RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimecres, d’octubre 08, 2008

SANSEACABÓ (com a mínim per mi) by Ro


Crec que aquest és l'any que més curses he fet i més quilòmetres he fet en bici (si, també compto els de frikibike anant a treballar!!!), i això que m'ho havia de prendre amb més calma...

La filosofia d'aquest any era fer curses "normals" de rebentar la patata durant no més de 2 hores i fer les pseudo-maratons de la Copa Catalana Marathon. El resum final es podria dir que ha estat bastant bé, però amb el regust d'haver pogut ser molt millor (destalonaments, punxades, trencada de cadena, etc). L'espina clavada d'aquest any és l'Open de Barcelona on podria haver fet un top-5 final fàcilment si hagués acabat totes les curses en condicions, però com diu el tòpic... así es el mountainbike.

Com a colofó final de temporada hem fet, juntament amb altres artistes bisonte, la Selènika i l'última prova del Gran Premi Massi (Copa Catalana).

A la Selènika ens vam presentar el Carras, el Xavi, la Neus, el Ribi i... l'Argelaguer, el Muñoz, el Trayter, el Jaiek, etc.

De tan tard que vaig arrivar sols vaig tenir temps de fer la inscripció i anar cap a la sortida sense rebentar el Roca... i realment em feia falta!!! A la sortida es va fer un grupet d'uns 8 o 10 que seguiem al Trayter i en una corba ens vam perdre durant uns 2 kilometres de baixada + 2 de tornada. Vam passar d'anar al davant a anar el 400 o més. Pel que em va dir el Carras el grupet de darrera va fer el mateix però se'n va adonar abans.

Al final després de molt remuntar i passar una mini-crisi vaig fer 10è. No està malament, però comparat amb el 4art de l'any passat doncs... És el que té no haver fet curses llargues aquest any.



Aquest cap de setmana el Ramone i jo vam anar a Calaf. Allà ens vam trobar amb el Ribi, Noe, Miki, Karpas, Isma i tota la troupe de professionals. Més tard va venir el Kore amb la seva moto a fer d'assistència.

La cursa... un circuit pestós dels que m'agraden a mi. Pista i més pista sense cap dificultat tècnica en els pocs senderillos que hi havia. L'únic que és el típic circuit en el que es fan 'grupetas' i que si et quedes sol has palmat, i si li sumes el fort vent que bufava... Total, que em vaig quedar sol, jajaja. Per davant el Ramone feia de les seves tal i com ens te acostumats últimament.

























Classificacions Selènika [+]
Classificacions G.P. Massi Calaf [+]

Amb això i un biscotx s'acaba la meva temporada dosmilotx... Aquest cap de setmana marxo a Granada a celebrar el 2on aniversari de bodes amb la Pao (esas tapitaaaaassss) i la setmana següent tinc una boda a Sevilla, així que el Marathon World Championship l'hauré de deixar per l'any que ve.

Apa, ens veiem a La Clàssica 2008!!!!

Etiquetes de comentaris:

3 Comments:

At 09 d’octubre, 2008 08:37, Blogger Karpas said...

Por lo menos a ti te meten las bodas al final de la temporada.

Buena temporada si señor!!

 
At 09 d’octubre, 2008 22:15, Blogger CARRAS said...

Si Senyor!

L´any que ve més.....

Ro: Em sembla que aquest cap de setmana hem tancat la paradeta més d´un!!! Des de mitjanns de Gener a la Selva ha plogut molt..je,je!

Ara a fer la truita els diumenges......ooOOOoooo.....É!!

 
At 10 d’octubre, 2008 14:24, Blogger Oriol March said...

Bones!
doncs res miran per un foro de ciclisme he arribat fins aqui!
Ja es veu que estas fort. Jo encara estic progressant. Manire pasant per aqui!
Cuidat!

Si vols coneixer a molta gent que va amb bici entra a: www.bttgarraf.com

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l