RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, de desembre 15, 2008

CX SANTA COLOMA DE FARNERS
by Ramonet

Un altre finde de cx, la pregunta es: Últimament quin cap de setmana no es de cx? jeje. Morirem... Jo ja estic en un estat que no se si es pretemporada, fi de temporada o ni una cosa ni l'altre, de locos!!! Aixo si en poc mes de 40 dies descansaré de curses durant algun mes (temps indefinit..) , això si de bici crec que descansaré poc. En breu mes noticies, jejeje.
Al tema... La cursa d'ahir a Santa Coloma de Farners no podia ser d'una altre manera que amb fred, no se que passa en aquell poble però sempre que hi ha cursa allà fot moooolt fred.. De totes formes el circuit estava prou be, sobretot la zona amb herba que va quedar ben enfangada al pur estil cx, i el millor de tot era creuar el riu dos cops per volta (elits unes 10 voltes) on les cames, et quedaven com pals, en el meu cas com palillos...
La cursa de feminas va guanyar la Mercè, com no.. Deuria tenir molt fred i va anar mes ràpid del normal, o almenys ho semblava amb la cara que feia, crec que es pica amb qualsevol màster que la vol adelantar...
La cursa d'Elits va guanyar l'Isma, la primera cursa que corra aquest any de cx, no hi ha res com tindre classe, jo segon... Això si, si hi han molts dies tinc tota la mala sort del mon( punxades, 2.000 caigudes, cadena trencada...) ahir no em va passar res, a mes un que tenia davant va caure, i el pobre Arnau que anava com un tiro l'hi va passar de tot, la veritat que en alguns moments vaig sentir el seu alè, quina llàstima que haguéssim pogut compartir podi. Arnau a Mataró a muerteeeeee!!!!El Carlitros com un campeón va acabar, en una regularitat insòlita en ell, s'estara fent gran??? La crònica de la seva cursa es aquesta: "Sali como un tiro pero poco a poco me fueron hechando de la trazada las cabrones y fui para atras hasta el ostiazo de la pata y el dolor de rodillas".
Nota per l'organització: Es una gran putada després d'esperar per els premis i aguantar el rollo del Moradell (de bon rotllo) no poder-te dutxar per que ja han tancat les dutxes (amb aigua freda), amb un fred de collons i tots ben mulladets... ;)

oooohhh que grande el fang!!!!!


Carlitros a punt de ficar els peus en remull...


Ara que miro l'Arnau te el doble de cames que jo, crec que això no es legal

La Mercè que creuava el riu fent natació, sort que el seu entrenador li fa fer piscina sinó fijo que te que creuar amb un flotador...


El pòdium de noies: Com es pot comprovar encara que hagis estat 40 minuts plena de fang i feta un fàstic una noia per les fotos sempre te que estar guapa i arreglar-se.

Nosaltres es diferent ens dona igual pujar encara amb la cara plena de fang, fins i tot diria que ens agrada...

Etiquetes de comentaris:

20 Comments:

At 15 de desembre, 2008 23:50, Blogger mercè!! said...

jo també m'hagués posat guapa.. però no vaig tindre temps.. vaig preferir animar i fer fotos..!!;)

 
At 15 de desembre, 2008 23:57, Blogger mercè!! said...

Ah! i felicitats Ramonet!! per fi has pujat al podi!! em pensava que no et veuria mai allá dalt..

 
At 16 de desembre, 2008 00:04, Blogger Charlie! said...

mmmm... noto certa tensió amb això dels podiums, jejeje!!!!
Felicitats a tots per les mega-posicions, miri com es miri la classificació, per dalt o per baix, sempre hi ha bisontes en el top-5!!!!

 
At 16 de desembre, 2008 00:52, Blogger Xuminu said...

Ei Ramonet, sóc jo el Pau que t'ha afegit al Facebook! Tinc alguna foto teva de ahir a Santa Coloma, demà te les envio...

Salut!

 
At 16 de desembre, 2008 07:47, Blogger Nuria (Tnt) said...

uauuuu quin video més guapo! i quant de temps sense entrar per aquests lars.
Us admiro aixó sí que és saber anar en bici, la resta són ximpleries. Felicitats a tots i a tota, com sempre, sou els millors.

Que us vagi bé, torno cap el meu exili ;)

 
At 16 de desembre, 2008 07:51, Blogger Miki said...

Ramon... el Arnau no té el doble de cames que tu!(a no ser que tingui quatre...) :D

La foto de la Mercè creuant el riu i tota la gent mirant sota el paraigües no te preu.

 
At 16 de desembre, 2008 08:19, Blogger Arnau R.C. said...

