RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

diumenge, de gener 18, 2009

CAMPIÓ D'ESPANYA M30 DE CICLOCROSS

FELICITATS ARNAU, LA QUE ACABES DE LIAR!!!!!!!!!


També felicitar a la Mercè!! per la seva 10ena posició, ara només cal esperar que ens farà el Ramonet.

Etiquetes de comentaris:

10 Comments:

At 18 de gener, 2009 16:10, Blogger Carmen said...

Moltes felicitats Arnau, estas fet un campio !!!

 
At 18 de gener, 2009 16:34, Blogger Ribi said...

No creieu que aquest maillot li queda molt be a l'Arnau?

Moltes felicitats!!!

 
At 18 de gener, 2009 19:08, Blogger Ro said...

Jajajaja
Ostres Ribi, las clavada!!!!
La invasió dels Almogàvers!!! Desperta ferrooooo!!!

Felicitats Arnau. A Sallent ja vaig veure que estabes molt fort, però això ja és de machotes, machotes!!!

 
At 18 de gener, 2009 20:04, Blogger Ada said...

Waw!! Moltes felicitats Arnau!

 
At 18 de gener, 2009 20:15, Blogger Miki said...

No us preocupeu que hi haurà contra-crònica punyent. Pero de moment, deixem que gaudeixi del moment...

Moltes felicitats animal!

 
At 18 de gener, 2009 20:22, Blogger XAVI NOVELL said...

Arnau FELICITATS XAVALOTE !!

tindràs de dur el maillot del país veí tota la temporada ????? .... BUFFFFFF!!!!

MOLTA SALUT , ETS UN CRACK.

 
At 18 de gener, 2009 21:35, Blogger CARRAS said...

Felicitats mestre! Per treure´s el barret!!!!!!

 
At 19 de gener, 2009 08:30, Blogger Power said...

Pues sera verdad.
Moltisimes feliçitats Arnau,estas fet tot un campio.
Y el mallot podria ser mes macu,pero ja es sap que a cavall regalat...

Aquet blog cada cop te mes nivell :)

 
At 19 de gener, 2009 23:25, Blogger mercè!! said...

Felicitats Arnau, em vaig emocionar molt!! ho hem passat bé aquesta temporada de cx... ara a per la pròxima!!

 
At 20 de gener, 2009 21:40, Blogger Arnau R.C. said...

Gràcies a tots, altre cop!

Jo també em vaig emocionar molt Mercè...
I sí Xavi, represente que em poden sancionar si no porto el mallot de campió en la temporada de cx (suposo que només en curses Master 30)
Evidentment farem alguna trampa, així que aneu-hi pensant (que aquests colors no m'afavoreixen gents malparits = Ribi + Robert)

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l