RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimecres, de febrer 09, 2011

REMEMBER
by Charlie!

Avui recupero la gloriosa saga de posts remember del blog, ja tinc la nova llicènia del 2011 i al guardar la de la temporada anterior he vist tota la resta de llicències que conservo i ostres! aquesta és la meva 14ena llicència, des del 1994 fins avui excepte un parèntesis de 4 anys on vaig fer el canelo que no he parat d’anar a curses amb més o menys alegria depenent de l’època.



M’ha fet gràcia fer la llista d’equipillos per on he passat, la majoria coincidents amb uns quants bisontes i és que a uns quants els coneg de fa més temps que les seves dones/novies… no patiu, no explicarè històries de dubtosa dignitat!

1994 CCHorta (Junior)
1995 Bici a Fons (Junior)
1996 Louis de Vernier (SUB23)
1997 Basolí Derbi (SUB23)
1998 Basolí Derbi (SUB23)
1999 Basolí Derbi (SUB23)
2000 Basolí Derbi (ELIT)
2001 Ravet Bike (ELIT)
2002 -
2003 -
2004 -
2005 -
2006 Ravet Bike (ELIT)
2007 Bike Ñeke ((ELIT)
2008 Alpcross (ELIT)
2009 Alpcross (ELIT)
2010 Tribike (ELIT)
2011 Espaibici – BisonteTEAM (M30)

I aquesta és la joia de la corona, el carnet original del CCHorta del 12/07/1993, a on posa “tipos“ vaig preguntar què hi posava i em van dir que posès “ASPIRANT”. Em va semblar bé, un junior de 16 anys pot aspirar a tot. 18 anys desprès amb 33 anys he tornat als orígens i em tramitat la llicència a través del CCHorta i m’han tornat a donar el carnet de soci que és exactament igual que el primer. I de nou el mateix dubte en què posar en “tipos“. Desprès de pensar-hi una estona llarga, no més de 10 segons, he arribat a la no-conclusió del que posarè és un simple “NO-ASPIRANT”.



Ui, amb la llista he posat que el 2011 corro amb ESPAIBICI – BisonteTEAM, acabo de confessar un no-secret! Anirè al puto infern!!! De fet és on anirem a parar tots, tampoc és cap novetat. O potser no existeix l’infern i ens reencarnem… em demano reencarnar-me en badana de culote femení… que només puc demanar-me una cosa i que culote és una i que sigui femení és una segona cosa… doncs quasi millor que no sigui culote, com em toqui el d’un tiu pelut… demanar-me ser un powergel pot tindre el mateix problema, ser xupat per un tiu barbut i suat a les últimes tampoc és gaire motivador… doncs em demano ser biela XTR… amb tanta tonteria a que ja no es recordeu del no-secret de l’ESPAIBICI – BisonteTEAM? Que segueixi així, que no us recordeu que ja posarem un post de presentació del primer equip mundial oficial Bisonte. Visca!

Etiquetes de comentaris:

5 Comments:

At 10 de febrer, 2011 07:44, Blogger Ro said...

Repe, repe, repe, repe, repe...falti, repe, repe, repe...

 
At 10 de febrer, 2011 12:14, Blogger Bucles said...

Aquest post em ve al dedillo per plantejarte una pregunta que s'esta debatint amb molt d'interés al nostre canal secret "Only Bisonte": Where is the limit?

 
At 16 de febrer, 2011 15:42, Blogger Ada said...

va, va on és el post oficial del equip?

 
At 16 de febrer, 2011 19:12, Blogger Charlie! said...

Vols que et digui on esta el limit Angel?....

Ada, fins que no hi hagi la roba res de res, que volem sortir macos a la foto!!!!

 
At 18 de febrer, 2011 22:12, Blogger totgas said...

:))))

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l