RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dissabte, de gener 14, 2012

PASSEN ELS ANYS
by Charlie!

Passen els anys, molts han vingut i han marxat, molts ja no van ni en bici, però en la meva "grupeta" mai fallen els incombustibles Robert i Ramonet. Vam començar amb 16 anys? Ja en tinc 34... i espero tenir-ne 77 com a mínim i poder seguir pedalant a roda seva!!!

10 Comments:

At 16 de gener, 2012 09:58, Blogger Ro said...

77 com a mínim!!! jajaja
Ara que pedalar, pedalar, en aquesta ocasió no gaire eh!

 
At 16 de gener, 2012 12:13, Blogger Charlie! said...

Pedalar no gaire, però unes rises si que van caure!

 
At 16 de gener, 2012 13:35, Blogger Ada said...

Per mooolts anys :)

 
At 16 de gener, 2012 18:22, Blogger mercè!! said...

jo espero poder ser testimoni d'això tb!!

 
At 17 de gener, 2012 14:28, Blogger RAMONET said...

Ostia jo no se pas si els meus genolls aguanaran tants anys.. Sempre puc vindre amb una Derbi Variant, que almenys te pedals.

Bueno ja s'ha acabat això de descansar i fer el mandrós, una setmana sense bici es exagerat.
Proposo sortida dissabte amb carretera (a dia d'avui encara no he acabat de restaurar la btt), uns quilometrillos planers sense poder tornar a casa amb menys de 3 xifres. La velocitat ha de ser la més baixa possible per tal que no m'exploti el cor.. Prometo alguna no-carretera (cal portar camaras extra de recanvi).

 
At 17 de gener, 2012 14:32, Blogger Ro said...

M'hi apunto!!!

 
At 17 de gener, 2012 23:44, Blogger Charlie! said...

Quan tinguem 77 anys hi haurà genolls elèctrics que pedalaran per nosaltres, va parir, només haurem d'aguantar-nos en equilibri i els pets.

Jo també puc ensenyar-te no caminos però porta xiruques cabrón!!!

 
At 18 de gener, 2012 12:00, Blogger Bucles said...

Els dissabtes l'Isra Nuñez convoca grupeta de pros i de vells globeros com jo a Martorell. Normalment fan la volta a les Costes.
Ro, el Javi em va dir que et faria un toc per a vore si t'animes a sortir amb els Martorellencs.
Jo, si no tinc companyia amb la gorda i si no fa gaira fred, potser m'hi apunto. Si no, a reventar la 29er
Charlie, us veu perdre un mati de sanders brutals. Amb delicatesen inclosa i quinto i olives per finalitzar.

 
At 23 de gener, 2012 12:28, Blogger Gaaaaass!!! said...

Hola, vista vuestra relación i entusiasmo por el ciclismo, quiero informaros de un clínico sobre este deporte del cual m'he enterado a travès de un amigo i que se celebrarà en la población de Santa Susanna (cerca de Barcelona) entre los días 23 i 26 de marzo. En él assistiran entre otros Melcior Mauri como guia ciclista i ponente. Para más información entrar en:
http://www.stasusanna-online.com/es/ciclismo/clinic/pdf/1erClinicSANTASUSANAes.pdf
Espero que os interese!!
Hasta la pròxima....

 
At 26 de gener, 2012 15:42, Anonymous carlesepic said...

Charlie! però si els pets ja no ens els aguantem, no sé si per que ja estem grans o per que hi ha massa confiança. Qui no ha fet servir armes químiques per fotre al tio del darrera en una cursa. Jo no per suposat, nomès m'ho han explicat, que consti.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l