RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimecres, d’octubre 12, 2011

FINAL DEL BTT
by Ramonet

Quan arriba L'època del cx correr btt es una merda, però per guanyar-nos poder estar corrent durant només una hora va tocar acabar de rebentar els últims "cartutxos" en els 2 últims caps de setmana.


Campionat d'Espanya Bike-Marathon (Huelva)

Com uns senyors i amb motiu varem anar a Huelva amb avio. Res de milers de quilometres amb fragoneta. També com uns senyors en hotel, i no un hotel normal sinó un hotel situat al mig de l'autopista en una àrea de servei. Era el més barat i entretingut, i només a 8 kms de Paterna si deixaves el cotxe a l'altre sentit de circulació. Sinó tocava fer una volta de 30 kms.
Com a les curses "importants" va tocar sopar pizza per augmentar el greix corporal, pensant que l'endemà ho cremarem.

Doncs res a matinar i cap a la cursa. Jo vaig tindre sort i em van fer sortir davant de 2200 persones, però a Espanya els de la fede ja dese principi d'any a les curses de Marathon van decidir que com les noies molesten les fan sortir darrera de tot. Es molt lògic tindre que disputar una cursa tenint 2200 persones per davant..

Jo que ja per fi estic començant a descobrir que era allò que m'ofegava i no podia respirar, puc obrir gas fins a rebentar. Amb la meva manera de córrer guanyar no guanyaré però m'ho passo en grande corrent en plan salvatge. Millor això que no anar a roda tota l'estona com alguns carreteiros que anaven també amb el grup de davant.

Finalment vaig fer 5è de la general i 4rt Èlit. Llastima que no vaig poder aguantar el Jose Maria Sanchez per els plans a relleus els dos potser haguéssim agafat el De la Peña i almenys l'hi hagués disputat el podi. De totes formes vaig petar com un sapo i l'ultima pujada casi tinc que pujar caminant.

La Mercè estava perju de veritat, tot el dia tirant-me virus a sobre amb el seu refredat. Només l'hi va faltar punxar i amb les seves nocions bàsiques de mecànica, la camar de recanvi puntxada i un llarg cúmul de despropòsits va aconseguir acabar. Jo hagués plegat però ella es així i va acabar. De vegades encara el cervell l'hi funciona amb la mentalitat d'un cicloturista i no d'un corredor.

Un cop acabat per recuperar un parell de cerveses, una especie de tapes, bolleria industrial, molta Coca-Cola Zero i entre això tornar a ficar les bicis en caixes i cap a Barcelona en avio que l'endemà corriem l'última cursa de Copa Catalana a Barcelona.


La mala cara de la Mercè...


Gasss a fons fins que vaig petar...



Interessant video de la cursa de Huelva. Tinc algun moment estelar que el vaig reviure en la meva sessió setmanal de rodillos.
Per el que respecta al prota del vídeo. Igual que penso quan estava de viatge crec que no cal donar la imatge que es passa tant malament. Collons si ho passes tant malament que fas en bici...
Vull suposar que tothom que va en bici l'hi agrada l'agonia d'anar a muerte, sinó no ho entenc.


Copa Catalana Barcelona

Amb molta son i el cos destrossat cap a Montjuïc. Fer una volta per veure cap on van els revolts i enseguida la cursa de la Mercè.
Ella anava segona de la general i ho tenia que fer molt malament o no acabar per perdre la posició. Estava amb febre i cansada així que va anar bastant, per no dir exageradament lenta. Per poc però va salvar la segona posició.

Jo anava 3er a 14 punts del Freixer que anava segon. Bàsicament tenia que guanyar-lo i que algú es poses en mig per acabar 2on de la General del Campionat. Bastant difícil tenint les cames com a palos.

Amb una hora de rodillos la cosa va millorar una mica i després d'una volta ja l'havia passat. Peró el Freixer es va deixar la vida i jo la vaig perdre a les dues últimes voltes. Tot i així content per acabar la cursa tot i fer primer i segon els dos francesos. Finalment al campionat 3er.

Podí Femines final Copa Catalana. Mercè segona general.

Podi nois Copa Catalana. Jo 3er general final

I tambè primers per èquips!!!!


Roc d'Azur

A la Roc d'Azur era una cursa que l'hi tenia ganes, o havia estat inscrit i no havia anat o encara pitjor, com l'any passat que hi vaig anar d'espectador.

