RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimecres, de juny 15, 2011

OPEN D'ESPANYA

NAVALUENGA (AVILA)

by Ramonet


Ultima prova del Open d'Espanya. Aquest cop a Navaluenga. Per situar-nos, Navaluenga esta a 800 kms de Barcelona, més o menys aprop D'Àvila y es el poble del Mancebo.


La furgo com sempre a tope. Com que per les Espanyes et multen els senyors de verd que marquen carn d'olla, millor ficar les furgos ben assegudes.


El maillot de la Mercè i el seu dorsal. Anar de lider de Copa Espanya i tenir el dorsal 1 es difícil anar a millor.


Jo en el grupo PRO amb la Massi PRO, tot es molt PRO menys jo.
Jo anava 6è de la General i 5è d'Elit. Realment ni m'havia parat a mirar molt be ni com anava fins que el Patxi Cia em va dir que l'hi podia treure el podi d'ELits. Crec que flipava tenint 100 punts de diferencia.
Jo després de fiasco de la setmana passada a la Copa Catalana de LLiça on vaig tindre les pitjors sensacions de l'any amb el que respecte a l'asma amb la "fucking" al.lergia.
Com a resultat vaig estar tota la setmana arrossegant-me sense pulmons. El dissabte fent el circuit a Navaluenga entre que el circuit que m'anava com el cul (tècnic, revirat i sense pujades, només repetxos) i que em trobava super ofegat L'únic que tenia ganes era de no córrer.



La Mercè per guanyar el campionat "només" tenia que quedar darrera la Sandra Santanyes. Tot depenia de qui vingues a córrer. Per desgracia de la Mercè va vindre la Rocio Gamonal, que va quedar tercera darrera la Sandra, i la Mercè quarta...
Però no es motiu de tristesa ni molt menys. Ni en les previsions més optimistes haguéssim dit que la Mercè quedaria segona i guanyaria a Aviles.
De totes formes menys mal que no ha guanyat, que encara s'hagues pensat que es bona.
Si la Mercè guanya l'Open de la manera que baixa i les hores que dedica a la bici per mi l'Open en femines es una globerada. Jeje.
Ara només l'hi queda agafar una miqueta més de tècnica i l'any proper será una altre historia.


Jo el dia que més tranquil vaig sortir, amb els meus no-watts a l'sprint de sortida quedo sobre la posició 20, amb les sensacions de la última setmana ja anava mentalitzat D'arrossegar-me. No se ni com vaig anar avançant i vaig acabar 5è, molt aprop del Trujillo y podi Elit. De locos!!!.


El dilluns com era festa (per nosaltres que per sort treballem) varem aprofitar per anar a un poblet de la Sierra on d'aquí un mes es fa el Campionat d'Espanya.

El circuit molt grande, 80% de corriol amb pujadeta llarga. Com ens va agradar el circuit, aquest finde després de córrer l'Open d'Espanya de Marathon a Guadalajara anirem a córrer el diumenge l'Open de Madrid que es fa sobre aquest circuit. Morirem segur..

Etiquetes de comentaris:

8 Comments:

At 16 de juny, 2011 14:23, Anonymous Anònim said...

I això de portar 3 bicis?
Ja sou tan PRO's que teniu bici de recanvi?
Collons sel de MASSI com s'enrotllen...
Moltes felicitats a tots 2 pels resultats d'enguany. Poca gent pot presumir de la vostra progressió!

Salut i pedals
Arnau

 
At 16 de juny, 2011 15:35, Blogger RAMONET said...

Arnau la tercera bici no era Massicleta era una Giant i no era nostre sinó de la Fátima...
Per sort ens va ajudar a la zona tècnica, que nosaltres fent d'assistencia de nosaltres mateixos anem com bastant de cul.

Això de la progressió, com tu ja saps deu ser que mentre la gent no pedaleja nosaltres estem plens de fang per terres del nord. ;)
Arnau aquest any cx a topeee!!!!

 
At 16 de juny, 2011 15:50, Blogger Ada said...

Us vaig veure ahir als dos entrenant i feieu una cara de felicitat... i no n'hi ha per menys sou uns cracks, la més sincera ENHORABONA!! quins resultats!! apustuflant! Per cert Ramonet podries posar alguna foto dels podis, no?

 
At 16 de juny, 2011 17:03, Blogger mercè!! said...

Ramon, gràcies per remarcar la meva no-tècnica.. però com a mínim se on puc millorar..!!
I per cert, guanyar no depenia de qui vingués... (ja tinc prou en ser campiona de casa meva).. depenia de les meves forces.. i està clar que no van ser suficients..
Al campionat d'Esp no passarà el mateix..estic més que motivada...

Ada, moltes gràcies!! tu ves guardant forces per Ironbike!!

 
At 16 de juny, 2011 23:33, Blogger Charlie! said...

Quina llàstima Mercè!!! Però igualment has fet una cosa molt gran!!!
I tu Ramonet no ploris tant i apreta una mica més ;)

 
At 17 de juny, 2011 08:08, Blogger Ro said...

Casum l'olla!!! Tota una llàstima, però la veritat és que les provabilitats de que la Gamonal es fiqués pel mig eren bastant elevades. Mercè, aquest estiu has d'anar a Vallnord a agafar tècnica!!! jajaja
Ramone, pel campionat d'espanya descansa bé que necessitaràs tots els No-Watts per la sortida!

pd: Enveja, molta enveja per la ruta que us fotreu aquest cap de setmana... Ramon, amb una mica de sort pots guanyar, en la de maraton la sortida no és tant important jejeje..

 
At 17 de juny, 2011 22:21, Blogger totgas said...

Molt be, ja te molt de merit, arribar a fer aquest resultats.
Sort i força a les properes curses

 
At 18 de juny, 2011 16:44, Anonymous Anònim said...

Felicitats a tots dos!!!! Mercè!!! llàstima!!! però en tot cas està moooolt bé el resultat!!!!!

Carooooo!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l