RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dijous, de maig 31, 2012

ALPENTOUR (Austria)
-1era etapa-
by Ramonet

Ja hem fet la primera etapa, més de 60 quilometres per els millors camins i corriols de la zona. 
La primera presa de contacte ha servit per veure que jo no soc un pro i aquesta gent si, resultat he passat molta misèria en terreny que en teoria es el meu ideal, de totes formes prefereixo passar misèria aquí rodejat de pro’s que no al desert rodejat de .. .
Finalment 25è Elit.
La Mercè ha fet 5a, molt be, el problema que te es que ara ha de mantindre o millorar la posició, tot i que sense que serveixi de precedent jo en aquesta cursa vaig amb la Sally Birgham.


Al matí 2 hores abans de sortir plovia… Per sort ha sortit el sol i amb tanta roba que m’he ficat per no morir de fred, he mort molt de calor.



Que grande estar a 2 minuts de la sortida-arribada de cada dia i preparar las bicis al mateix apartament.



Berenar.. Tinc dubtes si el pà amb aspecte a podrit dona positiu.


L'etapa d'avui:

3 Comments:

At 31 de maig, 2012 19:49, Blogger David Casalprim said...

Vinga "Animus"!!!! Que sapiguen quin pa hi doneu!!!

Per cert, com s'acaba la frase "al desert rodejat de..."????

 
At 31 de maig, 2012 20:23, Blogger RAMONET said...

L'hi pots posar el final que vulguis... :)

 
At 01 de juny, 2012 10:24, Blogger Ro said...

Grande, molt grande!!!

La Sally és molta Sally, no? jodeeeeer com hi va la xavala!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l