RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dijous, de febrer 12, 2009

JA TINC TONTÒDROM!!!
by Ro


Doncs si, ja he trobat (per fi) la manera de poder entrenar per Collserola sense perdre temps. La solució la tenia davant dels morros i no la veia...
Bé, el pla és el següent:
El dilluns vaig a treballar amb la Koga Miyata (La Frikibike la deixo el divendres a la feina). Per la tarda, com que tinc Collserola sols creuar el carrer, puc sortir a entrenar al nou Tontòdrom que m’he creat. Uns 14 km i gairebé 500 mts de desnivell. Amb 3 voltes quedes més que servit!!! Un cop acabat l’entreno torno a la feina i deixo la Koga i torno cap a a casa amb la Frikibike per poder repetir la operació tantes vegades com dies laborables té la setmana fins divendres, que aleshores deixo la Frikibike a la feina i enlloc de fer el Tontòdrom agafo la directa i torno cap a casa tot travessant Collserola... tralaràaaa...
Amb això, apart de buidar el pis una miqueta jejeje, aconsegueixo no perdre temps fent preparatius la nit anterior, superar el “factor sofà” de les 6 – 7 de la tarda que tantes vegades m’ha fet saltar entrenaments, guanyar temps i poder allargar més la tarda i, com que just al costat de la feina tinc un rentat a pressió, quan faci falta podré rentar la Koga ràpidament.
El pla també té alguna “lagunilla”... Com fer-ho la primera vegada? Per que d’alguna manera hauré de tornar cap a casa, no? Bé, ja enganyaré algú pq em porti...
Doncs ja sabeu, si algun dia algú es vol apuntar per entrenar amb mi al Tontòdrom sols cal que ho digui!!!
I com que el Bucles ja va fer la crònica de la cursa de Riudarenes, doncs sols cal que us convidi a que passeu pel blog de l’equip i, si voleu, feu una lectura de la meva crònica de Riudarenes.
Apa, ens veiem!!!

5 Comments:

At 12 de febrer, 2009 14:47, Blogger Nuria (Tnt) said...

I jo pregunto...si ja tens tan ben enllestit el tema bici a la feina per sortir pitant a entrenar...perquè inventar-se un "tontòdrom" i no fer una sortida llarga com deu mana?, en comptes de fer voltes, vull dir. :S

 
At 12 de febrer, 2009 15:10, Blogger KORE said...

Rober ese es el mejor entreno un buen circuito y a mejorar! mmmmmm yo también tengo, es de 20'mmmmm sirve?

 
At 13 de febrer, 2009 00:00, Blogger Charlie! said...

óstia Robert, acabes de confessar que entrenes, t'estàs fent gran tiu!!!! Acabes d'acabar amb el mite que només entrenes anant a treballar (el tornar ja és una altra història), jejeje!!!!!
Potser algun divendres m'apunto, també plego al migidia i treballem a menys de 5 minuts en bici, però la logística està complicada, merda!

 
At 13 de febrer, 2009 00:04, Blogger Charlie! said...

Per cert, se d'un que s'ha agafat entrenador.... no puc dir res més.... no aguantarà el ritme ni un mes, jajaja!!!!! Va, una pistilla... el que jo se el seu nom no comença ni per R ni per M....

 
At 13 de febrer, 2009 08:24, Blogger Ro said...

Núria: Això de fer volta llarga ho deixo per quan allargui una mica el dia que ara quan surto en 20 minuts ja és completament de nit... És que els senglanots i els conillets que hi ha per Collserola em fan por. A més, com que la uni-neurona ja patina i a més és de nit cada cop que paso pels "puestus" ni me'n recordo...

Kore: Hombre, mejorar, lo que se dice mejorar, poquito.

Charlie!: Això és una llegenda urbana que algú va escampar, jejeje. Quan vulguis rebentem la patata junts, jejeje. Entrenador? No se què és això... ;-)

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l