RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, d’abril 20, 2009

5H DE RESISTÈNCIA DE LLINARS
by Charlie!

Tot i l’amenaça de mal temps, el BisonteTEAM quasi al complert vam anar a Llinars a la primera edició de les 5H de Llinars. I al final vam tindre sort, mentre dinavem van caure quatre gotes i el Montseny ni es veia de lo negre que estava, però desprès va deixar de ploure i no va caure ni una gota de més. La cursa es podia participar en equips o en individual i eh! tot i que tots som molt amics, tots vam participar en categoria individual i és que ens agrada patir, visca! Carol, Epic, Carras, Ribi, Xavi, Charlie! més uns quants amics més com el David, Tribaikerus, Miquel i David, l'Alkon… i durant les primeres hores amb claca de luxe amb la Laura, Judit, Marc, Noe, Miki i Núria,.. com sempre, el més fi i selecte de la comarca.

La cursa era de 17h a 22h en un circuit de 1,8km que era una puta merda! Molt estret on costava avançar, moltes curves de 180º perquè fos més llarg, tot pla excepte una baixadeta a la riera (que cada cop tenia més aigua!) i la pujadeta per sortir de la riera amb un pontet de fusta abans que relliscava de collons,… però tampoc es podia fer més en aquell lloc, és el que hi havia.

La sortida va ser rotllo Le Mans, calia anar corrents a buscar la bici i vinga, a donar-li als pedals i anar donant voltes. Com que ens van servir el dinar molt lentament vam acabar massa tard, les dues primeres hores ho vaig passar fatal fins al punt de pensar en deixar-ho còrrer, els llibrets de llom quasi em surten pel ulls i anava canviant-me la 4arta i 5ena posició amb un altre, quina agonia, uf! Pel davant el Ribi que quasi em dobla i enmig a mitja volta una grupeta amb el Carras, el Xavi i el David que estava doblat però es va enganxar. L’Epic més enrera va plegar agobiat del circuit, la veritat és que era una mica pesadet, vinga parar, girar i esprintar.

Així molta estona més, tothom mantenia més o menys el mateix ritme i les distàncies era impossible retallar-les en un circuit tant pla però eh! en una de les voltes li vaig demanar al Miki que si em podia omplir el bidó de fanta de taronja i donar-me galetes Principe i amb això i que ja tenia el dinar ben paït la última hora la vaig fer a muerte. També va estar al meu favor que ja era de nit i la meva especialitat de la casa és anar de nit en bici per Collserola amb la dinamo (espai patrocinat per Espaibici!). I de mica en mica vaig anar retallant, el Ribi ja no em feia de soplanucas i cada cop veia més aprop al Carras i al Xavi, fins que quan els estava a punt d’enganxar el Xavi va i punxa, quina putada! La última volta comença amb el Carras que em treu uns segundillos, però l’aconsegueixo avançar i arribo primer a meta treient-li uns segundillos jo i quan pensava que ja s’havia acabat… no! em de fer encara una altra volta, visca l’agonia! Aconsegueixo mantindre la distància i finalment desprès d’unes 50 voltes i en la mateixa volta el Ribi acaba 1er, Charlie! 2on (a 36 segons vas dir-me Ribi?) i Carras 3er (res, a 10 segons més o menys), podi individual complert d’Alpcross! Per completar-ho, la Carol que també va fer-ho non-stop va guanyar en noies, fent ella soleta més voltes que l’equip de 4 noies, patapam!

Entrega de premis, mega sopar inclòs en la inscripció de pollastre i patates tremendu i cap a casa que entre pitus i flautes es va fer molt tard.



Pa mab tomàquet, pollastre i fanta, què més pot desitjar un desprès d'estar 5 hores pedalant? Bé, potser una dutxa...

8 Comments:

At 20 d’abril, 2009 21:00, Blogger XAVI NOVELL said...

olèèè!!! així m'agrada,no cal perdre la tradició Catalana del Bandoler en el Baix Montseny.

Ara per fí puc dir a les meves filles que els Bandolers han tornat.

GAS i FeliCiTaTs a ToTs/es.

 
At 20 d’abril, 2009 22:57, Anonymous Anònim said...

BisonteTeam quasi al complert?

On són els altres?

 
At 20 d’abril, 2009 23:36, Blogger mercè!! said...

això no serà un entreno secret per ciclocross??

 
At 20 d’abril, 2009 23:50, Blogger Charlie! said...

Mercè!! hi havia un equip amb la bici de ciclocross i la veritat és que anàven ràpid!!

Jajaja, som els bandolers del trabuc...

Anònim, doncs uns per les Amèriques, uns altres de dinar familiar, uns altres rebentant Roca's,... repartits pel món i disfrutant de la vida!

 
At 21 d’abril, 2009 13:18, Blogger Blanesalcor said...

Ei felicitats a tots i a la "chica de fuego"!!!

Per cert, jo també vull dir que el circuit estava tant mal parit que no podies passar caminant per enlloc, tot tallat. Tampoc hi havia cap avituallament, que segur que algú el va trobar a faltar, i per acabar de rematar la jugada, el puto tronc pintat que us varen donar, que vol fer veure que és el premi, no s'haguanta dret a la prestangeria......

Potser que aquesta gent, aprengui una mica a organitzar curses que pagant 25 euros la cosa podria ser molt millor...

 
At 21 d’abril, 2009 14:41, Blogger Nuria (Tnt) said...

Quin podi més guapo!!!

Moltes felicitats a tots, però sobre tot a la bisonta que s'havíen de tenir un parell d'ovaris per aguantar donant voltes a aquell...circuit avorrit?

 
At 22 d’abril, 2009 08:36, Blogger victor anglada said...

quien dice que no habia avituallamiento? habia unas cañas de chocolate espectaculares, y croasants pequeñines!!!

 
At 22 d’abril, 2009 22:25, Blogger Ribi said...

37 charlie, 37 segons, no 36jejejeje no restem diferencies sius plau jajaja que un segon en aquell circuit costava molt de guanyar.

I Victor on estaven els crosants petits? jo no els vaig veure grrrrr tu i el natx amb uns crossants de chocolata i jo em vaig haber de conformar amb una trista ensaimada

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l