RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

divendres, de juliol 08, 2011

VIPXTREM
by Charlie!

La idea era fer dissabte la VipXtrem i diumenge l'Open de Barcelona de la Molsosa, però al final certs esdeveniments amb l'Open em van treure totes les ganes d'anar-hi (hi haurà post salvatge...) així que "només" va haver-hi VipXtrem, una marathon de 133km's amb sortida i arribada a Vombodí.





Anem divendres per la tarda i dormim quasi a corralines així dissabte no toca matinar gaire. Entre els 418 inscrits (gentada!) hi ha el Ribi, Llibert Mill, Roberto Heras, Santi i Ada, Power, Núria... amb tant gent és normal trobar-se amb cares conegudes.

Ah! i vaig d'estrena! Encara que sigui el mateix color i model el quadre és nou, visca!! Fa uns dies va aparèixer a banda i banda de la "muesca" del tub de seient una petita esquerda. Un parell de mails i 5 dies desprès ja tenia el quadre nou, amb desmontatge/montatge i fundes de GoreTex de regal. Estic pensant on tatuar-me Niner amb negrita, però al lloc més ideal deu ser massa doloròs...



Els primers km's de cursa estàn mal marcats i els Mossos que hi ha tampoc saben per on s'ha d'anar, penso que si tota la cursa ha de ser aixì pot ser un puto infern, però per sort la resta de circuit està molt ben marcat. De seguida en enfilem per la serra de Prades amunt, pel meu gust massa pista però hi ha algún senderillo potent.

En pocs km's ens quedem el Ribi i jo sols i ens anem intercambiant la 5ena i 6ena posició, jo amb el genoll encara no fi del tot vaig a un ritme que intento que sigui constant i el Ribi es va quedant o em va avançant. Fins al km 100 entre que el dia s'aixeca una mica apagat i es va per dalt de la muntanya encara no fa gaire calor, però els 32 últims km's que es baixa a la vall mentre es van fent repetxons i un portillo va ser com pedalar per l'infern, una calor absolutament insofrible. Vaig sentir a un paio que deia que estàvem a 38ºC, segur que era veritat.



Al final el Ribi 5è (7:16:10), jo 6è (7:18:06) i la Carol 3era (10:05:22). Tot i el seu esforç (quedar 153ena de la general on van acabar 346 dels 418) és un esforç que els de l'organització NO van voler apreciar, ja que van donar premi als 3 primers nois i nomès premi a la primera noia, a la segona i tercera no ho van creure oportú. Poden dir el que vulguin que no hi ha excusa possible, d'això s'en diu DISCRIMINACIÓ. Per més "risa" desprès de l'entrega de premis van sobrar dues copes! Una llàstima de final de cursa, fins llavors tot havia estat perfecte, un circuit ben marcat, habituallaments generosos, la gent amable,...

Classificació

Etiquetes de comentaris:

1 Comments:

At 11 de juliol, 2011 21:59, Blogger mercè!! said...

ostres!! quin luxe!! visca Niner!, això és una marca!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l