RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dijous, de juliol 07, 2011

CAMPIONAT DE BARCELONA
OPEN DE BARCELONA
LA MOLSOSA
by Ramonet


Segona cursa que fem aquest any de l'Open de Barcelona. Varem fer la primera i ara hem fet l'última... Però a part de ser l'última era el Campionat de Barcelona.
De vegades toca fer vida social, no per mi que soc de naturalesa insociable, sinó per la Mercè que està més adaptada a la societat que jo. Així que tenia uns amics que es casaven i ens tocava anar.
A mi durant tota la setmana la meva mala llet va pujar un punt, suposo que només pensar en tenir que anar de boda va col·laborar.
Per sort era a Manresa i dissabte per la tarda-nit. En poc temps organitzarem la logística. Agafarem un hotel per anar a dormir com persones normals. Jo dissabte al matí a veure el circuit, la Mercè a la pelu. Ens trobem a les 17 hores a l'hotel ens disfressem de boda i cap a l'església...

La boda com sempre, que si arros, que si pastis tallat amb espasa, que si "se besen los padres del novio..", que si "musica"... El pitjor hores i hores de peu i menjar un tros de vaca morta.

En fi després de dormir ni 4 hores i esmorzar de camí a la cursa, la Mercè es igual de feliç.

El Robe amb la seva recuperació imparable, ho puc certificar que avui he sortit amb btt amb ell. Va fer el 11 Master. ¡¡¡Casi Top ten Robe!!!

Jo amb el cervell encara adormit, les cames inflades de passar-me el dia enpeu. De sortida se'm van creuar les neurones i vaig atacar. El Muñoz em va seguir una estona, però en el meu circuit ideal vaig poder deixar-lo. Com m'agraden els repetxos amb casi tot ficat de peu i les cames a punt d'explotar...
Això si es fatal anar primer i trobar-me tant malament que durant tota la cursa només volia abandonar.


Aquí feliç com una perdiz per haver acabat i poder anar a fer una siesta.

Podí Èlit.

El més important que jo i la Mercè campions de Barcelona. Epp sense maillot que es veu que esta en crisi la federació. De locos..
Jo que volia anar per Collserola amb la Mercè amb el nostre maillot a fer el globeros...

M'encanta la notícia de la gent del Rodamón que com sempre ens tracten tant be. Perquè si hem de fer cas de les noticies de la fede..

Etiquetes de comentaris: ,

3 Comments:

At 08 de juliol, 2011 08:53, Blogger Ro said...

Realment la crònica de la Fede és com per pixar i no treure gota... Sembla com si un grup d'amigüitos hagués sortit d'excursió...

Mercè, una mica més i se't veu la ratlla del maillot, eh!! jejeje

Ramone, tenint en compte que l'any passat vaig fer 2on al campionat de BCN es pot dir que encara em queda un "cacho"... :-(

Apa, felicitats als dos de nou!

 
At 08 de juliol, 2011 17:00, Blogger Charlie! said...

Uuuuala! No sabia que tenies camises!!!! Això si que impresiona, fer podis i guanyar ja no tant perquè ens teniu ben acostumats.

Lo del maillot és indefinible...

Encara flipo amb la camisa....

 
At 09 de juliol, 2011 17:19, Blogger totgas said...

Felicitats parella

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l