RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dijous, de març 12, 2009

Pucón (Chile)
by Ramonet


Doncs res ja estic a Pucón, després de la difícil decisió de si pujava per Argentina o per Chile. Al final pujaré fins a Santiago per Chile, de totes formes, si encara no se ni que fare dema encara es mes difícil saber el que faré els pròxims 15 dies.
Desde Bariloche la ruta es pot dividir en dues etapes, la primera fins Sant Martín de los Andes, amb la ruta de los 7 Lagos, mooolt turística, moooolts llacs (jo crec que mes de 7) mooolt car tot. Però de totes formes com a bon pixapins que soc: “tot molt macuu”.
On he descobert que:
-Que hi han llocs on lloguen bicis i alforges per poder fer aquesta ruta (desde Bariloche a Sant Martín uns 200 kms) i després la gent torna en bus al principi. ¿¿??
-Que els llacs estan molt freds per banyar-te i encara mes per intentar nedar.
-Que els fulls de llocs que ja he passat de la Loonely Planet no serveixen per intentar fer una foguera (no se com estan fets però no cremen)
-Que el pitjor no es una carretera de ripio sinó una carretera de ripio en obres on passen milions de furgonetes amb turistes amb la conseqüent aixecada de pols a l’estil Monegros i que per mes tocada de coll.. els aturen a cada mirador per que facin la foto de rigor, o sigui que cada furgoneta almenys t’avança 3 cops –bueno això ja ho sabia però ara ho recordaré de per vida-
-Per últim també he après que a Argentina també hi ha gent moooolt pija o amb moooolta pasta que potser son sinònim.

La segona etapa va desde Sant Martín de los Andes fins a Pucón. Tot passant per Junín de los Andes i el pas fronterer Mamuil Malal (1200 m) aquí també amb alguns llacs però ja amb un terreny mes sec i unes carreteres mes tranquil·les. Aquí també he aprés cosetes:
-Que a 40º pujant a 8km/h fa molta calor, sobretot si no hi ha ombra, sort que encara hi ha algun riu…
-Que millor que un riu es tirar-te a un llac després d’estar a 40º amb culotte i tot, (Arnau al teu nivell encara no arribo que hi havien nens petits)
-Que pot ser pitjor una baixada salvatge per ripio durant 7 kms intentant controlar una bici amb carro descontrolat que fer la pujada anterior.
-Que 20 kms de ripio son una agonia i que 20 kms d’asfalt son avorrits, no se que triar…
-Que a Pucón hi ha un volcà que fa anys que fumeja i que el poble hi han cartells amb la ruta d’evaqüació, llavors que collons fan visquin aquí.. de re-locos!!!! (expressió ja adoptada per mi barreja del molt utilitzat per Argentina el prefix re amb la mitiquissima expressió de l’Ibon)
-Que si un dia vull descansar no cal que agafi la bici per anar a veure cosetes com cascades, Rius i llacs, a part que es una mica de malalt, ja n’he vist tants que em costa d’impressionar, i les casi 3 hores de bici es fan mes llargues que les 5h de cada dia. A mes de la rallada que torno al mateix lloc on he sortit.
-Que no es divertit que a la frontera em facin treure la bossa del carro i passar per un detector de raig-X buscant menjar (fruita o coses de procedència animal…) el millor que el menjar esta a la bossa de sobre on no va tindre que passar.
-Per últim que hi ha gent que esta molt torrada, però molt molt. Una entranyable parella francesos que vaig trobar que venien caminant per tota la carretera austral, per corriols, mig del bosc, camins… 4 mesos per el que jo he trigat menys d’un mes.

Sant Martín de los Andes, tot molt “macu” però em vaig pendre una coca-cola i vaig marxar cap a Junín de los Andes a uns 40kms


Increïble el paisatge del pas fronterer, amb el volca Lanín al costat de 3700 mts, on esta facil saber quina es la cara nord i la sud (eh que estic a la part austral del planeta..!!)

En 10 minuts estava ja a dintre l’aigua del llac Tromen, i en 11 minuts ja estava a fora.

Aquest es el que encara fumeja. Volcà Villarrica

Que va ser primer l’arbre (Araucania) o el camí.

"Pos a eso he venido jo a conosser" Viste!!


Era diumenge sobre les 13h, hi havia un llac i de cop veig un tio amb la roba oficial del Merdia-Multivan amb bici i tot. Jo ja em veia a Banyoles fotent un palo al Hermida,no vaig tindre pietat... Però va resultar que era un yayo gordo i a sobre al cap de 20 kms em va tornar a pillar i fent la tècnica estil Kore ni em va mirar al avançar.


Bariloche – Villa la Angostura
89 km
4:41 h
770 m

Villa la Angostura – Parc 7 lagos
63 kms
4:29 h
1015 m

Parc 7 Lagos – Junín de los Andes
92 kms
4:35 h
790 m

Junín de los Andes – Llac Tromen
71 kms
4:05 h
700 m

Llac Tromen - Pucón
75 kms
4:29 h
290 m

Pd: Com vaig dir aquesta setmana una mica de pura vida!! jeje. Cap dia ni 5 hores.

Etiquetes de comentaris:

3 Comments:

At 12 de març, 2009 08:46, Blogger KORE said...

Que táctica? Ramone estas anticuado ahora en las carreras cuando te adelanta o te doblan la gente te mira, te saluda, te dice como estas, como lo llevas y luego se van ligeramente hacia menta jajajaa

 
At 12 de març, 2009 09:57, Blogger xavi said...

Menys fotos de llacs y mes d'argeninas pijas !!!
que aixó sempre atrau més audiencia !!

 
At 14 de març, 2009 11:10, Blogger Charlie! said...

Jajaja, no vas tenir collons de filmar com l'avançaves, vas tallar abans!!!!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l