RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimecres, de gener 21, 2009

XII HIVERNAL - SANT GENÌS DE PALAFOLLS
Mini-cronica per una mini-cursa
By Epic
M’ha costat de fer aquesta crònica, la veritat és que els companys han posat el llistó tant alt aquests dies (Felicitats Arnau!!) entre campions d’Espanya i viatges interminables, que ara venir jo i dir que he anat a una pedalada a Sant Genis de Palafolls i a sobre no he guanyat, doncs queda una mica pobre. Però que coi els Bisontes hi varem anar, bé de fet només hi vaig anar jo. Entre una cosa o altre no sé a on s’ha fotut la gent aquest any, a veure si aquest Diumenge som uns quants Bisontes més, això deu ser la crisi aquesta. Però segur que aquest cap de setmana a Santa Coloma de Farners serem moltíssima més gent, ara que tenim l’Obama s’han acabat els problemes al món mundial.
Pel que fa a la cursa tot molt bé, a la parrilla amb el Jose (Ñeke) i tot l’equip Free-bike i alguna figura més. La sortida molt millor que altres anys, vaig sortir en plan serilla per no quedar parat al embut dels primers metres. Rodava entre els vint primers més de mitja cursa fins que la serilla es va anar apagant i em va passar algun que altre. El circuit extra curt, 25km. però molt trialeros tant de pujada com de baixada, genial, a més encara està tot molt enfangat o sigui que va sortir una mitja molt baixa per els km que eren, tot plegat una cursa molt divertida.
M’ha quedat una crònica una mica yomismista, però que voleu, és el que té anar sol a les curses.

11 Comments:

At 21 de gener, 2009 17:43, Blogger Bucles said...

Epic, tu tranquil que aquest diumenge podràs pasar per sobre meu. Al final sortiu aquesta nit o no? Com no heu dit rés, jo sortiré pels voltants de casa.

 
At 21 de gener, 2009 20:48, Blogger Ribi said...

Jo tambe estare aquest Diumenge a Sta.Coloma!!!

 
At 21 de gener, 2009 20:50, Blogger xavi said...

Per no dur la contraria també vindre aquest diumenge a rebentar la patata !!

 
At 21 de gener, 2009 21:45, Blogger CARRAS said...

Ei! Jo també aniré.....


(a fer fotos, deixar-me la veu i cantar els temps...)

 
At 22 de gener, 2009 08:52, Blogger Miki said...

Carles, crec que som majoría els que no guanyem res ni pedalem per mig mon... :( desgraciadament...

;)

 
At 22 de gener, 2009 09:01, Blogger Blanesalcor said...

...i jo també hi seré.... (per anar a dinar després....jejejej.... Carras me vas a invitar no?????? ...por hacerte de infermera-asistenta....jejeje)

 
At 22 de gener, 2009 12:02, Blogger KORE said...

Nosotros no vamos, estamos en FT

 
At 22 de gener, 2009 18:05, Blogger Carlesepic said...

Dinar??? he sentit dinar?? (per fi algú sensat) ooohh! conec un lloc per allí tremendo!! va qui s'anima anar pels puestos tot brut i trinxat!!!

 
At 22 de gener, 2009 21:20, Blogger Charlie! said...

No es pot fer el pagament amb visa, tocarà pagar comissió als putos bancs, merda!
Fins diumenge!!!!!

 
At 23 de gener, 2009 08:44, Blogger Ro said...

Això és pq no ets del banc/caixa adeqüat... ;-)

 
At 23 de gener, 2009 08:55, Blogger Blanesalcor said...

Doncs aixó mateix, Diumenge anem pels "puestus" a dinar, qui s'animi doncs ja sap!

Fins llavors !!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l