RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dijous, de juny 10, 2010

L`HEXAGONAL - TOUR DE FRANCE VTT
Etapa 4 (Sainte Suzanne)
by Charlie!

Avui un dia dolent.... bé, el Ramonet ha anat com sempre de bé però la Mercè!! i jo no gaire... ara la Mercè!! és molt amiga del sr. WC i jo abans de la cursa ho he buidat tot i m'he quedat sense res, ni forçes ni res, hem acabat i prou.

Desprès de tota la nit plovent i quasi també tot el dia, hem començat la cursa amb una mica de sol i tot, però estava tot ple de fang, fins i tot en l'última volta ha començat a ploure i tronar. A mitja cursa ens han dit que l'escurçaven, les noies de 4 a 3 voltes i els nois de 7 a 5, a mi per lo menys m'han salvat la vida perquè jo per collons acabo però encara estaria donant voltes, uf!

Desprès de la cursa ens hem desplaçat a Margon que hi ha la 5ena etapa que sembla rodadora "a la par" que ratonera, sort que demà serà un altre dia, a muerte!!!!

El no-Ramonet

La rodillos-Mercè!!

El 29"-Charlie!

Tour de France VTT DIA 6 - etapa 4 (Sainte Suzanne)

Etiquetes de comentaris: ,

1 Comments:

At 10 de juny, 2010 23:23, Blogger Ada said...

Ànims bisontes que demà anirà millor!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l