RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimecres, de novembre 18, 2009


II Copa Catalana de Ciclocross: Lleida
by Mercè!!

Com molt bé ha resumit la FCC, aquest passat diumenge es va disputar la segona prova puntuable de Ciclocross a Catalunya.

Aquesta setmana, la participació dels Bisontes malauradament no va ser gran. El que si que vam tenir va ser un exel·lent fotògraf: Eloi Jornet. Així que tot i que tinc poc a explicar, gràcies a les magnífiques fotos, em dedicaré a criticar una mica.. :)

Cursa de les Nenes i Màsters 40..


Fent petar la xerrada mentre esperen que la lenta de la Mercè passi per animar-la amb molt d'entusiasme!!


Uf!! no us podeu imaginar que difícil és pujar aquesta paret!!


Sort que no em veieu la cara, però havia de pujar aquestes escales interminables amb els ulls tancats!!


Ja s'acosta el final de la cursa de les noies, i els nervis es comencen a notar...


Per cert, com que la crònica l'estic fent jo, aprofito per presentar-vos la meva nova Bici!! (fa joc amb el casc, els guants amb les sabates i els mitjons amb el mono..)


Més jo: vaig estar pensant tota la cursa si aixecaria els braços si guanyava (no ho he fet mai).. al arribar encara no sabia que fer, així que encara indecisia, en vaig aixecar només una (si aixecava dues podria caure...), morta de vergonya...


Cursa dels nois: Élit i Màster 30..



Ostres!! jo m'esperava una corba i és una trialera!!



Uooo!! Si que vaig ràpid amb aquesta bici!!



Mare meva!! si jo sóc carreteiro i no mountainbiker!!





Etiquetes de comentaris:

5 Comments:

At 18 de novembre, 2009 18:01, Blogger Ada said...

Moltes felicitats!
per cert, que sec que està tot, no?

 
At 19 de novembre, 2009 09:40, Blogger hectorlynch said...

Felicitats!
M'ha agradat l'analisi de les fotos.
Al principi també aixecava només un braç quan guanyava a Ripollet, fins que vaig aprendre a no caure amb els dos braços en l'aire aquest any ho vaig fer! jeje.
Aquest cap de setmana vaig al duatló de la Creu de Gurb, he vist les fotos i hi ha trams de pujar a peu amb cordes!! aviam si ens veiem per allà!

 
At 19 de novembre, 2009 19:02, Blogger Angel said...

Molt bé Mercè, felicitats.
No hem vui tirar floretas pero as
passat de fer ultima,a aixecar els
braços com a campiona amb nomes un entrenament amb mi. I aixo que feiam les series a platillo quan fiquem el plat mitjà...je je je

 
At 20 de novembre, 2009 00:08, Blogger Charlie! said...

El proper dia tens que entrar a meta corrents aixecant la bici o fer el pistolero com l'Hermida, són idees....

Visca Rwandaaaaaa!!!!!!!!

 
At 22 de novembre, 2009 19:00, Blogger Nuria (Tnt) said...

mmm...això de pujar les escales amb els ulls tancats és una tècnica per còrrer més?? ho dic per entrenar-ho :S

Lo d'aixecar els braços a l'arrivada està molt bé, però la última moda és saltar per davant la bici i caure dreta, flipant!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l