptar en cada moment al terreny, canviar de marxa és la manera de fer-ho. Una cosa és treure les marxes duplicades o impossibles i quedar-se amb un 1x11 que ara està de moda, però directament treure totes les marxes per quedar-se només en una... potser encara no li he trobat la gràcia, seguiré buscant!
Aquests americans són tots uns borratxos, aprofiten qualsevol peça de a bici per posar-hi un obridor d'ampolles.

La primera sorpresa va ser que per ser una bici tant simple en quant a transmissió pesi tant, el quadre (2.68kg en talla 18") i forquilla rígida (1.14kg) construïts en cromoly (Surly 4130 CroMoly steel) tenen part de culpa. Les llantes i pneumàtics grans tenen l'altra part de culpa, però tot i això segueix sent estranyament àgil, de seguida que es posa en moviment no costa res fer-la saltar o girar i la seva gran avantatge sobretot si es va en singlespeed, com que les rodes s'ho mengen absolutament tot, és molt més fàcil mantindre la velocitat que tant costa mantindre quan es va en siglespeed.
Aquest seria el senderillu ideal per una SS... a Collserola no n'hi ha.

No hi ha cap problema per poder-hi muntar desviador de plats i pinyons que la farien molt més polivalent, però en cap cas estem davant d'una bici de curses ni tampoc d'una bici tant específica com les seves germanes amb pneumàtics de 5.0 exclusivament per neu o sorra, és una bici per fer de tot, sobretot el salvatge. És una bici que et demana que et deixis grans patilles i extravagants bigotis, que et posis mitjons guays fins quasi el genoll, gorres amb visera mirant cap amunt sota del casc i que portis la jaqueta oberta i que voli lliure al vent com una capa mentre et deixes els genolls amb el puto singlespeed i t'allunyes a tota castanya de la civilització cap al bosc cridant AAAAAAHHHHHHH!!!
AAAAHHHH!!!!!!
L'altre il·luminat amb la Pugsley.

Etiquetes de comentaris: ,

1 Comments:

At 08 d’abril, 2013 20:48, Blogger David Casalprim said...

Mare meva... desprès del primer test puc afirma que moriré... mai hagues pensat que posaria un peu a terra on el vaig haver de posar... Ara tocarà reajustar una mica la transmisió i jugar amb les presions del tractor a aveure si millorem una mica... i aguanatar amb dignitat... Però, eh! ningú podrà dir que el David Casalprim no va participar en el Single Speed European Champion"Chip"!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l