RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimecres, de juny 09, 2010


TRANSCATALUNYA 2010!!!!
by Carol

....7 mesos abans....
oOOOOoooh... el que ha de ser una operació sense importància, de tres dies de baixa i recuperació d'un mes passa a ser una operació amb 1 mes de baixa i quatre mesos i mig de recuperació, i això, és clar sense fer caaaaaaaaaaaaaaaaaaap esforç físic........ :S HOOOORRRROOOOORR!!!!

....2 mesos i mig abans....
Uuuuuuuups...començo a rodar... deu meu!!! si he anat fins a la Roca del Vallés i gairebé em dona un xungo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...1 mes i mig abans...
I si m'apunto a la transcatalunya??? Estaré a temps??? .... si si...m'apunto!!!!!

...1 setmana abans....
Quina desgràcia!!!, tinc problemes mecànics amb la roda i el comtaquilómetres del pulsómetre se m'espatlla...potser és una premonició que no hi he d'anar.... :S

... 3 dies abans....

Uuuuuuuuuuuuuf... sort d'en Charlie!, el David li ha deixat la Niner per l'hexagonal i m'ha posat la seva súper-roda amb el seu mega pneumàtic a la meva bici!!!!!! hem instal-lat un comtaquilómetres i a part em deixarà el seu pulsómetre (...mmm..... menys mal...ja em veia jo a Le Bolou en comtes de Barcelona....)

....1 dia abans....

Coooooooooooorre cooooooooorre..que faig tard!!! el Wizz m'espera a casa seva amb la seva xicota que li farà d'assistència. Ens hem d'ajuntar amb l'altre Víctor, alies Alkon, però van tard i ens avisen per que anem tirant...però...uuups... quan arribem ja són allà!!! ens hem perdut una miqueta i hem allargat més el camí jejejej!!!
Allà també em trobo amb l'Èpic, amb qui compartiré habitació!! VISCA!!!!! Ens ha tocat un mini apartament amb dues habitacions! FANTÀSTIC!

....unes 10 hores abans....

Briefing!!!! Quina gentada!! Retrobament de cares conegudes, nervis, i explicació del road-book amb anotacions incloses!! Sopar soparet, amb molta pasta i algo semblant a pollastre....

La sortida....

Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!! sortida!!!! Però ..com??? són les 5.00h en punt, i l'èpic , jo i 200 persones més encara estem fent cua des de les 4,30 del mati per deixar el “macuto” !!!! I ja han donat la sortida????!!!!!! NoooOOOOOOooooOOOOOoooo!!!!!!! Histèria col-lectiva... us ho podeu imaginar, tothom fotent-se d'hòsties per deixar el puto macuto... !!!

Sortim a les 5,10 pasades.... quin patiment, no vull quedar-me de les últimes, que em fa por quedar-me sola amb el roadbook!!!!!!!!!!!!!! Començo a apretar i avançar gent...aqui va sortir el meu impuls de supervivència!!!

Port de pujada...16km, baixaaaaaaaaaaaaaaaaaada...Port de pujada, PLUJA!!!!!, 14km, baixaaaaaaaaaaaaada.... puja baixa puja baixa rodar rodar rodar PLUJAAAAA!!!! puja baixa puja baixa roooooooooooooodaaaaaaar. (el road book ja estava desintegrat per la pluja)

Ostres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Són visions??????????? Noo!! Però si són l'Ada i el Santi, que han baixat al riu a animar!!!!! quina il-lusió m'ha fet!!

Últim control!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! km 180 aprox, aquí ja tallen el temps, ja que pel besos no “es pot còrrer”.... finalment acabo 1era Fèmina amb 11,40h (teòrics..... ja que vam sortir tard), ho he fet el mes ràpid que he pogut, bona part del recorregut acompanyada i la part final sola, m'he perdut 2 cops i he caigut en una pista de grava (ferida amb sang inclosa)....i a més ha plogut.... HO HE ACONSEGUIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VISCA!!!!!!!!!!!!!!!! VISCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VIIIIIIISCA!!!!

Arribo al Fòrum, on allà em feliciten, em trobo a la Carmen i al Enrique fent-se super massatges a unes camilles que tenien a l'arribada, estil pura vida...ostres, i la Carmen em fa l'enorme favor de portar-me a casa... gracias Carmen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Resum......... tot el que es vol, es pot i es deu fer...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fotos cortesia Carmen & Enrique!!


Per fi, ens han deixat marxar!!


Qualsevol diria que "nomes" venen de la Molina!



EEEEiiiiiiii!!! que arriboooooo!!!!


Pura vida!!




7 Comments:

At 10 de juny, 2010 08:31, Blogger Santi said...

Yuhuuuuuuuuuuuu!!! Moltes felicitats Carol!!!!! Va ser una alegria veure't passar i a mes fent bona cara!!!!! Endavant!!

 
At 10 de juny, 2010 09:36, Blogger Ada said...

jejejejeje, ho sabia!!! Jo sabia que podies!! això sí quan em vaig llevar i vaig veure que plovia, vaig pensar la Carol em matarà per haver-la animat a anar-hi, sort que no va arribar la sang al riu!
Felicitats!!!!

 
At 10 de juny, 2010 12:39, Blogger Noe said...

Visca Visca!!! Me ha gustado mucho la cronica!! Felicitats campiona!!
Joer que envidia me habeis dado el domingo cuando he visto que llovia!! He pensado: No podia haber llovido ayer? jajaja

 
At 10 de juny, 2010 13:39, Blogger Blanesalcor said...

Ueee !!!

Aquí els desconectats de la vida...


Moltes felicitats !!!!!

 
At 10 de juny, 2010 22:26, Anonymous Anònim said...

Gracies a toooooooots!!!!!

--> Hombre!!!!! blanesalcor... sou vius!!!!!! VISCA VISCA!! ;P

carol

 
At 10 de juny, 2010 22:56, Blogger Charlie! said...

Visca, visca!!!!
Visca, visca!!!!
Visca, visca!!!!
Visca, visca!!!!
Visca, visca!!!!
i
Visca, visca!!!!
Visca, visca!!!!
Visca, visca!!!!

 
At 16 de febrer, 2013 19:00, Anonymous Anònim said...

Hola nou a aquesta pàgina web Im i jo volia dir hola. Això pot ser un gran lloc web i me n'alegro im em vaig unir. Nou en aquest bloc, gràcies per la benvinguda. Acabo d'arribar a aquest meravellós bloc i volia presentar-me a tot el món. Això realment és com un lloc d'internet excel · lent.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l