RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimarts, de maig 31, 2011

CAP DE SETMANA UNA MICA DIFERENT

by Ramonet

De mentres que el Charlie fa la crónica del Soplao (ja cal que sigi la ostia amb tants dies) nosaltres varem fer un cap de setmana de no-descans, desde la setmana anterior a Banyoles (5-6 Març) que havíem tingut cursa cada cap de setmana. Com es fa estrany no tindre que fer quilometres amb la furgo i les bicis per anar a córrer, varem carregar la furgo amb bicis i vam marxar a l'estranger.

El destí: Andorra, més concretament Pas de la Casa.

Una raó per anar en aquell poble-mercat-frontera a 2100m d'alçada podria ser que allò de la hipòxia i els seus beneficis, però realment no tenim molta idea dels beneficis ni com utilitzar-los.

Un altre motiu podria ser per fugir del extrem forofisme futbolístic del cap de setmana. Crec que mai podré entendre com la gent pot tindre una eufòria tant gran perquè 11 tios que ni ha parlat mai amb ells han guanyat una copa. Ehh però no deixo de sentir una mica d'enveja que algú per comprar-se una samarreta i una bufanda i passar 90 minuts davant la tele bevent cervesa i menjant ganxitos taronges sigui el tío més feliç del món. jeje. -jo fent amics-

Un altre motiu per anar a Andorra podria ser les compres, però si no fumes, ni t'infles a sucre ni beus whisky de 5 litres. Vale hi ha també Nutella de 5Kg el que passa que no cap a la furgo...


El motiu real va ser pedalar i que els apartaments en temporada baixa estan tirats. De fet estava tot tant buit..


Foto robada d'Internet de Pas de la Casa. Les meves fotos son més lletges i a més el temps que va fer el dissabte era el mateix.


La part dolenta (o bona) es que si o si et toca fer l'Envalira...


Sortida de dissabte, la mateixa que la marxa 3 Nacions. Allà de Puigcerdà a la Seu es va sense pedalejar. Aquí els dos sols amb 40 kms de vent de cara es una agonia de merda.
Com encara soc una mica palurdo un tram el Garmin estava parat, sinó 140kms..

El dubte que tinc es que o jo estic més petat o la Mercè cada cop està més forta. Cada dia em costa més deixar-la enrere. Espero que sigui això segon...

Ruta XTR desde BourgMadame feta a base del BikeToaster per algunes carreteres casí camins on mai se m'hagues ocorregut que podia haver una carretera. Que grande això del Garmin!!!



Ja fa una setmana, que la desgracia va acabar amb Xavi Tondo. Buscant fotos he trobat aquesta del 99 quan estàvem a Lourdes (França) competin a l'Aragon-Bearn.
Sempre va ser un lluitador i una de les persones que he conegut amb més il.lusió per pedalejar. Però a part d'això era un bon tio i sap greu de veritat.

5 Comments:

At 31 de maig, 2011 22:36, Anonymous Anònim said...

Tu Ramon,

ja sembles un indignat més!!!
Jo m'emociono amb el futbol i crido igual que quan et veig a tu corrent i et foto uns crits que baixes 2 pinyons per no sentir-me.
Diria que el Garmin estàposat en milles i peus.
Molt maco el detall del Tondo, ànims!

Arnau Indignat RC

 
At 31 de maig, 2011 23:05, Blogger RAMONET said...

Arnau tots coneixem el teu punt una mica primitiu.. ;)

 
At 01 de juny, 2011 10:54, Anonymous Anònim said...

Vaig conèixer el Xavi Tondo quan corria de juvenil amb el Mozia, llavors tothom li deia Volpini. Era un estiu sonat d'aquells que passavem tots els dies sobre la bici...

 
At 01 de juny, 2011 23:48, Blogger mercè!! said...

Ramon,

Anar a roda és fàcil quan ets tu qui lliuta contra el vent que dius que feia de cara.. jo no vaig notar res.. el que em va agradar va ser el camió que ens va dur a més 50km/h un bon tros fins casi la Seu
I no diguis q estic forta q no és veritat.. encara no em puc moure

Ostres això de la foto.. no m'havies dit res.. ostres...

 
At 06 de juny, 2011 15:40, Blogger Joan Cortés said...

Ramonet,
a) Què és això del bike Toaster?
b) Què maco el que dius del Tondo. Me se caen las lagrimas! Amb sense broma!
Ciau

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l