RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, de febrer 27, 2012

ANDALUCIA BIKE RACE

Part 2

by Ramonet

Avui segona etapa o primera de veritat, 78 kms 2.000 m de desnivell més el recorregut de l’hotel a la sortida i de l’arribada a l’hotel en total casi 90 kms.

Hem sortit a un ritme diria lent, però encara ha estat més lent quan l’Isma l’hi ha pillat una pajara inhumana, el ritme s’ha convertit en un no-ritmo, sort que en un avituallament s’ha menjat al voltant d’un centenar de galetes fontaneda de xocolata i els greixos saturats l’hi han donat les forces justes per arribar a meta. La humiliació del dia es que un equip que es diu Teleñecos team ens ha avançat.

La part bona es que ningú mira la classificació tan avall per veure el meu nom allà.

Això si demà la tàctica es clara, jo vaig al meu ritme i ella al seu, ja ens esperem a meta. Ens sancionaran amb 10-15 minuts per no anar junts però que collons ens importa si cada dia perdem una hora (mínim).


Avui com he dit hem fet grupeta, llàstima que aquí ningú l’importava arribar fora de control els plats petits treien fum. Jo que pensava que estava a la bici per fer macó.


Això si al arribar a l’avituallament hi havien osties, quines ansies per omplir el bidó d’un liquid blau sospitós que podria ser tranquil·lament anticongelant.


El millor del dia, que grande!!. Últims 10 kms i punxada, cap problema arribo a meta i a la carpa de Continental uns senyors alemanys molt simpàtics fan plan renove. Jo els hi dono el meu pneumàtic ronyós i ells em donen el que jo vulgui de Continental.

Pobre gent no sabien que això es Espanya i ahir els pneumàtics vells els tiraven en un contenidor. Com no, la gent va fotre’s prenumatics nous Continental i al vespre van anar a recollir el que havien tirat.

Etiquetes de comentaris:

5 Comments:

At 27 de febrer, 2012 22:54, Blogger mercè!! said...

Pel que es paga ja us podrien posar galetes príncipe, no??

 
At 28 de febrer, 2012 09:16, Blogger Charlie! said...

Esteu entre els telenecos i bikeneke!!! Avui comenca la remontada!!!

 
At 28 de febrer, 2012 14:40, Anonymous Anònim said...

Tururu tururu, Ramon jo si que em miro les classificacions jejeje i estas perdent tot el teu pretigi jejejeje

Quina enveja que tinc al llegir les vostres croniques.

P.D Digali a la Noe de part meva que apreti el cul.

Ribi

 
At 28 de febrer, 2012 18:49, Blogger RAMONET said...

Ribi la Noe no se si apreta molt perque sempre està contenta. L'haurem d'espavilar.. :)

 
At 28 de febrer, 2012 21:24, Anonymous Anònim said...

A per cert Ramonet, suposo que el proxim diumenge a Aguilar, possaras en practia tot el que estas aprenent, es a dir parar en el avituallaments, parar a fer fotos, parar per treure la roba que sobra, parar a fer un riuet, etc... jjejeje

Ribi

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l