RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dijous, d’octubre 23, 2008

MAXXIS... LA PROBA DE LA BALANÇA!
by Charlie!

Aquesta proba no és per veure quan pesen els pneumàtics, perquè el pes inclou l'embalatge, quina tonteria llavors.... però com tots aquests pneumàtics porten exactament el mateix embalatge (no, el que tenen més lletres no pesen més, apa!) si que es pot veure la diferència de pes entre ells... tenen raó els que utilitzen pneumàtics NO tubeless com a tubeless quan diuen que pesen molt menys i van igual de bé?

A favor dels no tubeless utilitzars com a tubeless.... menys pes i costen força menys pasta!!!

A favor dels tubeless... més fiables, si desllantes és que ets un animal!

Però digui el que digui la puta balança jo a muerte amb els Larsen 2.0 LUST tubeless, el Miki i el Ramonet ja em poden dir que vaig amb tractor, visca!!!


Crossmark 2.10 NO tubeless -> 592g



















Larsen 2.0 NO tubeless -> 616g



















High Roller LUST 2.10 tubeless -> 743g



















Larsen 2.0 LUST tubeless -> 704g

5 Comments:

At 23 d’octubre, 2008 21:11, Blogger Ro said...

Es que m'ho poses a "güevo"...

Schwalbe Racing Ralph EVO-Tubeless 2.10: 590 g.
Schwalbe Racing Ralph EVO 2.10: 460 g.
Schwalbe Racing Ralph EVO-Double Defense 2.10: 535 g.

Schwalbe Racing Ralph EVO-Tubeless 2.25: 650 g.
Schwalbe Racing Ralph EVO 2.25: 520 g.
Schwalbe Racing Ralph EVO-Double Defense 2.25: 610 g.

Schwalbe Rocket Ron EVO-Tubeless 2.10: 530 g.
Schwalbe Rocket Ron EVO 2.10: 410 g.

Schwalbe Rocket Ron EVO-Tubeless 2.25: 580 g.
Schwalbe Rocket Ron EVO 2.25: 445 g.

Schwalbe Rocket Ron EVO 2.40: 530 g.

I us asseguro que ja no tenen res a veure amb les de fa 2 temporades. Les d'ara són tan o més fiables que les Maxxis.

 
At 23 d’octubre, 2008 23:43, Blogger Charlie! said...

Eh! que els pesos han de ser amb embalatge!!!!

pprrrruuuffff!!!!!! les de fa dos anys les rajàvem de dos en dos, quina merda! A veure si aquesta temporada les milloren!

 
At 24 d’octubre, 2008 07:43, Blogger Ro said...

Doncs això!!! Els pesos que posa a l'embalatge, jajaja. Tens raó que ho dius, jajaja.

Ara el que has de fer és pesar un embalatge i així sortirem de dubtes.

Les del 2008 ja són estratosfèricament millors que les del 2007 i pel que he vist les 2009 del encara han millorat en pes i protecció.

Però vaja, el que importa al final són les cames!!!

 
At 24 d’octubre, 2008 08:55, Blogger KORE said...

Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe - Schwalbe.

www.bike-tech.net

 
At 24 d’octubre, 2008 22:56, Blogger Karpas said...

Crossmark 2.1 LUST Tubeless hasta mayo y el resto de la temporada Larsen 2.0 LUST Tubeless y ni un pinchazo en todo el año, ni uno!!

A 1,8 bar la delantera incluso menos!!! y a 1,9 bar la trasera o menos tambien y flotas!! no hay terreno que se resista en seco y humedo, en barro es otra cosa.

Lo de montar cubiertas a modo de tubeles como mucho en Corro y Banyoles.

Saludos!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l