RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimarts, de febrer 28, 2012

ANDALUCIA BIKE RACE
PART 3
by Ramonet

Avui 3a etapa, encara a Còrdova i amb una llargada i desnivell semblant que ahir, o sigui 76kms i 2000m, això si un altre cop entre anar a la sortida m’han sortit uns 85 kms, no ens queixarem que venia aquí a entrenar.

Avui la tàctica ha estat diferent, gas a fons…

De sortida a tragar pols fins arribar al segon grupet, on anàvem sobre els 8 primers. Tot i el meu estat de forma bastant just no anava tant malament sobretot a les pujades tot i que estic fent l’entreno del follet tortuga (el Robe sap de que va..)

Podria dir que ha estat la primera cursa de btt de l’any.


Sobre el quilometre 30 noto la roda de darrera amb poca pressió i paro a inflar. M’atrapen els Tomas Belles i em porten bastant collat fins l’avituallament del quilometre 40, amb l’Isma per darrera paro a fer la Coca-Cola menjo galetes Costa-Rica de xocolata, crec que molts dels que estaven allà no entenien molt be que cony fotia allà parat menjant si anava tant endavant. A partir d’aqui segueixo a ritmillo d’entreno ràpid fins a meta on a l’última baixada m’agafa el Trayter i el Jose Maria Sanchez, on si el Trayter no mata el xaval amb les apretades que li fot aquest nano guanya la Copa del Món.

Jo com no puc creuar meta sense parella em toca esperar.

A la classificació podem dir que seguim igual.. de malament.


A 200 m de l'arribada.A veure com arriba la gent, 45 minuts de menjar barretes, trucar per telefon i beure un liquid blau per després entrar a meta.


La gent amb poca classe com jo en un parell d'etapes pot quedar així la biela nova.


Etiquetes de comentaris:

2 Comments:

At 29 de febrer, 2012 09:27, Blogger Charlie! said...

45 minuts menjant barretes??!!! Tornaras fet un figurin!!!

 
At 29 de febrer, 2012 09:56, Blogger Ro said...

Entreno del Follet Tortuga!!! És el millor de tots. Ja veuràs quan tornis a la "normalitat" jajaja.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l