RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

diumenge, de juny 07, 2009

ANDAHUAYLAS (Perú)
by Ramonet


Primer de tot vaig anar de Juliaca a Cuzco. Aquesta ruta amb bon asfalt, mil pobles i encara per l’altiplà per tant poques pujades i pujant encara mes l’hematocrito –si es possible- per que tot es per sobre els 3500m. L’únic inconvenient del vent de cara pero ja amb el curriculum de vent que he passat això era una petita brisa, però collons com molesta...

video
Com deia quan fa vent penso en aquells moments a Tierra de Fuego fa uns 8600 kms...

Un cop a Cuzco fer el vago un parell de dies, degustant els millors chinos i pizzas de la zona i aprofitant per comprar una cadena nova a la bici, que en tot Bolívia no vaig aconseguir trobar. El que ara passa es encara no s’ha fet massa amiga dels plats i pinyons, però mica en mica i entre alguna esparracada i la barreja de pols-greix s’estan acoplant a les mil meravelles.


Tinc que confessar que he fet trampes per que no tenia cap ganes de fer els casi 200 kms que separen de Cuzco a Abancay amb un port que encara recordava massa, o sigui que vaig pillar un bus, el primer en 9.000kms. Com soc imbècil eren els últims quilometres asfaltats que podia fer en molts quilometres i que Cuzco està a 3600m i Abancay a 2600m... de totes formes em va servir per comprovar que dintre un autocar les hores em passen molt llargues i el mes important, comprovar que hi ha gent que si no la deixen anar a cagar al lavabo del bus ho pot fer en una bossa de plàstic...

Un cop a Abancay comença un altre cop la zona per passar misèries, de moment només he fet un port i els que em queden.. Per pujar un port he necessitat dos dies i casi 8 hores, a peu de port estàs a 38º i a dalt a 10º. Però un cop arribes a dalt toca la baixada... 2 hores de baixada sense suspensió e intentant esquivar pedres i forats. Pero encara per fer-ho mes divertit, al parar a dinar en 10 minuts em va atacar un exercit d’una merda de mosquits que semblaven garrapates amb ales que m’han deixat com a mínim 20 picades a cada cama. La picada es semblant a la d’una abella per tant tinc els els turmells i bessons inflats com una yaya i tinc que pensar en coses maques –difícil- per no rascar-me i arrancar-me la pell a la vegada...
Per sort ara es època de recollir la patata... al voltant del camí esta plè (per ser una zona remota de Perú) de gent. Si pares ells contents de parlar amb el gringo pero les conversacions poden ser a vegades surrealistes com aquesta:
“De donde vienes?” De Ushuaia Argentína (es queden amb cara de no saber on es)
“De donde eres?” Intentes explicar que de Catalunya i al final perds la paciencia i dius que Espanya pensant que sabran situar...
“Tu nombre?” Ramon...
“Ahh y tu nombre en ingles?” ¿¿?? Es que yo no hablo ingles...
“Y que idioma hablan en España?” Creo que el Español...
“Bueno encantado.. me voy”

De totes formes molt bona gent perquè a Catalunya vas en bici i no et saluda ni Déu...

La porta de l’imperi Inca arribant a Cuzco..

Exemple de ruta. Al fons està Abancay (2600m) per baixar 700m per creuar el riu per tornar a pujar fins els 4100m..

De totes formes prefereixo anar amb bici que no amb bus...

Casi sempre amb les millors vistes.

Jo mismita, a Perú per general els camins semblant estar millor que a Bolívia. El meu maillot era vermell però en aquestes alçades el sol l’està deixant una mica blanc.

Extret del llibre del Déu Biciclown...Aixo es el que estic fent i el que m’espera.

Etiquetes de comentaris: ,

7 Comments:

At 07 de juny, 2009 15:59, Anonymous Anònim said...

de donde vienes?
a donde vas?
y que idioma hablas?
y eso en lo que vas montado como dices que se llama?
jua jua pa haberlo grabao macho¡¡¡
alé ramoné alé

 
At 07 de juny, 2009 19:36, Blogger KORE said...

Ramone! no te me pierdas que el 17 te paso a buscar si puedo! :-)

 
At 07 de juny, 2009 22:30, Blogger Eugeni said...

Ara ja has gastat el "comodin" de l'autobus... ara a pedalar tot el que queda!!!

Salut Ramonet!!!!

P.D.: Amb el hematocrit que deus tenir ara, no crec que els mosquits es puguin empassar la teva sang tant espessa, et deuen picar per emprenyarte i prou!!!!

 
At 07 de juny, 2009 22:54, Anonymous MANEL said...

MAI ET DONARAN EL SANT JORDI NI EL PRINCEP ASTURIES AL ESFORÇ NI A L'ESPORT, PERO CONSIDERO QUE TENS EL MILLOR PREMI DEL MON UN PREMI QUE NI TAN SOL ELS DEL BARÇA GAUDIRAN AMB AQUEST "PESAT" TRIPLET.
TENS L'IL.LUSSIÓ FETA REALTIAT I EL MES IMPORTANT ELS AMICS DE VERITAT.
QUE DEU ET BENEIXI, HE DESCOBERT AQUS BLOG DE CASUALITAT OT JUST ARA QUE SEMBLA ARRIVES ALA FI.

SALUT ENHORABONA.

 
At 08 de juny, 2009 20:27, Blogger Ro said...

Pregunta: Què vol dir pel Déu Biciclown camping "libre"?

Afirmació: Has desobeït el primer dels 10 manaments de tot cicloturista (boig esclar): No avançaràs ni un metre si no és donant pedals. Ara et toca penitència... Ja em pensaré el què, però penitència segur, jejeje.

spam

 
At 09 de juny, 2009 22:19, Blogger Charlie! said...

Óstia Ramón, no donis més detalls de com cagar en una bossa de plàstic, no em puc treure aquesta imatge del cap, eeeeggggsssss!!!!!

Home, lo bo de les picades de mosquits i les inflamors de cames és que per un dia tindràs "patacas", encara que amb les teves de "canari" ja en tens prou per fotre'ns canya, jejeje!!!!

 
At 10 de juny, 2009 03:17, Blogger RAMONET said...

Eugeni encara tinc el comodí de la trucada, no??? jeje
Manel per sort no torno el 17 del proper mes... encara queden bastants 17 per tornar. Gracies per els anims!!!
Robe això de camping libre suposo que vol dir acampar en qualsevol lloc, jo no entenc per que en aquest tram ja porto dos campings libres. De fet a Perú encara no he vist cap camping legal.
Charlie las patorras no eran guapas eran com de yaya amb mala circulació. :(

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l