RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, de maig 16, 2011

OPEN'S DE BARCELONA AMB NUTELLA
by Charlie!


AVINYÓ

D'aquesta ja fa uns quants dies, vam anar a dormir el dia abans i ja es veia que el terra estava una mica mullat de la pluja i que ens trobaríem fang. Diumenge arriba l'Arnau una mica perjudicat d'haver treballat el dia abans a la Marathon de los Monegros, però una cursa és una cursa.

D'aixó s'en diu sufrir com un sapo, gas!

Com que vaig 9é de la general de M30 tinc parrilla que anirà bé perquè el circuit de seguida es torna estret i técnic, però és canela fina i molt divertit, totalment ciclable excetpe un punt que hi ha un senderillo de la muerte amb un pont de fusta mullat i ple de fang que és per matar-se i millor fer-lo a pota.

El pont de fusta xungo.

Desprès de bucle que és mig circuit i dues voltes acabo pensant que m'ha anat bé però desprès veient les classificacions quedo una mica decepcionat fent 14é, pensava que ho havia fet millor. L'Arnau queda el 16é i la Carol 7ena.

Quanta alegria!

Classificació [+]


NUTELLA

Com que l'Arnau i jo som uns xulos modernillos vam vacil.lar-nos mútuament de veure qui a Copa Catalana de Vall de Lord era millor. L'Arnau va dir que ell i jo doncs que jo. El premi, una pitza de Nutella que havia de pagar el perdedor de la crono i de la cursa. El guanyador? Chaaaaaarlie!!!!!! El vaig guanyar a la crono i a la cursa per uns segundillos de merda, visca!

Ooohhhh!!!!!

I dijous cap a la pitzeria de Sabadell a menjar pitza de nutella de postres que estava tremenda, sinó pregunteu-li a la Beth, Carol i Mercè que es barallaven per escurar la xocolata del plat. L'Arnau, Ramonet i jo que tenim classe vam controlar-nos. El Pau dormia al cotxet aliè a tot plegat.

A Lliçà ens la tornem a jugar!


TARADELL

A Taradell arribem al vespre de dissabte i plou que ti cagues. De fet està tota la nit plovent però pel matí fa un dia estupendu, fins i tot fa sol, però el circuit està empastifat encara que tampoc tant. Ens aixequem d'hora i la Carol i jo fem una volta, el circuit encara millor que el d'Avinyó, tecniquillo, durillo i divertit, per ser la primera edició s'ho han treballat.

Sortida!

Tot i el no gaire bon resultat d'Avinyó segueixo anant 9é de la general de M30 i tinc parrilla, desprès d'unes voltes per un parc al més estil ciclocross es torna estret de seguida, però un paio em tanca i surto malament. Però de seguida em poso en un bon lloc i anar patint, tinc l'Arnau a pocs metres però no l'acabo d'atrapar, em deixa a les baixades i recupero a les pujades així un parell de voltes. Avui si que anem en bona posició i amb alegria, però just al començar la 3era volta amb l'Arnau tinc problemes amb la cadena i tinc que posar peu a terra i se m'escapa irremediablement. Acabo la volta mig corrent mig pedalant però no m'avança ningú, va anar bé fer duatlons l'any passat. l'Arnau queda i jo i el Ribi 18é però avui no hi havia pitza en joc, uf! La Carol 5ena.

L'Arnau tirant del grup i jo a rebufo acabant la segona volta.
Carol!
Mirant classificacions hi ha una dada curiosa i una mica trista: Hi havia 11 JUNIOR, 6 SUB21, 3 SUB23, 19 ELIT, 49 M30 i 20 V40... però on está la joventut que ens té donar el relleu? Dormint la mona? Als After? Si hi ha més M30 que Juniors, SUB21, SUB23 i Elit tots junts!!! Vinga a cardar i fer una nova generació de ciclistes collons!!!

Classificació [+]

Etiquetes de comentaris:

5 Comments:

At 17 de maig, 2011 07:43, Blogger Ro said...

Aaaarggggg!!! M'heu de dir on collons està aquesta pizzeriaaaaa!!!! Ja no vindrà d'un kilo més, jejeje.

Charlie! Doncs ja t'hi pots posar amb això de la nova generació... Jo ja fa temps que practico, però no hi ha manera ;-)

pd: Volem crònica de la Mercè i el Ramonet JA!

 
At 17 de maig, 2011 14:10, Blogger Ada said...

La dada curiosa és que veu venir a sopar a SAbadell i no ens veu avisar, et salves perquè la nutela no m'agrada, jejeje
Com sempre quins cracks que esteu fets!!

 
At 17 de maig, 2011 15:10, Anonymous Anònim said...

On és la crònica de l'Open d'Espagna???

 
At 17 de maig, 2011 19:10, Blogger Charlie! said...

Només cal que em vacieleu una mica i ens juguem una pitza ràpidament!

CRÒNICA D'OPEN D'ESPANYA JA!!!!!

 
At 18 de maig, 2011 10:10, Blogger mercè!! said...

aviat crònica..

Per cert, el 12 de juny és l'última cursa de l'open d'Esp..
Haurem de menjar més pizzes??

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l