RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

diumenge, de setembre 07, 2008

2 Hores d'Olost i
Trofeu festes del Tura Olot (Elit i Sub-23) Carretera.
by Ramonet

Un altre cap de setmana completet, aquest he aconseguit enganyar el Ribi que m'acompanyes. El dissabte a les 2 hores d'Olost fent parella amb ell i diumenge amb carretera a la cursa d'elits d'0lot.
El dissabte sort que el Ribi em va dir de fer equip amb ell, sino quina mandra, quines poques ganes de córrer... a mes pluja.
Per sort la cursa no es va fer llarga 2 hores entre dos toca a 1 hora cada un (jeje que listo que soc), o sigui que relleu cada volta (8 min), perfecte entrenament de series. El pitjor que amb la merda del fang d'on estava la meta, la bici cada volta tenia que passar per la manguera i tot i així ha quedat com un cromo. Miki con lo que te lo curraste... De fet el Charlie! que anava en modalitat yomismista va destrossar la bici ell solet.

Tot marranetes de tant fang... el pobre Charlie! no surt que es el fotografo oficial

Pòdium femení. La Mercè i l'Helena.

Nosaltres tercers de la general..

Un cop acabada la cursa cap a Olot amb el Ribi i la furgo-patera, fer pasta amb la cassola màgica, i dormir en un polígon a les afores d'Olot, que per cert la gent a Olot esta fatal. Abans de dormir uns grillats intentant arrancar una furgo de la manera mes surrealista, i a les 7 del matí ens desperta un tio que buscava cargols en el polígon, de locos!!!

A la cursa carreteira també s'apunta el Robe, crec que al final deixaran de ser el meu amic.No molt explicar, cursa a lo loco, típic Catalunya, intentant que no et pilli el corte. El mes destacable la meva mini escapada (uns 5kms) jo solet per un terreny mig plà a falta de 40kms, "donde vas juvenil!!", i després pujant a Santa Pau escapada amb Mauricio Muller i un francès, que els cabrons a la pujada m'han petat com un sapo i després la feina ha sigut meva per aguantar amb el grup de davant fins a Olot. Això si a ells els hem pillat abans d'entrar a Olot, "que se jodan por petarme!!!".

Al final 9è del sprint del grupet d'uns 15.



Classificació Olot

4 Comments:

At 07 de setembre, 2008 20:34, Blogger Ro said...

CONY Ramone!!! Que has guanyat les metes volants!!! jajaja. No hi ha premi per les metes volants????

Gràcies per no dir res de mi i del Ribi, jujuju. Encara no haviem completat el bucle per sortir d'Olot i ja ens hem quedat... No ens queda ni res per poder seguir aquesta gent!!!

DE LOCOS!!!!

pd: I no em tornis a dir que anaveu lents!!!

 
At 07 de setembre, 2008 22:19, Blogger Charlie! said...

Sort que no he anat, jo també m'haguès quedat al bucle, jejeje!!!!
Però tot i així la Mortirolo segur que ha causat sensació entre el pelotón!!!

Jo havia d'anar a còrrer Copa Gironina però la mountain va quedar tant perjudicada de la cursa d'ahir que al final he sortit en carretera. La forquilla no bloqueja, cables i fundes per tirar,....

 
At 07 de setembre, 2008 22:58, Blogger RAMONET said...

Que fort!!!! Jo guanyador de metes volants!!! Ni m'havia enterat. Segur que hi havia pasta... Fijo que ha sigut a la que s'han creuat les 2 neurones que tinc i m'he escapat tot solet per el plà.

 
At 08 de setembre, 2008 08:57, Blogger KORE said...

Ese es mi Bettini particular!!!

Ole, ole y ole!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l