RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, de febrer 02, 2009

QUI EM DEIXA UNA BICI?. By Bucles

Ja ho diuen: Val més una imatge que mil paraules. Així va quedar l'amortidor, la bieleta i l'eix de la la meva gorda:





Etiquetes de comentaris:

11 Comments:

At 02 de febrer, 2009 19:45, Blogger Nuria (Tnt) said...

jo, jo te la deixo! però haurà de ser rígida i en talla S :))

 
At 02 de febrer, 2009 19:47, Blogger Miki said...

Ostia quina trinxadera! Amb raó no et vam veure a l'arribada!

 
At 02 de febrer, 2009 20:16, Blogger Charlie! said...

Quina rebentada, fa mal de mirar-ho ni que sigui en foto! No se com vas poder acabar, uns quants km's més, rebenta la bieleta i ni em vull imaginar per quin forat s'haguès colat l'amortidor i la bieleta.... amb badana i tot cap dins!!!!! aaarrrgggghhh!!!!!

 
At 02 de febrer, 2009 20:18, Blogger Nuria (Tnt) said...

Per cert com li va anar al teu nano?

 
At 02 de febrer, 2009 20:37, Blogger Bucles said...

Moltes gràcies Nuria!! tot i que crec que millor que no me la deixis, perque amb lo Pepe Gafez que estic...
Pensava que només havia trencat el cargol (com el dia de la volta a Collse) i no em vaig adonar de que estava tot reventat (i mira que vaig parar a mirar-mo).
El meu fill, anant segon enganxat al primer i a falta d'una volta, també va trinxar la bici. Quina familia tu... jajajaja
Hi penjat la crònica al blog dels carreteros: www.penyamartorell.blogspot.com

 
At 02 de febrer, 2009 22:07, Blogger KORE said...

Yo te dejo una de CicloCross seguro que esa no la rompes ;-)

 
At 03 de febrer, 2009 10:37, Blogger Bucles said...

Bueno, si quieres déjamela y probamos, pero yo no me arriesgaria.jejejeje. Estoy mirando de hacer un cambio (mi burrita ya ta pal retiro pobre). No se si pillar el cuadro Scalpel 2009 (carbono y muy mejorado a nivel de rigidez trasera, o pillarme uno rígido). ¿Qué opinais?

 
At 03 de febrer, 2009 12:39, Blogger KORE said...

Rígido! Pesa menos ;-)

 
At 03 de febrer, 2009 16:36, Blogger Carlesepic said...

I la garantia Cannondale que hi diu a tot això, que no és una bici barata!!

Jo pillaria un rigit, ara que fas competi has d'anar a retallar pes.

I felicita al buclesito, ha tingut una mica de mala sort però ja hi hauran més curses.

 
At 04 de febrer, 2009 13:49, Blogger CARRAS said...

Si, rígido mola más! Hay más posibilidades de cojer mal la trazada y caer de pecho....

P.D. Si vols, tinc un cuadro PROFLEX d´Alumini en bon estat... No n´he de fer res amb aquest cuadro, així que te´l puc deixar...

 
At 04 de febrer, 2009 17:53, Blogger Bucles said...

Cannondale és una marca com Deu mana i ja m'han dit que cap problema amb la garantia. L'unica putada és que trigaràn perque no tenen disponibilitat. De moment aniré tirant amb el Trek de mon fill, però la putada és que ell es queda sense bici. Si teniu algun trastillo amagat per les golfes que pugui anr-li bé (talla M +-), digueu-mo. Carras, només tens el quadre pelat, no?

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l