RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimarts, de desembre 09, 2008



IGORRE, l'espectacle de la Copa del Món.




A les 7h, encara és fosc i plovisqueja, així que anem retrassant l'escalfament que al final quedarà en els 10 min que triguem a donar una volta al circuït amb la Merçe... i la feinada que tenim per netejar la bici!!!


I és que per aquí no es pot anar en bici... però quin remei, a les 9h a corralines, i gràcies a la cursa d'ahir tinc parrilla i tot. Surto una mica cagat, que això és Euskal Herria, i el circuït és de Copa del Món!!! però a la 2a curva un parell de devant meu es revolquen pel fang i a partir d'aquí tot sòn grans esforços per mantenir-se damunt la bici.


Faig un curs accelerat de ciclocross:


1.- pedala molt que no avances gens (puta xocolata!!!)


2.- no frenis mai, quan vé una curva, treu el peu, resa i cap dins (es força efectiu).


3.- Al més minim "repetxo" bici coll i a correr, ah!, si caus t'axafen.


4.- Maricón l'últim.




I així durant els 40 minuts de cursa, entre crits d'ànims dels molts espectadors, que et fan sentir feliç tot agonitzant sobre la bici. Llàstima que la mitja volta que vaig fer amb la 2a bici, va ser un desastre amb aterrissada inclosa (si, ho reconec, em vaig deixar tancar per un basc que em va estampar contra una estaca) però quan el Ramonet em va tornar la meva bici neta, vaig poder recuperar la 3a posició!!!




Per cert, no tenim fotos, perquè això de correr amb dues bicis és una feinada!!!






I dels bons, què voleu que us digui...


anaven el doble de ràpid que jo, i sense fer la meitat d'esfoç ;-(


Tot i que vam veure més d'una aterrissada...

Etiquetes de comentaris:

l