RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, de desembre 22, 2008

CX MATARÓ
by Ramonet
Un altre diumenge de cx, aquest cop a Mataró. El lloc l'antic abocador.. jo ja m'imaginava córrer entre escombraries i muntanyes de merda, però resulta que l'antic abocador era un no-puerto cobert de terra en forma de parc. Doncs això, a l'antic abocador van fer un circuit bastant ràpid i no massa tècnic on no podies deixar de pedalejar ni un moment. A muerteeeeee!!!!!... o casi.
En la sortida de feminas per fi van humiliar la Mercè, jejeje, ja començava jo a estar cansat que només a mi em treguin las pegatinas!!! Va vindre la seva cunyada la Sandra Santanyes i com no, la va guanyar, jeje. De totes formes la Mercè va anar a muerteee!!!!!!, bueno això crec que no l'hi vaig revisar el pulsòmetre, mmmm.....jeje.
De totes formes segona, que jo que la setmana passada que vaig fer segon estava mes content que unes "castanyuelas".
A la cursa machotes a les 12 amb un sol i una calor que tindrien que estar prohibits per cx. Si fa calor i sol que es suspengui la cursa, jo proposo fer totes les curses a la Cerdanya al mig d'un prat entre cagades de vaca i fang d'aquell que per avançar 100 metres et deixes la vida.
A sobre cada cop es fa mes difícil amb els personatges que venen a cx, aquest diumenge, Hermida, Escobar (després de guanyar alguna medalleta als mundials de pista), Isma (que diu que no entrena...), Carni, Recasens, etc..La sortida per primer cop en tot l'any cop surto mig be, o sigui que no quedo dels 5 últims, i a muerte fins que agafo l' Arnau, a partir d'aqui una persecució jo i l'Arnau per agafar el Martorell, quina agonia!!!! L'Arnau em va fer patir com un sapo, mig circuit tirava ell i l'altre mig jo. Treball d'equip, al final va tindre pietat i em va deixar guanyar. jejeje. Total jo 6è i Arnau 7è.

La única foto de la Mercè que tenim...



L'escalfament dels Pura Vida!!! Ja s'esta convertint en un clàssic.

La sortida amb molt "animal" suelto... quina por!!! (atenció a qui tinc casi a roda..)



Que grande tota la cursa amb l'Arnau!!!!!



Un cop acabat un altre clàssic, la horeta de estirar les cames, que mes que estirar cames vam estirar el coll amb el maleït no-puerto del abocador de Mataró. Això si amb els invitats-tiffosi del Ribi, Noe i Robert, que amb el rollo d'anar a veure cx esta passejant la seva mortirolo per tot Catalunya i els corredors, jo mismista, Isma, Arnau, Tous.
Ehh!!! Les fotos del gran jefe Massai (un altre torrat que per veure cx es fot 135kms amb bici) i del no-cono Isma.


Avui a Collserola m'he trobat el David amb una de les seves bicis-locas... tremenda!!!! Peró encara mes tremendo es el projecte que te al cap per ella. De locos!!!!


Etiquetes de comentaris:

31 Comments:

At 22 de desembre, 2008 23:18, Blogger mercè!! said...

mmm..la meva cunyadeta Sandra corre massa per mi..
Jo, experta en tàndems, puc afirmar, que es va prou bé amb aquest..genial!

 
At 22 de desembre, 2008 23:28, Blogger RAMONET said...

Es va prou bé per el gran conductor que el portava... ;)

 
At 22 de desembre, 2008 23:30, Blogger mercè!! said...

bé, potser l'unic fallo que vaig trobar era el conductor... ho sento ramonet, no puc substituir al meu company de tàndem preferit (vicenç!!)

 
At 22 de desembre, 2008 23:34, Blogger RAMONET said...

Jo tampoc tinc intenció d'arrosegar el doble del meu pes ( o mes) de mentre que tu prens el sol en aquella butaca... jejeje.

