RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, de desembre 20, 2010

País Basc

by David

Sembla ser que aquest pont li ha tocat el rebre al País Basc.

Mentre uns es rebolcaven en el fang els altres intentàvem anar de Vitòria a Bilbao resseguint part de la volta al País Basc (Euskal Herria en Bici). I dic intentàvem per que entre la neu que vam trobar i algun que altre alberg tancat, ens van fer variar la ruta.

Val la pena perdre una estona per visitar Vitòria, el casc antic es molt xulo, i buscar allotjament per internet. Vam dormir en un hotel que ens volien cobrar 65€ i per internet ens cobraven 35€, quasi la meitat!!! Feta la llei, feta la trampa. Fem la reserva per internet en un bar amb wifi i als cinc minuts ens plantem a recepció.

Al dia següent deixem el cotxe a Vitoria i comencem la ruta cap a Urduña. Desprès de donar una volta del “copón” per uns pantans, molt macos, tot sigui dit, comencem a encara cap a Urduña i comencen els problemes de neu al terra i la pluja. Això ens fa variar la ruta, les cobertes que portem son per asfalt i algo de terra i per qualsevol pujadeta de no res per pista nevadales ,rodes no paren de patinar. I ja no dic res a les baixades... Total, que hem de deixar el Salto del Nervión per una altre ocasió.

El següent dia l’ambient és molt més suau, es nota que hem sortir de la “Meseta de Castilla i Leon” i ens trobem més a prop del mar. Tot i això no ens escapem dels "Chubascos" puntuals. A mig camí a Zugastieta (la Arboleda) haviem quedat amb l’Aimar per que ens acompanyes una estoneta i ja de pas fer uns “Pinxos”. Com es nota que es coneix la zona per que quan ens va deixar va començar la pujada de veritat. Creuar les Peñas Negres por todo lo alto!!!

Maco ho era però anat carregat i, amb bicis i desarrollos de cicloturisme.... total que al final entre pinchos i Peñas Negras ens atrapa la nit en plena baixada amb fang, pedres, més fang i més pedres... Sort de la dinamo!!! Un cop a Zugaztieta l’alberg de Joventut internacional, ...xapat!!!!

Canvi de plans, això fa que descartem fer la tercera etapa i encarem cap a Bilbao “patas pa que os quiero” per trobar un lloc on passar la nit a cobert. Desprès d’un descens nocturn vertiginos per carretera a les fosques amb 8 revolts d’aquells de 180 graus, arribem a Portugalete on creuem el riu pel famós Puente Colgante, i d’aquí cap a Bilbao reseguint la ria, on vam ocupar les dos últimes places del Alberg Akelarre, molt recomanable!!!!

El següent dia, com que ens haviem quedat sense la tercera etapa aprofito per anar a buscar el cotxe a Vitòria amb autobús mentre la Carlota es queda fent turisme per Bilbao i localitzant un bon lloc on dinar a la basca per donat finalitzada la escapadeta basca.

Més fotos:

pais vasc 10

Etiquetes de comentaris:

4 Comments:

At 20 de desembre, 2010 21:42, Blogger Charlie! said...

Ja t'ho vaig dir, les fotos són increïbles, venen ganes d'anar-hi però ja se sap a Euskadi segur que pilles fang!

At 22 de desembre, 2010 17:46, OpenID gerardcastella said...

Bones David,

Molt ben parida la ruta per Euskal Herria. Jo vaig fer-la aquest estiu amb un amic; ara, amb més caloreta, menys neu i la mateixa quantitat de tapes! :)

El llibre que vam comprar a en Mikel de bizibidaia ens va durar 3 dies perquè els tracks estaven força mal marcats, així que vam anar fent via a través de rutes secundàries i PRs.

Et deixo aquest link amb les fotos de l'excursioneta per veure si te'n sona alguna:

At 22 de desembre, 2010 20:39, Blogger Charlie! said...

Que grande lo de Bilba norte i Bilbao sur!!!!!

At 23 de desembre, 2010 08:58, Blogger David Casalprim said...

Gerard!!!

Aquí si ha de tornar, pels "pichos" i per acabar la ruta.

I si, costa una mca de seguir el llibre però mica en mica va sortin.