RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, d’abril 27, 2009


Celebració del dia de la Terra a NASA
by mercè!!

Una de les activitats programades per la NASA en el dia de la Terra va ser la primera cursa de bicicleta!! i jo, com a ciclista-científica, no hi podia faltar!!!

Van ser dues voltes molt ràpides per la NASA (de 8 km cadascuna). El millor va ser la inspecció tècnica que havien de passar les bicicletes, bàsicament miràven que les rodes estéssin inflades i que les bicicletes frenéssin.. no fos cas que anéssim massa ràpid i... pam!!

Res, que va ser molt emocionant.. a la primera volta anava a cap de cursa, segona a roda d'un.. però a la segona volta, vaig perdre la roda quan el pelotón ens va atrapar.. i pam!! 12a de 70 corredors..uf!! Quin nivell que hi ha a la NASA jej!!!

A continuació la foto d'un amic que vaig fer :)


Etiquetes de comentaris:

5 Comments:

At 30 d’abril, 2009 12:35, Blogger Miki said...

Ostia, quin maillot Nasa mes freak!!! Espero que no triguis en comprar-te'n un! ;)

I... amb lo dels frens i PAM, es el mateix 'PAM' que el dels surfistes?

 
At 30 d’abril, 2009 16:16, Blogger mercè!! said...

jej!! home.. si els "austronautes" fóssin forts, guapus, atractius i joves.. potser si..

 
At 30 d’abril, 2009 19:08, Blogger Ro said...

L'important era deixar-se veure a la primera volta. El resultat és el de menys, jejeje

 
At 01 de maig, 2009 11:03, Blogger Charlie! said...

Quin montatge amb carpes i tot, no? Jo vull un maillot de la NASA per entrenar de nit per Collserola, llavors si que els que carden als cotxes encara fliparàn més quan em vegin sortir de la foscor, només em cal unes modificacions al casc i pam! serè l'ET de Collserola!!!!

 
At 03 de maig, 2009 00:39, Blogger RAMONET said...

Jo et dic que aquest gringo va per aquestes terres amb aquesta pinta i amb sort pot durar 5 kms sense rebre una pedrada al cap.
De totes formes al veure aquest personatge ja em quedo mes tranquil. Per que aqui a Bolívia no hi ha massa nivell...

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l