RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, d’abril 19, 2010

VOLCAT (2)
Solsona-Guissona-Àger-Balaguer
by Charlie!

Desprès de la croniqueta de fotos boniques i fent goig de fa uns dies, ara ve la crònica bona i salvatge, visca! Sobre les etapes no penso explicar res perquè seria repetitiu perquè sempre és el mateix; a fondo, gas a la burra, rebentada de patata, rebentada de roca pel matí, rebentada de gels, rebentada de barretes, rebentada de cames i rebentada de tot plegat, tot molt típic.
Classificació etapa 1
Classificació etapa 2
Classificació etapa 3 i general final

Etapa 1: Solsona - Guissona:
La primera etapa comença amb una sortida neutralitzada-suicida pel poble i desprès ja cap a la muntanya. La major part per pista i alguns senderillos i al final molta, massa pista però com sempre a muerte com si tinguèssim pressa per arribar a Guissona i rebentar l'Area de Guissona, santuari del bon menjar i del bon rotllo entre cultures i races. Destacar la 3era posició de la Mercè!! i l'etapa marathon que ens vam cascar desprès per trobar les dutxes. Mentre fem mandres acampats al pàrquing de l'Àrea de Guissona arriba la Carol amb la furgo del Ramonet, de moment encara no pot anar bé amb la mtb i ens fa d'assistència. La seva ha estat una altra Volcat, pel matí agafava la nostra furgo i l'anava a deixar al final d'etapa, llavors agafava la bici de carretera i fent més o menys voltes tornava pedalant amb la bici de carretera a l'inici de l'etapa a buscar la furgo del Ramonet i la portava al final d'etapa. Així tots els dies, visca!

Desprès d'un intent per anar a dinar i veure que encara ens faltàven 200 persones davant vam decidir fer la rebentada per sopar.
Oh!

Uf!


Etapa 2: Guissona - Àger :
La segona etapa comença com va acabar la primera, pista i més pista, en total 42km's de rodar en grupeta això si, els següents 50km's ja van ser durs i amb senderillos, aquesta etapa és la "reina" de la Volcat. Durant la primera etapa em vaig donar un cop al dit i em feia mal, així que a l'acabar vaig anar a fer una visita a l'ambulància i quan em pregunten el nom i l'equip treuen un full on ostia! estava el Ramonet que s'havia rebentat la cama, però cap problema per seguir molt endavant i el Robert que ara és "superabuelogaycovarde" va guanyar l'etapa en Master-30, visca!
Per la tarda/nit va ploure una mica però res greu, bé, els de la two-seconds no opinen el mateix, jejeje!!!



Per cert, el poble d'Àger necessita una autoescola perquè amb lo petit que és i les barbaritats que s'arriben a veure en cotxe!!! I unes dutxes amb una mica més d'aigua calenta!!! I que el d'Ocisport avisin al del càmping que el seu pàrquing serà la zona d'acampada de la cursa perquè ens van fotre fora!!

Etapa 3: Àger - Balaguer:
Per mi l'etapa més divertida de totes, amb molts trams de senderillo dels bons, llàstima que "algú" canviés les cintes de lloc amb mala llet i ens perdèssim quasi tots. Jo anava baixant per una pista i de sobte em trobo que la gent em ve de cara i al tornar enrere es va veure clarament que les cintes indicaven cap a on ens haviem perdut tots, una llàstima. I és que no puc acabar a Balaguer sense "perdre'm", el mateix que la duatló on em va passar el mateix. Desprès del reagrupament del pilot excepte els 11 primers que anant darrera de la moto no es van perdre vam continuar. Finalment al fons apareix el campanar de Balaguer i al costat del riu Segre s'acaba la Volcat.
Dinar cumba a l'intemperie mentre uns Noruegs intentàvem carregar unes bicis dintre d'una furgo. Finalment desprès d'uns quants intents va aconseguir fer-les entrar totes. I ja per acabar, abans de marxar vaig anar a fer la pixadeta al pabelló i em vaig trobar la dona de la neteja bramant "que cerdos estos ciclistas!!!!!" mentre netejava el fang de les dutxes. Jo per si de cas vaig posar cara de futbolista perquè no em relacionés amb el frang, tralaralààààà!!!!!

Etiquetes de comentaris: ,

4 Comments:

At 20 d’abril, 2010 09:01, Blogger Santi said...

Bona reventada!!!!!

 
At 20 d’abril, 2010 14:40, Blogger Ribi said...

I em pots explicar quina es la cara de futbolista?

 
At 20 d’abril, 2010 17:20, Anonymous Anònim said...

Sóc el que ahir preguntava per les Guilleries...merci per la resposta.

No us conec de res però em parteixo la caixa amb els vostres escrits...haaha
Salut !

 
At 21 d’abril, 2010 19:37, Blogger Charlie! said...

Ribi, dissabte tu m'ensenyes la furgo i jo la cara de futbolista!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l