RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, de febrer 09, 2009

San Jose (Califòrnia!!) USA
by mercè!!

Què he après en els meus primers dies lluny de casa??

Hola a tothom!! si, estic viva!! Doncs estic en fase d'adaptació..
Us presento una mica el lloc on treballo:
Li diuen NASA, i per fora és impressionant!!
Per dins, nomès tinc accés a un edifici on tinc el laboratori. I la gent és ben normal.. diria que massa amable.. així que no em falta res!!

Us haig de confessar, que també he conegut ja algunes carreteres.. mireu això:

Pujar, pujar, parets, més parets...


Per arribar a: (uns 800 metres de desnivell, tot de cop!! de zero a 800)


I després baixar i baixar:

(carreteres sense cotxes, ben conegudes per tots els ciclistes..)

Per arribar a la costa:

És maco oi??

Doncs bé, estic aprenent mooltes coses:

-A cuinar, a posar rentadores, assecadores, a fer-me el llit (jej, és broma..), a fer la compra .. mm!! com m'agrada!!

- Que aquí la gent és bastant amable, sempre et somriu i t'ajuda i que pots parlar amb gent del carrer, que et contestaran i no et miraran raro

-Que m'agrada ser guiri, i conèixer a gent, llocs, costums.. tot és nou.

- Que si vas a la piscina, només pots anar pel teu carril.. anar i tornar pel mateix cantó, és a dir, que no vas rotant.. no se si m'explico.. perque sinó, xoques amb una iaia.. i ja la has liat!!

- Que tot i l'avantatge que tenim amb el dóllar, els preus són els mateixos..

- Que encara que estigui a Califòrnia, hi han més restaurants i gent mexicana i japonesa que no McDonalds..

- He vist xinitos anant amb bici.. i com que aquí la gent té moolta pasta, porten unes bicis.. uf!!

- Que la gent parla un altre idioma.. i no saben qué és Catalunya.. (alguns)..

- Que els panxitos -com diria en Ramonet.. ohh!!- sembla que vulguin lligar amb tu..

- He aprés a treure profit a google maps, a memoritzar carreteres.. (fins a 100 km!!, em vaig passar una mica, però tenia mono de bicicleta i no sabia quan tenia la volta, però un cop comences, has d'acabar!!)

- He après a perdrem i trobar-me.. (bé, això de perdrem... no hi ha remei!!)

-Ah!! i aquí els conductors tenen moolt respecte als ciclistes, n'està ple.. i la policia es posa als Stops per posar multes als ciclistes que se'ls salten...

I si toot això he après amb deu dies.. uf!! el que m'espera en 6 mesos!!

(sembla que no hagi sortit mai de casa.. je!!)

Recods a tots, des de CA..

I si teniu problemes amb Google, mho podeu dir que conec a la gent que treballa amb això.. ;)

Etiquetes de comentaris:

9 Comments:

At 09 de febrer, 2009 07:33, Blogger Nuria (Tnt) said...

Ooooh que maco!!! a més, veig al costat d'aquestes carreteres uns bonics boscos...mmm...

Apa, a continuar aprenent ;)

 
At 09 de febrer, 2009 08:28, Blogger Miki said...

Para no encontrarte a 90km de casa, más seco que un cuerno y con buenos muros de por medio, lo mejor es bikely, que te permite dibujar rutas en googlemaps y después te da el perfil y el desnivel, así te ahorras sorpresas!

Por cierto, queremos fotos de ciertos cats...

 
At 09 de febrer, 2009 11:16, Blogger Quique said...

Quina enveja!!
Aprofita l'experiencia!
Jo tambe m'havioa fixat en els boscos a costat i cosstat de l'asfalt ;)!

 
At 09 de febrer, 2009 14:03, Blogger Ro said...

Ummmm... Aquestes fotos no te les hauran passat els teus amics de Google, no? Volem autofotos on surtis tu amb cara desencaixada i amb el "moquillu" penjant!!!! jajaja.

Que disfrutis moooolt!!!! :-D

 
At 09 de febrer, 2009 17:53, Blogger Carlesepic said...

Si si, volem fotos a on hi surtis tu, amb aquestes fotos sembla que estigui veient al "coche fantastico" o al "equipo A" apereixent tot repartint estopa, igual ho has retocat al fotoshop, jo fins que no et vegi pujada a la bici no m'ho crec.

 
At 09 de febrer, 2009 22:06, Blogger RAMONET said...

Doncs aquí abaix no passa el mateix amb las panxitas.. jooo. El masclisme es una plaga.
Tot esta molt be pero aixo de cuinar no m'ho crec (cuinar no vol dir fer amanides..) , i molta NASA peró el laboratori sembla el "el camarote de los hermanos Marx" que ho he vist per la webcam.. :P
Ah potser necessites una camara digital per fer croniques, no?? jeje

 
At 10 de febrer, 2009 00:28, Blogger Angel said...

Si al final resulta que es verdad que trabajas en la NASA. Estos americanos estan locos no saben lo que hacen je je je...

Queremos fotos en las que salgas tu
y acceso a esa webcam. Y como dice Ramon cocinar no es hacer ensaladas y hacer la cama no es tapar la almoada con las sabanas.

 
At 10 de febrer, 2009 20:18, Blogger mercè!! said...

que sí.. que mhaig de comprar una càmara de fer fotos.. i sí, les imatges me les han passat els meus amics de Google ;)... però aviat veureu una foto meva amb la cara de no tinc força per aguantar als plans i ja mhe tornat a despenjar!!

 
At 11 de febrer, 2009 19:49, Blogger Charlie! said...

No saben que és Catalunya?¿?¿?!!!!!
Com van el avanços amb els nanotubs?

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l