RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimecres, d’abril 13, 2011

COPA CATALANA - Corró d'Amunt

by Charlie!

Cap de setmana XTR, comença el divendres amb dos “remembers”, desprès de molts i molts dies surto a fer uns senderillos amb l’Epic. Com passa el temps, ja ni es baixa la trialera de l’antena de dalt de tot de “Leprosos”, que se n’ha fet d’aquell tiu Ironbiker que pujava i baixava pel costat més salvatge del Tibidabo uns quants cops al dia?? Aiiiii, com passa el temps. I desprès de deixar-lo marxar cap a l’asilo, perdò, cap a casa, continuo una estona més i pam! em trobo amb un altra vella glòria que feia anys que no veia, l’Àlex. Un tiu que desprès de pujar a podiums provincials en cadet i junior li vam perdre la pista però que ara torna a pedalar.

A l'esquerra l'Epic i a la foto de la dreta.... o l’Àlex té un cap petit o jo el tinc massa gran!


I dissabte pel matí agafem la furgo i ens plantem a Corró d’Amunt per “acampar” tot el cap de setmana, dissabte per la tarda crono i diumenge cursa. Fem una volta al circuit de la crono i desprès una volta al circuit de la cursa i quan tornem a la furgo ens trobem amb el Ramonet i la Mercè! que també ja han acampat. I poca cosa més, dinar i cap a la crono que ve a ser com un suicidi colectiu però d’un en un. Primer surten les noies, però totes les que hi ha davant seu no es presenten i la Carol surt la primera i desprès la resta. Finalment em toca a mi… no portava ni 50m que ja tenia la boca seca i em sortia fum per tot arreu, sort que només éren 4 km’s on tot passa molt ràpid, fins i tot els arbres sembla que es moguin, una bona rebentada de patata.






Però la desgràcia del dia va ser que al cap d’una estona d’haver arribat NO trobo la clau de la furgo, sort que la Carol porta la seva a sobre sinó ens quedem penjats. I no apareix i m’arriben rumors de que una clau d’aquestes “modernes de xip” costen una pasta… collons si costen, ja he demanat una còpia i 250€ la puta clau, a partir d’ara la mirarè amb uns altres ulls!!! Són de Criptonita?¿?!!!!!!!! Cabrooooonssss!!!!! Per compensar tanta desgràcia hi ha un podium Bisonte, le Mercè! queda 2ona.
Classificació crono.

Detallitos de la bici d'un pro com el Ramonet; No fer cas a la fletxa de rotació dels pneumàtics i que el cable del fre vagi ben tort, algún dia s'exquitxarà d'oli la cara.



Descansar, sopar, dormir i aixecar-se a les 7,45h al costat del circuit no te preu. Moltíssima gent a corralines molta estona abans de començar i també molt nivell sobretot en fémines, està la Maja Wloszczowska actula campiona del món, quan arribo ja està tot ple i això que encara falta mitja hora.
Així d’entrada no tinc bones sensacions, encara estic treient carbonilla de la crono d’ahir, però a la que comença la cursa sortim del prat i a la que s’enfila pista ampla amunt només tinc al cap les paraules que em va dir el Robert dies abans, que calia fer una sortida cañón per posar-se al davant que desprès el circuit es fa estret i costa molt avançar. I collons si ho vaig aconseguir, vaig tindre els meus minuts de glòria al posar-me primer, sabia que no anava enlloc ni gaire lluny però vaig aconseguir entrar dels primers al lloc estret que això és molt avantatge.
La resta de cursa de moment la millor de l’any, perquè vaig aconseguir anar molt ràpid i perquè el circuit és dur però divertidíssim, cada any el milloren, al final quedo 13é. I desprès toca veure la cursa dels bons i comentar la jugada amb l'Arnau, Bet, el Pau que ja camina, Tiko, Alkon,... i calor molta calor.
Classificació cursa.

Potatoooooooo!!!!!!!

Etiquetes de comentaris:

5 Comments:

At 15 d’abril, 2011 09:13, Blogger mercè!! said...

ostres carles!! em sap greu que la clau sigui tan cara.. clar que una clau de Mercedes no es pot comparar amb una d'un polo de fa 20 anys..

 
At 15 d’abril, 2011 14:56, Blogger RAMONET said...

Doncs a mi no em sap greu.. Sempre fent-se el xulo amb el seu clauer de Mercedes i foten escupinades a les Volkswagen.
Aixo l'hi passa per tindre claus que no son claus.


:)

 
At 15 d’abril, 2011 16:32, Blogger Charlie! said...

ggggrrrrrr..... el problema no és la marca del cotxe, són les putes claus amb xip!!!

Això si, seguiré escupint a les kkwagen, jejeje!!!!

 
At 15 d’abril, 2011 21:57, Blogger David Casalprim said...

Charlie!!! No se l'haurà pillat el Sr. Potato....???

A mi em dona mala espina aquest pallo...

amb lo que val la no clau es pot comprar unes quantes orelles i nassos...

 
At 18 d’abril, 2011 14:56, Blogger Carlesepic said...

CABROOON!! ja soc un remember? que no estamos tan mal!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l