RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimarts, de març 30, 2010

CLASSIFICACIÓ CURSA DIUMENGE


Com lo puto c rack no penja crònica, aqui va una mini crònica Bucles: sortida, aguanto amb els primers (en Charlie tirant del grup) durant uns quants km fins que arriba la primera baixada tesnica del dia on, en un plis, els perdo a tots de vista i no només això, on uns quants que venen radera, entre ells l'Epic, em pasen per sobre sense demanar permis. Les sensacions son bones i, malgrat la rabia que fa que et pasin per sobre a cada baixada, penso que si hi ha una pujada llarga podré apropar-me novament i avançar a molts dels que m'han tret les enganxines a les moltes baixades i trams tesnics (per cert i malgrat me pesi, wapissims. El recorregut va ser un 10). Però desafortunadament no hi ha cap pujada llarga on treure diferències considerables pel que decideixo conservar posició, engrasar cadena que esta apunt de petar i s'enganxa per tots cantons i fer un pipi que feia estona que em tenia agobiat. Baixant una de les ultimes baixades em pasa per sobre en David i 2 nois més i ja no els puc atrapar donat que fins a meta el tram és plà i molt rodador. QUINA RÀBIA això de les baixades!!! Ja hi consultat al mestre Miki per que em recomani un pneumàtic a veure si em retorna el plus de seguretat que, degut als 2 pinyos forts que vaig tenir fa un temps, hi perdut.


En resum, en Charli, lo puto crack, va fer 3er, i la resta dels mortals, dintre de les nostres posibilitats, crec que vem fer un paper força bó i es nota que poc a poc anem posant-nos en forma per a les grans cites de l'any: l'Epic 19vé i jo 23é, ambdos amb un accepatble temps (3,47 h Epic i 3,50 Bucles). Dels viejunos, pel que vaig observar i pel que em van dir, si no vaig ser lo primer, por ahi estaré (hauré de fer un espai de presió, un loby al Fasebook per a que les curses globeriles facin les classificacions per edats, que la tercera edat BTTera ta discriminada) :-)


Classificacions

Etiquetes de comentaris: ,

1 Comments:

At 30 de març, 2010 23:52, Blogger Charlie! said...

Demà faig crònica, ara tinc la panxa plena de paletilla, jajaja!!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l