RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dissabte, de març 09, 2013

Nevada a Collserola
by Charlie!
Tot i que ja fa uns quants dies que ho va fer, avui he recuperat a més de les fotos que em funcioni l'ordenador un altre cop, merda de virus. Com que tampoc neva tant a Collserola fa gràcia recuperar-ho i ah! em vaig fer caca i no vaig sortir en bici, vaig caminar, quina vergonya.






El pobre Mikalet va durar ben poc, el dia següent ja estava mig fos.

Unes quantes fotos més.
2013-02-23_Nevada a Barcelona

4 Comments:

At 15 de març, 2013 08:44, Anonymous Anònim said...

[url=http://www.51soboo.com]百家乐论坛,百家乐园,百家乐技巧[/url]


百家乐论坛

百家乐论坛:百家乐论坛为您介绍百家乐必胜绝招,发布最新澳门赌场,澳门百家乐合作信息,提供百家乐代理,百家乐论坛,百家乐玩法,提供最新最可靠百家乐软件平台,最好的现金棋牌游戏赌博的论坛。

百家乐论坛,百家乐园,百家乐技巧,百家乐技术交流,百家乐在线试玩的网址,欢迎您来我们百家乐网站参观试玩

 
At 17 de març, 2013 22:20, Anonymous Anònim said...

Com bé diu el comentarista anterior, són un regal aquestes fotos i haver fet la caminada!!!

 
At 18 de març, 2013 10:22, Blogger Charlie! said...

Puto xino, me l'ha colada!!!!!

 
At 21 de març, 2013 00:36, Blogger Jordi said...

que boniques!
molta llum!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l