Ramon cabrón!!!
Quina ràbia de cursa, amb el què vaig disfrutar i el que m'agradava el circuït (felicitar a l'organització pel millor circüït de catalunya)
A la primera volta vaig anar per terra creuant el riu (no l'havia creuat escalfant per no mullar-me els peuets de princesa, i és clar...) Segueixo apretant i vaig tercer, durant els primers compassos, retallant temps a l'Isma (i pensant, aquest no pot aguantar 1hora, si no entrena: si el Ramon és un cabrón l'Isma un cabronàs!!!). El Ramon va recuperant posicions però no m'atrapa, i va amb cara de perdre l'autobus (ei Arnau, espera!)...
Fins que la cadena em cau i no hi ha manera de posar-la bé (Volta 3 o 4...)
Me'n passen 4 amb la tonteria, i aquí començo a disfrutar, a cada volta em proposo atrapar a algú i l'ataco en el mateix punt (el pas dels taulons) agafant un aventatge que em fa pensar en el següent.
A falta d'una volta, ja em veig 3er èlit darrera el Ramon i disfruto del circuït tot animant al flaco, fins que al entrar al riu, quan deu quedar 1 km, se m'afluixa la maneta esquerra i es tensa el cable de fre (quedant la roda clavada) És una sensació desasparant, li foto osties a la roda, però serveix de poc... corro desesparat, però serveix de ben poc, i em passen 3 corredors amb gran facilitat.
Em queda cara de tonto (bé la de costum) però aquest cop amb mala llet... però la tassa de caldo i la botifarra em refan i ja començo a pensar en Mataró!!!

Ho sento, hohaviadedirtot!!!

 
At 16 de desembre, 2008 08:28, Blogger RAMONET said...

Mercè l'altre cop que no vaig pujar al podi va ser perquè vaig preferir anar a les dutxes que pujar al podi... ala que xulo que soc!!! jejeje.
Miki cabrón!!!! (por el campy de 11), la imagen de Mercè y la gente mirando es lo mas sadico que he visto despues de Humor Amarillo.

 
At 16 de desembre, 2008 08:39, Blogger RAMONET said...

Arnau com he dit... vaig tindre sort. jeje. A mes ara que he mirat millor les fotos, a on vas amb plat per creuar el riu???¿¿¿, jo no el vaig ficar en cap moment... :(

 
At 16 de desembre, 2008 08:47, Blogger KORE said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

 
At 16 de desembre, 2008 10:14, Blogger KORE said...

bueno bueno bueno! Los mas mejores!!!!

Por desgracia a mi este fin de semana me ha pasado todo lo que creo puede pasar en carrera, salidas de pista, caída, pinchazo, etc etc. Gracias a Arnau que me espabilo una hora antes de la carrera, no se que paso ese día pero no estaba nada por la carrera! Casi que me quedo en la furgopatera roque!

Nos vemos en Mataro!

www.theracingteam.blogspot.com

 
At 16 de desembre, 2008 14:04, Blogger Arnau R.C. said...

Que no posaves el plat???
Globero!!!
A plat tot menys les ziga zagues de dalt!!!

I jo sòc del club del molinillo :-)

 
At 16 de desembre, 2008 20:18, Blogger XAVI NOVELL said...

bufff duel bisonte fins i tot aquí!!! ès que sou .......... una gran familia. :-)

chalie mandinga, ni que sigui per anar a animar-los !!! va diumenge a Mataró.

SALUT!

 
At 16 de desembre, 2008 21:00, Blogger Carlesepic said...

eps! felicitats a tots/es, però Arnau el que has de fer és una crónica com Deu/Ala/Buda mana i no aquest mega-comentari.

 
At 16 de desembre, 2008 22:33, Blogger Eugeni said...

Veig que el ritme bisonte es molt bisonte, fagi calor, fred, plogui, esteu fets uns cracks!!!

 
At 16 de desembre, 2008 22:35, Blogger CARRAS said...

Em sembla que ja passo de felicitar-vos...Cada cop es més brutal aixó que feu!

A ti tb. Pollo! ... A ver si mantienes la regularidad durante el año...que lo pasaremos bien! ,-)

 
At 17 de desembre, 2008 07:50, Blogger RAMONET said...

L'Arnau encara no ha fet la crónica d'Igorre on va fer tercer Master... Es un sobrat!! jejeje

 
At 17 de desembre, 2008 09:06, Blogger KORE said...

Y la de Vinaros? Quien la hace el Rober? :-P

 
At 17 de desembre, 2008 15:25, Blogger Ro said...

Algú ha dit Vinarós??? Crònica???

Fàcil. El diumenge vaig sortir en bici a 2ºC i després de gairebé 3 hores vaig anar a veure una cursa de CX. Els primers anaven molt ràpid i els últims no tant. Rodar suau després de la cursa amb el Kore i el Ramonet, dinar a casa de l'Àlan (molt simpàtic el xaval) i tornada cap a casa...

És la moda de les cròniques en l'apartat dels comentaris... jejeje

;-)

 
At 17 de desembre, 2008 17:44, Blogger KORE said...

una crónica estupenda rober, no te has dejado nada de nada! jejeje

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l