RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

divendres, de juliol 03, 2009

24H MONTJUÏC
by Charlie!


Vols participar a les 24H de Montjuïc? Això m’ho pregunta el David d’Espaibici,… collons David, clar que SÍ!

Desprès em dono compte que el cap de setmana abans hi ha les 24H de Madrid on fa temps que estic apuntat i el de desprès la Dolomiti Superbike i desprès ja la TransAlp, potser no és el millor entrenament, però eh! la il.lusió que em fan és tremenda. I a més són unes 24H diferents; bé, la idea és la mateixa, anar fent voltes i més voltes durant molta estona, això no canvia, el que les fa diferents respecte les que he fet, es que són per asfalt i que es comença per la tarda i no al migdia com la resta. Això farà que la nit vingui de seguida i el dia següent es faci llarg i al ser de carretera i el circuit molt curt es pot acabar majerat…

Com sempre a Espaibici hi ha moltes idees (Pricilla, Liliana,...) i aquest cop no és diferent, participarè amb una bici “made in Espaibici” i no és que ara haguin comprat uns soldadors i tubs , segrestat a uns taiwanesos i facin bicis en un subterrani, sinó que es tracta d’una bici amb materials montats per ells i amb alguna innovació tècnica. La bici ja l’he utilitzat alguna altra vegada, és ni més ni menys que una FORT, però que m’he permès la llivertat de batejar-la com a Blanquita i és que fins i tot està montada amb un seient i cinta del manillar blancs, preciosa! Bujes EDCO, radis Sapim, transmissió Agilis de Rotor amb els plats ovalats Q-Ring,… espero poder estar a l’alçada del material i de l’esdeveniment!

Espaibici a més ha montat un altre equip, on el Vicenç (si, el germà de le Mercè!!) i el Cesar trets del manicomi per aquesta especial ocasió, participaran en la modalitat de tandem, la Liliana i que he batejat com el “tandem tumbona”, el mateix que va anar a la Titan Desert. Quan el veieu entendreu lo de la tumbona.

La cursa comença avui divendres a les 19h i acaba dissabte doncs també a les 19h, teniu 24H per vindre a veure l’espectacle on hi haurà d’entre altres el Melcior Mauri i el Roberto Heras, que per sort van en equips i no en la meva categoria que és la de SOLO. Res, podeu anar aplaudint a la gent, jo em confomo amb que em tireu cacahuets i em digueu allò tant motivador “estás sufriendo como un sapo” que em deia el Ramonet a la TransAlp (Ramonet cabrón, apa!).

Com que això de la mitja neurona s’encomana pel contacte (apropeu-vos, apropeu-vos a mi!!!) la Carol també estarà donant voltes i més voltes, ella una mica més llesta que jo, en un equip de 4 noies patrocinat per la federació, visca!

Etiquetes de comentaris:

5 Comments:

At 03 de juliol, 2009 15:08, Blogger Ada said...

Jo vull veure la tumbona!! jejejeje
Mola sort a tutti!
A veure si demà podem passar a tirar-vos cacauets!

 
At 03 de juliol, 2009 18:37, Blogger Nuria (Tnt) said...

Uff quin mareig només de pensar-hi, voltes i voltes i voltes i... Us tindré en el meu pensament-somni aquesta nit.

Que vagi bé a tots/es!!

Charlie vull foto del podi ;)

 
At 03 de juliol, 2009 19:32, Blogger XAVI NOVELL said...

a tope camarades!!!!!!!!!!! desde el meu poblat aniré fent senyals de fum per animar-vos .... per poc que no participo ! la setmana vinent m'entreguen la bici ... però tranqui Bandoler que us en dedicaré alguna ... que després d'aquesta jo anirè enrrederit... jajajaaj ... A TOPE BISONTES I BISONCILLAS.


GASSSSSSSSSSSSS

 
At 03 de juliol, 2009 22:58, Blogger Eugeni said...

Per les noticies te tv3 s'ha vist dos de costat de l'Alpcross, un era el Charlie (casi segur perque anava saludant a la camara...)

 
At 04 de juliol, 2009 21:23, Blogger Marcus said...

Grande charlie, the saludad cap al final que estava corrent a peu, suposo que despres de tant de temps no mhas ni reconegut. Ja saps que ets un crack y no cal que tho recordi, seguiu així!!!

Psycho.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l