 
At 22 de desembre, 2008 23:52, Blogger Arnau R.C. said...

uuuuiiiiii!!!

Això què és?! Una discusió de parella???
Yo he venido aqui a hablar de mi carrera!!!

Ramon, vam quedar que no explicariem que tots dos tirant a muerte no ens vam ni acostar a en Martorell, oi?
Doncs deixeu-me explicar que a l'hora d'estirar les cames després de la cursa em portaven a 170 ppm...
;-(

Salut
Arnau

 
At 23 de desembre, 2008 07:45, Blogger KORE said...

mmm Arnau eso es bueno o malo?

 
At 23 de desembre, 2008 10:09, Blogger Miki said...

Arnau, i que son 170ppm per tu? ;)

No us deuen quedar gaires curses més oi? A veure si llavors podem pedalar plegats encara que sigui algún dia!

 
At 23 de desembre, 2008 12:00, Blogger Ro said...

Arnau, què és aquest "emoticono"???? ;-(

Has provat de fer aquesta cara??? jajajaja

Miki, m'ho has tret de la boca. Això mateix li volia dir jo. Què són 170 ppm per l'Arnau si després és capaç de fer mitjes de 195ppm durant hora i mitja? :-/ (un altre "emoticono" impossible!!!)

pd: Ramonet i Mercè, les discusions domèstiques a casa... perdó, a la furgo-patera...

 
At 23 de desembre, 2008 12:07, Blogger Arnau R.C. said...

després de fer una mitja de 192ppm en cursa (màx de 200, ja les anem baixant :-) doncs com que no em vé massa de gust tornar a apretar...

Ara si s'ha d'apretar s'apreta, eh! que jo de covarde només tinc el fet de ser M-30 en btt...

Miki, no cal que sigui diumenge per pedalar tots junts, no?
(les curses acaben el 17-18 i el Ramon marxa el 19 si no m'equivoco...

Ah, Robert, quan vulguis et faig ganyotes/ cares o com li vulgis dir... (de fet, no vas veure la cara del país basc que semblava que rigues en plena cursa??? i no reia, no...)

 
At 23 de desembre, 2008 12:47, Blogger Miki said...

Arnau, llavors el nostre plan d'entrenament secret començarà exactament el 19, en el precís moment que el Ramonet posi un peu a l'avió... :D Fins llavors li donarem peixet

;)

 
At 23 de desembre, 2008 12:52, Blogger Arnau R.C. said...

Nooooo!!!

A Horta el guanyo!
he dit ;-)

 
At 23 de desembre, 2008 13:04, Blogger mercè!! said...

Doncs Miki, si el diumenge sortiu per collserola, us podrieu passar pel velòdrom.. pero si que ara que són vacances podriem quedar un dia.. :)!!

 
At 23 de desembre, 2008 13:35, Blogger RAMONET said...

No es per ficar pressió, però Arnau nomes et queden 2 curses per guanyar-me i aixi m'ho podras recordar durant tota la temporada. Jo només dic que aquest any l'Arnau farà mal als masters, no siguis covarde i fes-te Elit.
Miki todo los findes hay cursas, pero yo desde mañana hasta el dia 7 no voy a trabajar...

 
At 23 de desembre, 2008 13:54, Blogger KORE said...

mmmmm ahhh ya estoy mejor lo digo para que lo sepáis ;-). Al final nos veremos el domingo de Santos Inocentes?

 
At 23 de desembre, 2008 14:06, Blogger Ro said...

Te jodan!!! ;-)

Jejeje

 
At 23 de desembre, 2008 14:45, Blogger Ribi said...

Quin GRAN AMOR es respira per aquest post jejeje

 
At 23 de desembre, 2008 15:07, Blogger Miki said...

Ramonet, pues si mañana no trabajas, ya sabes lo que hay que hacer...

Y si trabajas (oh-que-pena-que-lastima), hablamos para otro día.

