RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimecres, de novembre 25, 2009

VINARÒS - Challenge Valenciana de CX
by Ramonet

Doncs si es molt patètic fer la crònica del diumenge el dimecres, però es que he estat molt ocupat en varies coses:

-Traient mocs fluorescents molt molons.

-Tossin com un gos vell de l’altiplà de Bolívia.

-Intentar anar al metge i que no em faci ni p.. cas.

-Bueno va i algun dia fer que vaig amb bici i pujar escales per després tornar-les a baixar per el costat talment com si estigues posseït per algun esser estrany..

Tot aquestes coses per separat però tossin a la vegada.


El passat cap de setmana jo estava encara mes perjudicat així que em vaig limitar a mirar com la gent donava voltes com hamsters a un no-circuit de cx a Lleida. Va estar bé, bàsicament per que no m’aguantava ni els pets, però hagués estat millor correr.

Aquest cap de setmana jo em feia il·lusions que em trobava millor, i com no, a Catalunya no hi havia cursa de cx. Una possibilitat era anar a Copa Espanya, però entre que l’Arnau diu que esta lesionat però segur que s’està reservant per guanyar-me en alguna Copa Catalana i que Galícia pilla una mica lluny ens decidirem anar cap a Valencia.

Com a senyors varem anar el dia abans, jo la Merceditas i el Carlitros alias Carlitros. Res arribar demostrar als comensals com es fa una truita un parell de iogurts i casi una llauna de tonyina.

El circuit el mateix que l’any passat el que passa que aquest any han tingut la brillant idea de fer-lo al reves, oohhh que grande.. quanta gent hauran tingut que pensar com canviar un circuit ja fet.

La Merceditas com no va guanyar. A Copa Espanya segur que hagués patit mes però que aprofiti que les pròximes setmanes ja no podrà anar tan relaxada. Tot i aixi es campiona el Mediterrani. Sona com a natació però te un maillot que ho acredita. M’han arribat rumors que encara no s’ha tret el maillot ni per dormir.

En Elits doncs res el Carlitros que ara que diu que no va be jo es quan el veig anar millor, en su línea però millor. Per la meva part 6è, amb alguna croqueta inclosa. Però no mola que un circuit sigui 100% plà pillis el que tens davant amb certa facilitat però que després es fiqui a roda i no el puguis despenjar ni deixant-te la poca vida que et queda.

Al final super ofegat amb la super tos que feia por. La Mercè deia que em volia fer un boca-boca per reanimar-me però jo ja l’hi vaig veure que anava amb males intencions i vaig preferir el vick’s vaporub.





La nova traçada del Carlos

El nen es va emocionar tant en veure el seu ídol que no va poder controlar el seus sentiments respecte a ell.

Aquí ja havia fet la croqueta...

La Merceditas que jo cada cop la veig mes petita. Per dir que la confonen amb Cadets. Cal dir que va caure un parell de cops, però va aconseguir el record de caure a la primera corba i entrenant. Després vol tindre la bici sense rallades...

Producte típic...

Etiquetes de comentaris:

6 Comments:

At 25 de novembre, 2009 23:56, Blogger Charlie! said...

Però on està l'aigua?¿?!!! Un circuit de cx sense aigua no és cx!!!
Jo que sóc encara més xulo farè la crònica de diumenge demà dijous, quasi empalmo amb el cap de setmana, això si, no sóc tant xulo com per veure Chufi.

 
At 26 de novembre, 2009 09:38, Blogger KORE said...

Ramone, menudas patas se nos ve en las fotos. Yo creo que es del aceite de las patas y el polvo del circuito..... o no :-)

Merceditas una superclase, se cae donde es imposible caerse jijijiji ;-)

Lo dicho, de las peores carreras..

Este finde a las playas de MADRIZZZZ!

 
At 26 de novembre, 2009 18:29, Blogger Arnau R.C. said...

Cabrons!!!

 
At 27 de novembre, 2009 10:50, Blogger Ro said...

Tranquil Arnau, ja els atraparem... jejeje.

Apa, recupera't que has de revalidar el títol!!!

 
At 28 de novembre, 2009 17:46, Anonymous Anònim said...

Carrerón del Ramonet a Euskal Herria!!!
6è, amb molts pro per davant...
No està malament per anar-hi com a assistent de la Mercé, que naturalment ha guanyat ;-)

Felicitats a tots 2, demà en volem més...

Arnau
Ah! i Ramon disfruta-ho que a Raïmat et guanyaré!!!

 
At 28 de novembre, 2009 18:14, Blogger Charlie! said...

Joder, quin tiu, si porta tota la setmana amb tos de gos!!! I la Mercè!! seràn els aires nocturns de Collserola?

Veig que estàs recuperat del tot Arnau, però un iaio M30 ja podrà fotre-li canya? jejeje, a tope!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l