RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dissabte, de febrer 28, 2009

Trevelin (Argentina)
by Ramonet

Ja he acabat la carretera Austral, al final tampoc ha estat per tant, un parell de setmanetes d’aigua, ripio i desprès calor insuportable amb repetxons matadors això si tot acompanyat d’uns paisatges increïbles, monton de ciclistes recorren la carretera i el millor mil rius on poder agafar aigua fresqueta.
El problema que el ripio et fa anar molt lent i si un dia faig 80 kms ja puc estar content, quines ganetes ja de trepitjar asfalt i en 5 hores fer mes de 100 kms.
Ara ja he passat a Argentina, primer tocarà el parc natural dels Alarces i després la regió dels Llacs, tot com no a pas de tortuga. Sort del plat que vaig comprar de 22 dents que ara mateix ja es el mes gastat dels 3...


Per sort només sortir de La Junta les obres es van acabar, i va tornar a ser la solitaria i autentica carretera austral on et trobes meravelles com aquesta. Em va fer pena passar, vaig esperar una estoneta, però al veure que encara tenia gana vaig passar per el costat sense molestar, ni es van immutar.
El primer dia ja tenia localitzat entre dos poblacions on hi havia aquest llac, aigua i una petita explanada es tot el que necessito per dormir, però em vaig trobar amb la sorpresa aquesta que no surt a cap guia (crec..). Així que amb premeditació i alevosia estava buscant un lloc per acampar fins que vaig veure aquesta magnifica platja i després de saltar una petita valla de fusta i arrossegar la bici per la sorra vaig trobar un dels millors llocs on he dormit des d’Ushuaia.
No em va fer falta ni la bossa Ortlieb per dutxar-me i fins i tot vaig fer un foc i tot al mes pur estil campista sud-americà, el millor es que a la nit vaig tindre servei de recollida d’escombraries. Un animal encara no se quin es va endur tota la bossa d’escombraries que tenia jo penjada a un arbre, bossa, llaunes i papers inclosos... Fantasmes ¿?
Aixo arribant al bastant lleig poble de Futelufu on l’únic atractiu es fer ràfting, on ve gent de tot el mon a llançar-se per aquest riu, sobretot gringos. Però no se que passa que el poble sembla el desert i esta ple d’uns sorreta blanca que es fica per tot arreu. O sigui que ara la meva nova tenda es blanca...Per no parlar de la roba.
La foto estic encara amb el peu a fora del pedal, per que el senyor Sony va tindre la genial idea de posar de temporitzador a la meva càmera nomes en: 2 segons (¿?) i en 10 segons. En 10 segons tinc que córrer molt per apretar el boto, córrer cap a la bici, aixecar-la (el mes difícil) i sortir en el lloc de la foto. Normalment a la tercera acaba sortint...

La Junta – Llac
80,3 kms
5:23 h
1010 m desnivell

Llac – Futelufu
65,2 kms
5:25 h
925 m desnivell

Futelufu – Trevelin
50,1 kms
3:25 h
365 m desnivell


Etiquetes de comentaris:

13 Comments:

At 28 de febrer, 2009 21:38, Blogger Ro said...

Estàs fet tot un fotògraf/model!!!
Per cert, qui t'entengui que et compri... No vas a la platja en tot l'any i ara resulta que el millor de tot el viatge és una platja!!! ¿? ;-)

 
At 28 de febrer, 2009 22:34, Blogger Eugeni said...

Mentre els animalets nomes s'emportin la basura pots estar tranquil, emprenyaria mes que s'emportesin la bici. Per aqui ha pages ha passat vegades, parar a esmorzar a un bar i quan surts... un animalet s'ha emportat la bici...
Cuida't!!!!!!

 
At 28 de febrer, 2009 23:55, Blogger RAMONET said...

Robe a Catalunya no tens lloc ni per ficar la tovallola i et toca escoltar el radiocasset del tio garrulo del costat...
Eugeni els bisontes només parem a benzineras a menjar bolleria industrial i coca-cola, res de parar a esmorzar que sino et passa aixo.

 
At 01 de març, 2009 10:24, Blogger KORE said...

Ramone ya has perdido la chispa del ciclocross! en plena temporada te daría tiempo antes de sacar la foto de tomarte un helado jejeje

 
At 02 de març, 2009 09:03, Blogger Blanesalcor said...

Ramonet !!!!

que estas "finito, finito..."

A la resta de Bisontes, com va anar ahir, al autentic "Puto Infierno???????, m'enrecordo l'any passat que tots vareu apareixer amb les cames plenes de cops i esgarrepades. Volem crónica!!!!!!!

 
At 02 de març, 2009 11:18, Blogger Ro said...

Ieps Lauri! Et va el morbo, no? jejeje.

pd: Ja has vist la nova de l'amic Bin Gastapoco? ;-)

 
At 02 de març, 2009 11:21, Blogger Ro said...

Perdó, volia dir Vin... Vaig a flagelar-me...

 
At 02 de març, 2009 18:05, Blogger Blanesalcor said...

jajajajaja !!!!

ara ho he entes !!!!!

La nova peli de Vin Diesel !!! Doncs encara no, pero espera una mica i te la explico!!!

 
At 02 de març, 2009 20:40, Blogger XAVI NOVELL said...

Ramonet espero que t' agradi aquest Ritmo Bisonte i et dongui més força ... molta salut crack.

per tots els/les Bisontes-

http://www.youtube.com/watch?v=8lahM03BTcU


molta SALUT!

 
At 02 de març, 2009 23:48, Blogger Charlie! said...

Aquest és l'autèntic ritmobisonte!!!!!!!!!!

 
At 03 de març, 2009 00:24, Blogger RAMONET said...

Xavi d'aquí va sortir tot...

 
At 03 de març, 2009 09:59, Blogger Ro said...

Apa, ja s'ha desvelat el secret!!! A no, que no era cap secret, jejeje.

"Éste es el ritmo americano,.."

Com enganxa el ritme, eeehhh!!!

 
At 03 de març, 2009 17:35, Blogger Bucles said...

Ei Ramon! Encara et queda cami de pujada però, si aquest et porta a pasar per Cordoba (Argentina), sapiguis que ma mare viu allà (bé, en un poblet d'aquesta provincia) i que només cal que m'ho diguis i tindràs servei d'allotjament. Molta sort!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l