RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dijous, de setembre 11, 2008

VACANCES 1 (CICLOTURISTEANDO)

Aqui teniu!!! Cuatre fotos de la primera setmana de vacances, voltant pel Tourmalet, Aspin, Aubisque, Peyresourde.... Ara ja queda lluny, pero del mal de cames després de pasar aquets ports amb les alforges i la meva Alpinestars re-cicladísima crec que encara em dura!!





4 Comments:

At 11 de setembre, 2008 23:17, Blogger Ro said...

Que cabróooooon!!!
Algun any jo també faré alguna animalada d'aquestes... Quan sigui gran, jejeje

 
At 12 de setembre, 2008 10:03, Anonymous Anònim said...

QUE PODRIEU ESCRIURE AMB LLETRA MES GRAN? ES QUE ALS MEUS 85 ANYS JA EM COSTA UNA MIQUETA, AU MACOS, QUE SOU TOTS MOLT MACOS!!

 
At 12 de setembre, 2008 18:49, Anonymous Anònim said...

moltes gracies macos, que sou tots molt macos!!

 
At 14 de setembre, 2008 18:10, Blogger Charlie! said...

Volem saber més coses, que amb quatre fotetes no en tenim prou!!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l