RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, de gener 12, 2009

MAÇANET DE LA SELVA - COMEÇA LA TEMPORADA
by Epic
Aquest cap de setmana hem començat el gran Campionat de la Selva, i amb ell hem encetat la temporada 2009, Visca! (però es que s’havia acabat la del 2008?). A Maçanet un cop al parking ens hem trobat els Alpcrossianos: Ribi, Charlie, Carol, Nuria i jo mateix (l’Epic). No erem gaires però es que la gent té altres compromisos (quant de mal que fa el bicicros o ciclocros aquest).

El campionat (Internacional) de la Selva, no ha començat gaire bé per a nosaltres, la veritat sort de la Nuria que és una aposta segura, ja pots està tranquil que et fa quedar bé allí a on la portes. A la sortida li vaig fer la pregunta típica de principi de temporada “que has entrenat gaire?/Com ho portes?” i clar com una bona professional m’ho va negar tot; que si el mal temps, que si els dinars familiars a Cuenca. Com no podia ser d’una altre manera va guanyar amb 16 minuts de diferencia. (No la creure mai més).

Per la resta de nosaltres tot va ser una lluita contra el fang per no esparrecar les cadenes. De la sortida s’ha de destacar que és la primera cursa d’aquest campionat que la gent fa una sortida més o menys civilitzada, quedant-se darrera la cinta fins al final. Un cop en cursa i havent deixat l’asfalt ja varem veure que acabaríem enfangats fins a les orelles.
Al cap de dos o tres kilometres el Charlie! ja havia trencat la cadena, és el que té no cuidar la mecànica, o potser no es volia mullar el cul, per que quan el vaig passar encara pedalava, (Confessa Charlie!!). Al cap de res la meva cadena em feia el primer avis i no podia posar el plat petit (clar, ara els pros em direu que per que collons vull el plat petit). El fang arribava a quantitats importants però era divertit, una mica massa fred pel meu gust, però les baixades la bici anava boja.
Potser a un dels punts més enretirats de Maçanet em trobo al Ribi que també s’havia quedat sense cadena, em sembla que li va tocar caminar una mica. Al final entro a meta amb la bici feta un “cristo” i amb la transmissió suplicant que no fes ni una pedalada més. Així doncs encara que no estigui gaire content amb el resultat, em classifico com a primer Alpcrossiano (jejeje, visca! visca!) i per això em toca l’honor de fer la crònica, la veritat es que seguint aquesta regla de tres en faré ben poques de cròniques.
Al cap d’una estona arriba la Nuria i al cap d’una altre estona arriba la Carol, amb les seves frases de final de cursa “això és un puto infern!”, bé no sé si va dir exactament això, però la veritat és que al final de cada cursa perd les formes, amb lo fineta que és ella. El més important és que va acabar com una campiona fent un molt bon paper.

Fins a Santa “Paloma” de Farners!!!!
Així va acabar la meva bici
yo yo yo yo yo yo yo
La Nuri guanyant a plaer
La Carol amb un espontani (soc jo intentant donar-li un entrapa de butifarra)
Una Tomac bruta de fang, és la primera que és veu en aquestes condicions.

Etiquetes de comentaris:

13 Comments:

At 13 de gener, 2009 08:18, Blogger KORE said...

Muy bien Epic así me gusta terminando con barro, sin barro, con bici, sin bici. Con un par!!! ves como no difiere mucho al CicloCross te lo digo yo ;-)

 
At 13 de gener, 2009 15:15, Blogger Arnau R.C. said...

Esteu bojos!!!

Hivern = a fang = a Ciclocross

Quan n'apendreu canalla
;-)

 
At 13 de gener, 2009 15:23, Blogger Ribi said...

Per mi va ser la primera duatlo en molt de temps snif snif

19,5km bici
5 km a peu
Uns quants km mes amb furgo

Aixi vaig arribar a meta amb una furgo, i guarro com poques vegades jejeje encara no se com em van deixar pujar!!!

 
At 13 de gener, 2009 16:30, Blogger Charlie! said...

La meva crònica es podria resumir en que vaig esbufegar durant 5km's mentres la cadena anava xupant-se fins que pam! doblegada i a pendre pel cul i això és tot, jejeje!!!!!

Aquí teniu les [Fotos] de la cursa.

 
At 13 de gener, 2009 19:45, Anonymous neus said...

Enhorabona Carol!!!
A veure si us puc veure en vivo y en directo a la teva Tomac i tu a la propera!!
Salut i fang!

 
At 13 de gener, 2009 23:56, Blogger mercè!! said...

Ribi: que ja no tenrecordes del Gran Duatló d'Artec?? tens memòria selectiva?? jej

Ara ja som tots els que patim el fang i fred...

 
At 14 de gener, 2009 08:39, Blogger carooooo said...

vaig jurar que no tornaria a fer cap cursa mes........ però ´ja en tinc ganes de fer-ne una altre...uuuiiix..... :S !!!!!

 
At 14 de gener, 2009 12:28, Blogger Carlesepic said...

Aquest any volem duel (pique) CAROL - versus - NEUS, i a més volem que us posseu verdes al blog, que és això de ser tant amigues, almenys fingiu una mica ostia.

P.D. Es per la audiencia

 
At 14 de gener, 2009 14:03, Blogger KORE said...

Epic.......mmmmmm Mistuuu! Sube o no la audiencia?

 
At 14 de gener, 2009 14:06, Blogger Ribi said...

Ostres Merce tens tota la rao!!! quin gran dia el de l'Artec jejeje encara recordo quan em vas passar quan jo ja anava a peu cap a meta per problemes amb la cadena

 
At 14 de gener, 2009 14:14, Blogger Nuria (Tnt) said...

Carooooo no et desanimis!, no tinguis en compte aquesta cursa "rara" plena de fang. Segur que a les properes pots retallar el temps molt més del que t'imagines!

;)

 
At 18 de gener, 2009 19:31, Anonymous neus said...

Ostres ara he vist les fotos i això si que se'n diu estrenar la bici! Espero tenir bé el coll aviat per a enfangar a tope la meva...
Pel que fa el bon rotllo amb la Carol, mira que ets dolent Èpic!
Això de duel sona molt fort però per donar peu a la "batalla" he de dir que jo a l'hora de correr no tinc ni amics ni amigues, ji ji!

 
At 18 de gener, 2009 21:23, Blogger Ro said...

Visca, visca!!!
Lluita lliure al fang!!! Això promet, jajaja

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l