RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimecres, de novembre 24, 2010

LA DIFERENT MARATÓ DE SALLENT

LA DIFERENT MARATÓ DE SALLENT
by Epic

Aquest cap de setmana m’he decidit pujar a córrer LA DIFERENT XTREM RALLY-MARATON (El nom no l'hi he possat jo) un tros de cursa que en aquestes alçades de la NO temporada fa una mica de mandra, però com que jo soc dels que pensa que avui en dia ja no existeix ni la pre ni la post temporada i que si vols córrer, a nivell amateur es clar, sempre pots trobar alguna coseta per anar a rebentar la patata.
El dia de bon mati ja prometia que no ens ho posaria fàcil, el termòmetre marcava 2,5º i la boira entre Terrassa i Montserrat era força espessa. Un cop a Sallent, mas de lo mismo, un fred d’un parell de rodes de 29”, el terra moll, i el cel molt gris, molta humitat, fins i tot algú havia vist trolls al costat del poble.
Al parking amb trobo amb en Ribi, la Noe i en Ramon Cortina i juntament amb l’Ana i el Jose anem plegats tot comentant les quatre obvietats i dient algunes mentides: Ostia pos fa fred, pillarem fang, no se si pillar el gore, jo no he entrenat gaire, fa dies que no toco la bici, tinc molèsties al genoll. 
A la sortida no hi havia gaire gent, però com que hi havia premis en metàl·lic, això feia pujar el cache de la graella. Tres, dos, un, sortida! Segueixo una estoneta al grup del davant però a les primeres pujades ja veig que la gent te ganes de pillar el premi, i afluixo el ritme m’esperen 70km i 2000m de desnivell i no vull fer el cerilla. La cursa transcorria per molts corriols amb un començament que fins i tot em recordava a Sant Hilari, arrossegant la bici per terraplens, la resta tenia molt de la marathon d’Aguilar de Segarra, el paisatge i el terreny es molt similar. Fins i tot tenia un tram que es passava a la transcatalunya d’engany. Segurament la cursa passava per uns paisatges fantàstics, però la boira i la meva visio en túnel (de anar una mica passat de voltes) no em van deixar veure la comarca del Bages. Al final el Ribi i la Noe no van tenir el dia i jo vaig fer una 20 posició que per mi ja m'està bé, que lluny em queden els Bisontes de veritat!!.



1 Comments:

At 26 de novembre, 2010 22:10, Blogger Charlie! said...

Però que dius tiu, que no vas fer el cerilla?¿?!!!!!!! T'estàs fent gran, això vol dir que no vas apretar prou, jejeje!!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l