RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimecres, de març 04, 2009

LA MEUA NOVA GORDA. By Bucles

6 Comments:

At 04 de març, 2009 19:16, Blogger Charlie! said...

Fins i tot fa por de tan lleugera que és!!!!!!!

 
At 04 de març, 2009 20:15, Blogger Blanesalcor said...

....peaso bici !! t'ho dic jo que hi entenc un "huevo"....


Ningú penjarà crònica del Diumenge ????? us posaré un minipunt negatiu a tots, no m'en assebento de res ultimament.

;-)

 
At 04 de març, 2009 21:32, Blogger Bucles said...

Tens raó!!! Crònica, crònica, crònica...!!!! Volem saber que va passar a l'infern de St. Hilari.

 
At 04 de març, 2009 21:41, Blogger Ribi said...

La meva cronica es resumeix en 3 paraules:

NO
VAIG
ANAR!!!

Siii, ja ho se m'estic fent gran.

P.D Ja sabras dominar aquesta bestia?

 
At 05 de març, 2009 09:35, Blogger Bucles said...

Porto dies estudiant el llibre d'instruccions i estic apuntat al curset de conducció, reglatges i posada apunt que et regalen quan la compres. jejejeje Amb el ritme que porto ultimament de trencadisses... ja cal que n'aprengui. :)

 
At 06 de març, 2009 10:16, Blogger Quique said...

Apuff, canela fina!!!!!
A difrutarla!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l