RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

diumenge, de gener 04, 2009

RAMON EL RODAMON part II
DE USHUAIA A ..... ¿¿¿PERU - ECUADOR???
by Ramonet

Després de la crònica de la cursa ara toca explicar el que seran les meves properes cròniques durant uns quants mesos. L'any passat vaig anar a recórrer Amèrica Central, de Mexic DF fins a Panamà amb la bici, uns 5000kms que vaig trigar uns 2 mesos i pico... Un cop a Panamà em vaig quedar amb les ganes de continuar, total era baixada... però entre que tenia que agafar un vaixell per arribar a Colòmbia i sobretot que la meva mare em volia enviar el mític gos ovella per correu certificat vaig tornar cap a caseta.

Aquest any no tenia previst viatjar, però entre que això enganxa moooolt (per mi molt mes que les curses), que em va quedar clavada l'espina, que soc un pura vida, que els astres es van ficar a favor, i que collons!!! Que les coses si es poden fer mes val aprofitar el moment que sinó els anys passen juntament amb les il.lusions de cada un.

El problema es que s'esta convertint en una tradició molt difícil de seguir i el any que em passi 12 mesos a Barcelona crec que em tornaré boig, per un altre motiu que em fa pena es que per anar de viatge he tingut que dir no a una molt bona oportunitat ciclisticament parlant... ;), però espero córrer curses durant mooolts anys.

Com deia el meu avio surt d'aquí 15 dies, dilluns 19 de Gener, per després de unes 30 hores de viatge si tot va be, que ho dubto, per arribar a Ushuaia- Tierra de Fuego (Argentina). Des de Ushuaia (el cul del mon) anirè pedalejant tot solet, bueno jo, la meva bici, el carrito Bob (aconsellat per l'Arnau i després de deixar tirades les meves inseparables alforges ortlieb) i un munt de trastos per sobreviure per aquells llocs, jejeje. Doncs aixo aniré pedalejant sempre cap al Nord fins a espero Peru o Ecuador, dic espero per que només tinc bitllet d'anada, i no tinc ganes d'arruïnar-me agafant el vol en una altre ciutat d'aquestes.Fins a Peru jo calculo que son uns 10.000-12.000 kms, i a Ecuador ja ni diguem... o sigui que el temps que puc estar es mínim 4 mesos i màxim suposo que uns 6 mesos ;) . Això si tranquils que no pararé de cròniques i donaré enveja de les meves jornades diaries de casi mes de 6 hores sobre la bici, on serà la meva butaca privada que ni en el millor cine es poden veure aquestes pel.licules.
Ah i si algú es vol apuntar alguns dies amb mi ja sap, només te que pillar algun avio i algun bus fins on jo estigui... no garanteixo luxes i sempre serà benvingut algun relleu. jeje.

La ruta a seguir mes o menys.

Per que ho faig:

Per trobar-te amb altres bojos...

....

...

Per la sensació d'absoluta solitud d'alguns dies... com m'agrada!!!!....

Per anar per alguna carretera que es pitjor que molts camins de Collserola...

Per veure coses com aquestes abans d'anar a dormir...

Per estar tot el dia pedalejant sota l'aigua i fred...


Simplement Pura Vida!!!!!

Etiquetes de comentaris:

17 Comments:

At 04 de gener, 2009 23:45, Blogger Pekas said...

No necessites furgoneta d'assitència?

 
At 04 de gener, 2009 23:47, Blogger Karpas said...

Y mucho tiempo libre, no??

Un saludo!! y cuidate!!

 
At 05 de gener, 2009 01:57, Blogger mercè!! said...

hi han poques coses q m'emocionin...

 
At 05 de gener, 2009 09:39, Anonymous Anònim said...

Menudo lujazo Ramonet.
Como dices, los años pasan y, aunque no creo que se pierdan las ilusiones, si que se quedan atras las oportunidades de poder hacer algo así.
Suerte en tu aventura.

BULL

 
At 05 de gener, 2009 10:56, Blogger Charlie! said...

Ben fet, pujant de sud a nord buscant la pujada, com te que ser!!! Tu ves pedalant, però no et descuidis de fer les crònqiues eh! Salut!

 
At 05 de gener, 2009 12:22, Blogger Carlesepic said...

RAMONET!! Molta sort i a disfrutar de l'aventura, collons que et passes mitja vida al altre continent!! Que com a casa enlloc!!

 
At 05 de gener, 2009 13:08, Anonymous Anònim said...

vamos a ver, como que de 4 a 6 meses?eso lo has hablado en tu curro?no creo yo que te dejen...
como que no te llevas al perro oveja?en el bob te cabe fijo.
y otra cosilla mas ... que hago con las 3 bicis del bicing que te tenia guardadas???

 
At 05 de gener, 2009 14:21, Blogger RAMONET said...

Anonimo se ve que hay un chaval muy simpatico en el curro el mal nombrado "chico guapo de la gorra" que es mi sustituto de comerse los marrones del jefe. jejeje.

 
At 05 de gener, 2009 17:03, Blogger Ro said...

Què cabróoooooonnnn!!!

D'això se'n diu "unes senyores vacances"... No se si merescudes, però vacances...

Aprofita els dies que et queden per agafar quilets, que em sembla que passaràs gana, jajaja.

pd: Me dejas la furgo-patera??? ;-)

 
At 05 de gener, 2009 22:15, Blogger XAVI NOVELL said...

Tomaaaa!!! això si que ès amor a la vida .... molta sort !!! perquè l'ho altre ja ho portes a dins.

SALUT!

 
At 06 de gener, 2009 10:14, Blogger Bucles said...

Estarem pendents de les cròniques. Recorda de portar el papers en regla no vagi a ser que acavis un altre cop a la grajola. MOLTA SORT!!!

 
At 06 de gener, 2009 19:26, Blogger carooooo said...

uuuf!!!!!! enveja sana!!! que et vagi molt bé per aquells mons!!
et seguirem des d'aqui!!

 
At 06 de gener, 2009 22:02, Blogger Fcesc said...

Renoi quin viatge més maco. Esperem les teves cròniques.
Que et vagi tot molt bé!!!

 
At 06 de gener, 2009 22:26, Blogger Arnau R.C. said...

tu podrit!!!

vés donant senyals de vida no fos cas que et vinguessim a veure :-)

Disfruta-ho molt que poques coses a la vida omplen tant com un viatge d'aquets...

 
At 07 de gener, 2009 08:56, Blogger Blanesalcor said...

ja saps que a sud amèrica no hi han restaurants xinessos ???? ;-)

Bon Vent !!!!!!!!!

 
At 07 de gener, 2009 10:43, Blogger Espaibici said...

Dius que vols anar al cul del món per trobar-te amb tius suats i barbuts per poder contemplar al mig del “no res” les postes de sol? Això sona una mica a “Broke Bike Mountain”, no?

Però bé, si és el que t’agrada… Bon viatge!!!

PD: tot i els barbuts, a mi també em fas enveja….

 
At 07 de gener, 2009 23:20, Blogger Jordi said...

...i moltes més coses que deus anar trobant...

et seguiré amb il.lusió... jo ja ne tinc 52 i penso fer-ho... així que tampoc no cal córrer tant!!!

la bici és per quasi tota la vida
i les ganes de viure per sempre

una abraçada: Jordi Rallo

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l