RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dijous, d’octubre 15, 2009

COPA ESPANYA CX (Valladolid i Zamora)
by Ramonet.
Ja fa un mes que he tornat de donar voltes per Sudamèrica. De mica en mica m’ha tocat tornar-me a acostumar a estar rodejat de gent agonitzant gent sobre de la bici.
Com fer-ho?? Doncs cada cap de setmana ha tocat anar a curses. Les 2 primeres de BTT una el Campionat d’Espanya de marathon a Cordoba i l’altre copa Catalana a Calaf. Ara explicar les curses seria molt llarg i en el seu dia no vaig fer cròniques per l’estrès que encara em dura que sembla que em faltin hores per tot, potser es que abans me’n sobraven masses...

Però aquest finde ja hem tornat a aparcar les BTT per començar el ciclocross, i que millor que començar a lo grande, amb la Copa Espanya.
Les dos primeres curses es van fer per el centre d’Espanya, el diumenge a Valladolid i el dilluns a Zamora.
Els representats Bisontes o no-bisontes, perquè ningú s’enfadi, varem ser l’Arnau, el Carlitros i jo mateix. L’Arnau com es un tio amb classe, no va amb furgo patera com jo sinó que amb una autocaravana, així que vaig deixar la meva casa aparcada al pàrking i em vaig mudar a la autocaravana.
Com uns campions varem sortir el divendres a les 22h de Sabadell, clar sortint a aquesta hora de Sabadell no es pot arribar massa lluny així que a Zaragoza ja varem parar a dormir.
Dissabte poca feina, arribar a Valladolid mes coneguda com Fatxadolid, donar voltes al circuit fins a sortir marejat i memoritzar traçades incorrectes fins que no arriba el Hermida i veus que has d’anar per un altre lloc, sopar i a dormir.

Diumenge comença l’acció. L’Arnau en categoria Master-30 es el vigent campió d’Espanya aconseguit també a Valladolid. L’any passat quan el va guanyar era un total desconegut i va ser una sorpresa per tothom. Però aquest any ja el tenen controlat i te tota la pressió del mon.
A Valladolid va tindre mala sort i a la primera volta va tindre que canviar de bici, però va remuntar i arribar 10è.
Dilluns tocava Zamora i el circuit per les seves característiques l’hi anaven molt pitjor, a més no crec que estigui ni molt menys en el seu millor estat de forma i per si no era poc portava un refredat que va acabar amb totes les existències de kleenex de la autocaravana. Però tot i així es va ficar al grup del davant i encara no se molt be com va guanyar... Que cabron!!!! (Arnau no faig mes crònica que així igual la fas tu...)

Jo i el Carlos a Elit només ens toca que morir... Uff que ràpid que es va i que salvatge. Jo el primer dia caiguda al mes pur estil Carras amb croqueta e atropellament inclòs per un tio que anava a roda meva. Després va tocar remuntar fins acabar 17è Elit.
Diumenge en teoria un circuit no tan revirat on podia apretar més, el que passa que amb les meves no-sortida i que per els plans no se que collons passa que no hi ha manera de passar ningú vaig acabar 21è Elit.
Les cròniques del carlitos aquí.



Carlitos “balbulin” amb la seva nova “Miyagi”.
Va tindre molta menys classe a Zamora on un pobre senyor on l’hi varem preguntar segur que encara no ha oblidat el Carlos i la seva olor. Em reservo de ficar mes comentaris que seria de mal gust...


Jo mismista ja a Zamora amb el meu nou buzo “full black” rollo Rasmussen... En ves de dorsal faltaria un dorsal tipo “Me vendo...”


L’Arnau que va sense bicis...No podia ser d'una altre manera.


A Zamora l’Arnau amb el grupillo de davant. Com no els va deixar mes tirats que una colilla.

Finalment el podi...encara es va quedar una estona i va fer de “niña lotera”. Aquest noi l’hi donen un micro i la lia.

El llarg viatge de tornada (9 hores) va donar temps a parar a una benzinera per Castilla on a part d’intentar netejar les bicis varem fer turisme per la Repsol. Esta be aquesta oferta per el Kalimotxo... Oleee!!!!.

Vídeo de Valladolid de la cursa dels Elits. Atenció al Carlitros al mes pur estil “tio del bigote de Festina” abans de la sortida. Jo surto algun cop però no amb massa bona cara.

Vídeo de Zamora igualment de cursa d’Elits i del podi amb l’Arnau al minut 8 aprox.

Fotos i video de Pedaleo.com

Etiquetes de comentaris:

6 Comments:

At 15 d’octubre, 2009 15:06, Blogger mercè!! said...

ole! ja comença això!! i sembla que be!!

 
At 15 d’octubre, 2009 16:46, Blogger Breto said...

Genial tio,muy guapo el blog,especialmente por el seguiminto del ciclocross,animo y suerte en esta temporada!
te agrego a mi blog,un saludo bisonte!!

 
At 15 d’octubre, 2009 22:25, Blogger totgas said...

Ja trobaba-m a faltar les teves croniques fem el hanster

 
At 15 d’octubre, 2009 23:35, Blogger Charlie! said...

Tots molt bé, però no tinc paraules per lo de l'Arnau, ets el puto rei!!!!!

 
At 16 d’octubre, 2009 00:09, Blogger Arnau R.C. said...

Bé, és veritat que al podi hi pujo jo, però el Ramon és l'unic que cobra per correr i la veritat és que s'ho mereix!!!
Com anava el diumenge a valladolid (a cada volta avançava a 5 o 6 corredors). Zamora li va resultar més dur, em sembla... però a mi em va encantar veure'l patir com mai ho havia vist ;-) Ramon si millores les sortides potser em guanyaràs a Copa Catalana jejeje...

Del Kore què us en puc dir que no sabeu? És tot un pro, pensa, es cuida i concentra com un campió... Si els esponsors el recolsen com es mereix segur que arribaran els resultats ;-)

 
At 21 d’octubre, 2009 15:57, Blogger Ro said...

Això, això, que el/ens recolzin!!!

Apa, ja estic lliure per anar a veure-us i animar-vos a les curses de CX de Copa Catalana (les que quedin aprop de casa eh!!!).

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l