RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dijous, de març 12, 2009

STOP
by mercè!!


No és per la poca feina que escric aquest post, al contrari.. no hi ha res com tenir uns jefes de la India.. que l' única cosa que coneixen de la vida, és la feina.. mmmm!!

Bé, doncs ahir quan anava a treballar.. un cop a dins de la zona NASA.. em passa un home amb bicicleta que també anava a treballar... Arribem a un escampat on hi havia un STOP i cap cotxe a la vista.. ell para, i jo, com és habitual a Catalunya.. redueixo de velocitat però no paro.. dos segons més tard m'enrecordo de la importància que té parar a un STOP a CA... que les multes són de 300 dóllars!! i li dic a l'home (que ja haviem començat una conversa anteriorment..): a Catalunya estem mal acustomats i ens saltem STOPS i semàfors vermells, etc.. i ell em contesta algo que em va fer pensar..:

- És només per fer la vida més senzilla.. STOP vol dir parar, doncs paro.. t'evites problemes i a més, estic tranquil perquè se que el meu fill quan vegi un STOP també pararà.. i això em fa sentir be!!

És que a la zona on estic tenen molt respecte als ciclistes!!

Etiquetes de comentaris:

9 Comments:

At 12 de març, 2009 22:52, Blogger RAMONET said...

Els gringos son uns freakys, aqui al sud quan hi ha un stop (molts pocs cops) la gent accelera i el que te el auto mes gran es el que guanya. Eh i el mes important que no hi han molts accidents... M'agrada mes l' anarquia!!

 
At 13 de març, 2009 00:27, Blogger Angel said...

Hoy e tenido dudas entre saltarme un semaforo en rojo o no (en una de las tres nuevas rotondas que hay hasta mi trabajo)Yo ante una rotonda vacia y un semaforo rojo, el demonio Ramon diciendome saltatelooo, el gringo freaky piensa en tus hijooos. Y como yo no tengo hijos y el coche de detras no hacia mas que pitar, pues...tampoco era un rojo muy intenso.

 
At 13 de març, 2009 08:09, Blogger Ro said...

Si m'hagués de parar cada dia a tots els semafors i stops que tinc des de casa a la feina segur que faria tard cada dia... Si m'he d'aturar a tot aleshores ja agafo el cotxe, no?
Es que no tinc fills... :-)

 
At 13 de març, 2009 10:50, Blogger Miki said...

Es que aqui els stops no tenen banderetes!!!

 
At 13 de març, 2009 12:25, Blogger victor anglada said...

yo como la DGT dice que al volante (o al manillar) mire la carretera! no veo stops...

 
At 13 de març, 2009 19:40, Blogger Charlie! said...

STOPS amb banderetes? M'imaginava una altra cosa amb allò del somni americà, jejeje!!!
Fes com el Ramonet.... que pagi Pujol!

 
At 15 de març, 2009 01:07, Blogger Fcesc said...

Mercè, suposo que ja has percebut de la peculiaritat RTOR (right turn on red).
Califòrnia és l'únic estat que es permet fer aquest gir. Fins i tot en Woody Allen ha fet broma sobre això en alguna de les seves pel·lícules.

La primera vegada que gires en vermell et sents ... molt il·legal :D

 
At 15 de març, 2009 06:15, Blogger mercè!! said...

Si! el primer dia que em van anar a buscar a l'aeroport.. van fer el RTOR i jo li dic.. sense conèixela.. saps que thas saltat un semàfor en vermell?? i es va posar a riure!!

 
At 21 de març, 2009 10:09, Blogger Miguel Santalices said...

Jajajajaja, jo si que tinc fills… espero que no mori cap d’ells trepitjat per las tones de les postres bicis després de passar-se un stop, eh!!!.

Ramonet, el que pagui Pujol es mes anarquista i m’agrada mes que el que guany el cotxe mes gran, mes que res, per que mai seré Pujol i mai tindré el cotxe mes gran, ;-).

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l