La Roc d'Azur es genial i sobretot gran, fan moltíssimes curses diferents, les millors la marathon el divendres i la de rally el diumenge. Aquesta amb 4300 participants, 54 quilometres amb els seus corriols al més pur estil Collserola, moltíssim nivell de corredors molts de copa del Mon, retransmissió en directe de la cursa per TF3 i tot això envoltat de molt públic animant per tot el circuit.

El dissabte corria la Mercè, però no amb fèmines sinó amb tàndems, amb el Vicenç. Dos Pacios fan por en un tandem, més encara si condueix el Vicenç per aquells senders. Van fer segons en tàndems mixtes. Veient el nivell de la gent amb la que anaven esta clar que van fer segons per que el Vicenç es un artista baixant.


Jo corria diumenge. Per sort amb alguns puntets UCI tenia parrilla i sortia a segona fila. -sortir darrera de 4300 persones pot ser molt inhumano- Cada fila era d'unes 20-30 persones. Peró a primera fila estava Fumic, Fontana, Sausser, Dietch, Lakata, Shurter, Marotte.... O sigui millor estar a segona fila.
Com he dit la cursa genial, amb camins genials i gent animant per tot arreu. Jo entre el nivell que hi ha i que no tinc referencies amb la gent si vaig be o malament només queda disfrutar.
Va faltar coneixem millor el recorregut i sortir una mica millor però de totes formes content amb el resultat (28è general) i sobretot content per poder apretar a fondo sense anar ofegat.
L'any proper repeteixo si o si. Peró fent al cursa de Marathon divendres i rally diumenge...

Tram de la platja amb la Mercè i el Vicenç




Podí tàndems mixte


La meva sortida... De locos!!!



CLASSIFICACIONS ROC D'AZUR (Atenció amb els 20 primers "pajarus")

VIDEO RESUMEN ROC D'AZUR (min 29 comença cursa)



Etiquetes de comentaris: , ,

7 Comments:

At 13 d’octubre, 2011 12:28, Blogger Ro said...

Eiiii! He vist al Wally!!! jajajaja
Enhorabona màquines! Sou el que no hi ha...
L'any que ve jo també m'hi apunto, jejeje.

 
At 13 d’octubre, 2011 12:31, Blogger Ro said...

Per cert, jo encara diria més: Oju amb els 27 primers pàjarus!!!
Tela també el Trayter... Qualsevol dia fitxa per Specialized o algun equip d'aquests...

 
At 13 d’octubre, 2011 12:44, Blogger RAMONET said...

Trayter pura classe. A la Marathon 9e tot i fer els ultims 20kms sense seient (això deu fer mal de veritat), i en aquesta va puntxar quan anava en el grup dels 5 primers... Trayter a l'èquip Scott oficial Ja!!!!

Robert jo diria millor, els 26 primers.. jeje.
Robe això que l'any proper t'apuntes suposo que es bona noticia, no???

 
At 13 d’octubre, 2011 15:23, Blogger Ro said...

Nooo, no et pensis el que no és, jejeje. Si són 4000 tios suposo que el 2000 estarà bé, jajajaja.

Per cert, acabo de veure el video-homenatge... Pufff, una mica massa excessiu aquest personatge, no? I a tu què et va passar que surts un moment aturat?

 
At 13 d’octubre, 2011 15:30, Blogger RAMONET said...

Igual que l'Open d'Espanya, Soplao i més curses, es surt la cadena amb el plat gran.
La bici esta molt perju...

 
At 13 d’octubre, 2011 17:59, Blogger Ada said...

Sou grans tios! Moltes felicitats!
quina pasada i la Mercè megarefredada, pero no es que tingui mentalitat cicloturista es que les noies som tossudes de mena, no ens rendim tan facilment ;)
Per fer segons en tàndems què els hi van donar un trist powerade???

 
At 13 d’octubre, 2011 20:23, Blogger mercè!! said...

Robert, és una cursa diferent.. no se com estaré lany que ve, però m'agradaria correr amb noies.. el nivell era casi d'una WC.. però haig d'apendre a baixar.. sort del meu germà.. jo li anava dient "molt bé Vicenç, ho hem baixat molt ràpid i bé.." jeje

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l