RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimecres, de setembre 03, 2008

REMEMBER (II)
by Charlie!

Avui un remember una mica yomismista..... era l'any 1995 quan amb els meus pares com cada estiu vam enganxar la caravana al cotxe, el gat i les inseparables bicicletes i vam posar rumb a Suïssa. I un dia, en un poblet que no recordo el nom vaig veure que es feia una cursa, que va resultar ser el Campionat de Suïssa.

Vaig fer un tímid intent per apuntar-me, però no em van deixar per no haver avisat a la federació i no tindre el paper de consentiment, així que vam veure la cursa com a públic i a dos corredors mítics suïssos; Thomas Frischknecht i potser el no tant conegut per a la majoria Beat Wabel del desaparegut equip Pro.Flex.

Abans de la cursa vaig poder fer-me aquesta mítica foto amb el Thomas Frischknecht i yo con esos pelos i el maillot del Bici a Fons, jajaja! A dia d'avui encara corre a gran nivell, encara que aquesta serà la seva última temporada en actiu.

























També amb el Beat Wabel!

























La bici del Frischknecht, la mítica Ritchey P20 (aquí tot és mític, jejeje), fixeu-vos amb el detall de que porta dos plats (picant sobre la foto s'amplia i es veu millor)

















Thomas Frischknecht en acció...

























Beat Wabel en acció amb la seva Pro.Flex

























Finalment victòria pel Thomas Frischknecht aconseguint així un dels seus 11 titols de campió de Suïssa.

Etiquetes de comentaris:

7 Comments:

At 03 de setembre, 2008 23:36, Blogger RAMONET said...

A la meva bici encara tinc el mateix portabidó i les mateixes fundes de gore que el miiiiiitiquisim Frisky. La resta collons com ha evolucionat el tema..

 
At 03 de setembre, 2008 23:38, Blogger MARINO LEJARRETA said...

Pues vaya si ese tio es mítico yo no se que soy.
Además eso no es barro ni nada, en Euskal Herria si tenemos barro y no esa mierda. El barro de aqui se te meta por todos los abujeros del cuerpo.

 
At 04 de setembre, 2008 08:38, Blogger Karpas said...

Yo tenia esos pedales!!

 
At 04 de setembre, 2008 08:45, Blogger Miki said...

Quin remember de qualitat!!!

La Ritchey aquesta ha de ser la d'entrenar, perque porta coses que no eren les oficials. Potència Moots, frens i manetes Avid...
Encara avui es el meu somni tindre una Ritchey...

 
At 04 de setembre, 2008 09:03, Blogger dani said...

No tinc paraules... Charlie, tot és mític! I el pentinat dels Pegamoides, no veas! Remember when forever!

 
At 04 de setembre, 2008 13:38, Blogger Carlesepic said...

Ostia Charlie! quina laca feies servir, et donava molt de volum.

 
At 04 de setembre, 2008 14:39, Blogger Blanesalcor said...

Bravísimo Charlettes!!!! en aquells temps et podries haver presentat al casting de "Pelo Panten" jejeje.... encara que per parlar de cabells no soc la persona més indicada, jejeje, jo em podria presentar avui mateix!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l