RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimarts, de novembre 10, 2009

VII DUATLÓ DE MUNTANYA DE VALLFOGONA
by Charlie!

Diumenge pel matí la Núria i jo ens plantem a Vallfogona del Ripollès que “debutem” als duatlons de muntanya a la primera cursa de Circuit Català. El termòmetre marca -1ºC, fot una rasca considerable i anem una mica peixos, no sabem què hem de fer. I el primer que cal fer en una duatló és, a més de saludar a la Tot Gas Family que no s’en perden cap, a l’Enric, al Germà dels Bolets i gent que competia en mtb i que els hi havia perdut la pista, és anar a deixar la bici a la zona de transició. I aprenem que per entrar en aquesta zona cal anar amb el casc posat i ben cordat, quina gent més rara aquests duatletes.



Deixem els trastos i la bici al lloc assignat i anem cap a la furgo a preparar-nos per córrer. Em sento una mica ridícul vestit amb la roba de ciclista però sense casc i amb bambes de córrer, però serveix per veure si la gent és corredor-ciclista o ciclista-corredor. Escalfem una estona i cap a corralines on hi ha una mica més de 200 persones que pacientment esperem a que arribi l’ambulància, desprès de 20 minuts pam! sortida.

La cursa són 6km de cursa a peu, desprès 20km de bici i per acabar de rebentar la patata 3km més de cursa a peu. Així que primer toca córrer, surto de segona fila però allò és un festival d'avançaments, la gent surt enfollida com si fos un sprint de 100m si pel que sigui caus el destí que t'espera és ser trepitjat per unes quantes desenes de bambes boges. Però falsa alarma, allò era com una caixa gegant de cerilles, molts dels sprinters rebenten de seguida i jo al meu ritme vaig deixant gent enrere i amb resignació veig com també em deixen a mi, està clar que tinc que millorar el córrer. Desprès de bastant fang, troços de gel i bufant com una mala cosa arribo el 22é a la zona de transició.

Em costa trobar la bici, algú me l'havia girat i no la veia, em canvio les bambes per les botes, em poso el casc i amb la vista ennuvolada m'enfilo a la bici i... però que fot aquest tiu!!!!!! Un paio m'ensenya una targeta groga com si fos un partit de futbol, resulta que no pots anar pedalant per la zona de transició, sóc un puto novato!! La rallada pensant que vol dir això de la targeta groga em dura ben poc, en una de les primeres curves enfangades travessant-la hi havia una canal metàl.lica mullada, em foto una óstia tremenda, em deixo un troç de braç i un altre troç de cama, però per sort la bici em cau a sobre i no li passa res. Just quan marxo un del darrera també es fot una óstia al mateix lloc, no sóc l'únic, visca! El circuit de bici és una pista de patinatge entre el fang i les fulles caigudes, tot plegat una mica agonia però divertit amb força desnivell. Arribo un altre cop a la zona de transició en 17ena posició i aquest cop entro caminant, no hi ha targeta groga.

Rebentóóóóón!!!


A la que surto corrents sento que la Núria m'anima, avui no és el seu dia, no es troba gaire bé i desprès de córrer els 6km's s'ha trobat una roda de la bici punxada, ja és mala sort. Els últims 3km's corrents són una mica agonia, però passen ràpid i desprès de 2:04:34h acabo la cursa 16é de la general, 14é de la categoria i enfangat fins el cul. Desprès de dues magdalenes m'informo d'això de les targetes grogues i és com el futbol, a la segona groga a prendre pel cul, t'expulsen de la cursa. I la última cosa que aprenc de les duatlons és que lligar-se el xip al turmell amb brides NO és una bona idea per més barata que sigui, diumenge vinent la segona classe!!

Classificacions.

Hi ha menú especial per a nimfòmanes!!!

Etiquetes de comentaris:

6 Comments:

At 11 de novembre, 2009 10:18, Blogger victor anglada said...

Soc jo l'arbitre i t'aseguro que vermella directa!

L'any pasat tambe em van cridar l'atencio per sortir pedalant, pero no hi havia targetes, ara mola mes!!!!

Ei, ets un duatleta dels bons! dels que van rapids, no vas amb els iaios com jo! el ritmobisonte tambe triunfa als duatlons!!! Felicitats pel teu 16e puesto!! ets un top 20, ara l'aficio no vol menys, no es per ficar pressio, pero aquesta proxima no cal, pero a la tercera volem podi!!!

 
At 11 de novembre, 2009 10:55, Blogger carooooo said...

Això, això, volem podi!!!!!!!!!!!!!!!

 
At 11 de novembre, 2009 14:16, Blogger Ribi said...

Caram caram quin inici de temporada dels duatlons, no esta gens malament eh!!!
Força i a intentar millorar, aixo si, no cal que facis una exhibicio de caigudes a cada duatlo jejejej sino acabaras molt malament.

 
At 11 de novembre, 2009 14:29, Blogger Ada said...

Amb targetes i tot? que bo! sempre i quan no et treguin la vermella, és clar! Però no us van donar les instruccions abans de començar?
Mare meva si fa dos dies que corres, quina por que fas, jejejeje, a aquest pas el podi no tardarà gaire!

 
At 11 de novembre, 2009 16:02, Blogger victor anglada said...

Queremos triplete, duatlon, brevet y 24 horas!!

 
At 11 de novembre, 2009 21:54, Blogger totgas said...

Vinga Charlie, aquest cap de setmana a Viladecavalls, tenim que fer-ho millor ancara.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l