Mercè, lo mismo si que pasamos por el velodromo el domingo, ja veurem!

 
At 23 de desembre, 2008 15:30, Anonymous Anònim said...

mmmmm ahhh la temporada toca su fin, es el momento de descansar, hasta el año que viene, ya he hecho todo lo que tenia que hacer.

 
At 23 de desembre, 2008 15:56, Blogger Clara said...

La veritat és que no se, si tinc ganes de conèixer-vos o millor no... Quin perill tenen aquestes bisotes

 
At 23 de desembre, 2008 19:09, Blogger Arnau R.C. said...

Ramon... m'encanta la presio!!!
Saps que la cursa de Manresa a més de ser caampionat de catalunya puntua i es paga doble???

Però jo crec que el circuït d'Horta ja és més del meu estil...

Em jugo un sopar que et guanyo en les dues, què hi dius???
Podràs amb la presió de lider de l'equip???

Arnau el sobrao!

 
At 23 de desembre, 2008 19:37, Blogger KORE said...

Arnau...... Líder de equipo? Equipo? mmmmm me perdido algo....creo ;-)

 
At 23 de desembre, 2008 19:58, Blogger Arnau R.C. said...

Kore, no m'estranya que et perdis... ja et perds un munt de curses al llarg de l'any!
El Ramonet per mi és el líder del meu equip (Alpcross), però tb de la tropa bisonte (almenys pels resultats d'aquesta temporada, no?)

Però no patiu, aquest diumenge començarà a perdre el seu títol i haurà de marxa a un llarg exili ;-)

 
At 23 de desembre, 2008 20:02, Blogger Charlie! said...

Arnau! Aquest diumenge tindràs una claca de luxe al Velódrom perquè volis!!!! Bé, també la tindrà el Ramonet!!!! Així que guanyi el que millor rebenti la patata!!!!

Per cert, la foto del David i el Pepe amb el tandem no té preu, jajaja!!!!

 
At 23 de desembre, 2008 20:26, Blogger Espaibici said...

Charlie!

El que no te preu és veure'ns baixar fins a St Medir per "corriols", i pujar ni t'ho explico!!!

Això si, prova superada!!

 
At 23 de desembre, 2008 21:32, Blogger Blanesalcor said...

Doncs ens veurem al Velodrom D'horta Diumenge !!!!!

 
At 23 de desembre, 2008 23:48, Blogger Charlie! said...

Laura, porta la pancarta bisonte!!!!!!!!!

 
At 24 de desembre, 2008 08:19, Blogger Miki said...

Gran festa bisonte al velòdrom? Espero anar-hi a fer uns crits!

 
At 24 de desembre, 2008 11:24, Blogger KORE said...

mi no entenderte la primera vez que leí tus lineas. mi recordarte q las carreras q no he corrido son xq no estaban en calendario mi. mi decirte q nos vemos el domingo.

Mi deciros que lo paséis bien en la salida XTR q habéis montado todos los "Bisontes" ejem ejem ejem dile como quieras.

Ahh y Feliz Falsedad!

 
At 24 de desembre, 2008 12:34, Blogger RAMONET said...

Carlos estas fatal...

 
At 24 de desembre, 2008 16:43, Blogger XAVI NOVELL said...

Jo diria que la cursa de Diumenge entre el Ramonet i L'Arnau encara no ha acabat !!!

però estic tranquil ara ...ja veig que parlen de Nou... perquè va ser un mano a mano. i NO ès van dir ni piu en tota la puta cursa .

Només vaig poder sentir un comentari:

Arnau si me ganas ... i no vaig poder sentir el final.

però deuria ser quelcom xungo xungo

RECORDS XAVALOTES I BONES FESTES
SALUT i BIKE !

 
At 24 de desembre, 2008 17:47, Anonymous Anònim said...

mi haver terminado la temporada, mi mi calendario me marca descanso de aquí hasta enero del 2010

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l